Hae Anna.fi-sivustolta

Avioero ulkomailla

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Kohti Uutta 2017, 05.01.2017.

1. Kohti Uutta 2017 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistahan sita alottaisi. Tarvisi tukea koska ulkomailla asun eika taalla ole omaa perhetta laisinkaan. Minulla ja tulevalla ex miehellani on kaksi pienta lasta 6v ja 3v. Olemme yhdessa olleet melkein 20vuotta. Nyt on sitten ero edessa.
    Joten kai suurin kysymykseni on onko taalla mahdollisesti ketaan joka on samaa kaynyt lapi?

2. Samassa tilanteessa Vierailija

Kannattaa etsiä paikallinen eroryhmä ja käydä siellä saamassa tukea. Ja puhua toisille paikallisille suomalaisille. Itsellä sama tilanne ja huomasin miehen lähdön jälkeen että ystävillä ei ollut juuri aikaa. Oli pakko löytää uusia ihmisiä elämään joka oli tosi rankkaa kun samalla suri pitkän liiton loppua. Yksin ulkomailla lasten kanssa pärjää, mutta se on rankempaa kun ei ole niitä lähiturvaverkkoja, kuten vanhempia ja sisaruksia. Ja toipumiseen menee yllättävän kauan. Voimia uuden elämän aloittamiseen!

3. Sanna Vierailija

Minulla taitaa olla pian sama edessä, ero. Hankalimmalta asia tuntuu juuri lapsen vuoksi, sillä en tiedä yhtään millaiset mahdollisuudet minulla olisi muuttaa Suomeen takaisin lapsen kanssa. Asun Meksikossa, lapsi 3v.

Kannattaako nukkua alushousut jalassa vai ilman alushousuja? Asiantuntija vastaa

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu