Mulla oli ja tykkäsin kyllä, oli siihen se sähköinenkin osa, mutta jäi käyttämättä. Saa sitä tavallaan säädettyä painamalla kahvasta kovemmin tai hiljemmin.
Mä tykkäsin tosi paljon. Oli yllättävän tehokas eikä imuteho kadonnut ainakaan niiden parin kuukauden aikana, kun se oli käytössä (oli alunperinkin jo käytetty).
Oli tosi hyvä, sähkökäyttöinen oli ihan luxus kokemusta myös aventin käsikäyttöisestä, maitoa herui kyllä siihenkin, mutta tulvi aina yli ja muutenkin se (varmaan nyt jo vanha malli) oli tosi hankala kasattava ja niistä aventin pulloosta ei vauvat suostuneet juomaan.
Mulla kans ollut kyseinen rintapumppuja se oli kyllä tietynlainen pelastaja. Meillä lapset alkoivat aika pian nukkua yöt ympäriinsä ja mä sitte pumppailin öisin maidot pulloon. Jos en olisi sitä tehnyt, niin maidontulo olisi varmaan tyrehtynyt aika nopeasti.
Meinasi lennähtää ikkunasta ulos, ei meinannut imeä mitään ja joku kumi poksahti koko ajan pois paikaltaan vaikka ihan ohjeiden mukaan sen kasasin :s Siinä sitten sormet maidossa koitti lähmiä sitä takasin..