Hae Anna.fi-sivustolta

Avioero

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä ero vai hoidot?, 06.09.2011.

1. ero vai hoidot? Vierailija

Hei,

onko tietoa miten mahdollinen avioero vaikuttaa lapsettomuushoidoissa käymiseen? Voiko harkinta-aikana mennä yksin hoitoihin vai mitä tapahtuu? En nyt ole eroamassa, mutta lapsettomuus voi tuoda mukanaan eron..

2. Epäilen vahvasti saisko ainakaan yksinään hoitoja jos ois harkinta-aika menossa.. toi tilanne katsottas varmaankin liian epävakaaks. En minä ainakaan saanu hoitoja heti eron jälkeen vaikka ivf jäi kesken, ja muutenkaan lahjasolujen psykologikäynnit ei oo mikään rutiinijuttu vaan siellä voi joutua käymään jopa vuodenkin! Käskettiin tulla puolen vuoden päästä uudelleen, mutta empä menny enää kyykytettäväks ja rahastettavaks... Voihan sitä julkisella varmaan käydä, jos mies vaan suostuu hoitoihin sellasessa tilanteessa. Ei kai ne siellä tiedä mikä tilanne on jollei kerro. Yksinäisillehän ei julkisella puolen edes hoitoja anneta.

3. Jussi Vierailija

Minulla on aika kireellä "pää" juuri nyt. Ollaan vaimoni kanssa yritetty lasta jo 2 vuotta. Ennen naimisiin menoa vaimo lupasi lapsia. Selittämätön lapsettomuus siiis. Minulla on kuitenkin 1 lapsi aiemmasta liitosta. Potuttaa armottomasti tämä tilanne. Mietin että haluanko mieluummin etsiä naisen, joka tulee helpommin raskaaksi... . Otan tilanteen aika raskaasti. Yritän silti kestää vielä hetken ainakin.

4. OMG Vierailija

Tämä lienee provo?!? Pakko olla. Eihän ihminen voi luvata kuin asioita joihin voi itse vaikuttaa, lapsiin ei voi. Niitä voi ainoastaan haluta ja tahtoa mutta saamisesta ei kukaan voi tietää.

5. Jussi Vierailija

mikään provo ole,,,,vaimo lupas synnyttää. Useampia. Miksi ei onnistus ? Illalla yritän laittaa siementä vakoon. Ja pääsiäisenä kanssa. Hoidoissakin on oltu, mutta ilman tulosta vielä. Parasta yrittää vaan kovasti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri