Avioliittoni. Neuvoja? näkemyksiä?mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Seuraa epämääräistä avautumista.
Olen yrittänyt löytää syytä riitoihimme,olen jopa mennyt psykologille,koska mieheni syyttää minua kaikista riidoista. En enää usko,että minä olisin ainut syyllinen vaikka olenkin joskus paha suustani.
Haluaisin mieheltäni huomiota enemmän.Olen sitä pyytänyt ja pyytänyt, mutta mieheni sanoo että hänhän on kotona,ei esim.notku baareissa,mutta en tarkoita huomiolla sitä että hän on kotona ja tekee omia juttujaan.
Hän odottaa että teen kaiken hänelle valmiiksi.Ruuan,siistin kodin,puhtaat vaatteet,voitelen jopa leivän. Tykkään tehdä hänelle näitä,mutta joskus kiitos ja arvostus olisi mukavaa.
Hän käy harrastuksessaan kerran viikossa,sen pitäisi kestää kaksi tuntia,mutta tämä ei koskaan pidä paikkaansa. Viimeksi meni 5 tuntia ja kun kysyin asiasta,hän oli jäänyt avuksi keittiöhommiin koska "omistaa suuren sydänmen". Suutuin koska hän oli luvannut kerrankin tulla suoraan kotiin.Tai no minun kotiin,koska hänellä on oma asunto ollut jo muutaman kuukauden.Olimme eroamassa silloin ja sitten päätimme vielä yrittää.
Mieheni ihmettelee miksi minua ahdistaa niin paljon kun hänellä on oma asunto. Ja yritän selittää,että haluan oikean avioliiton ja oikean perheen.

Ja sitten vielä,hän on todella mustasukkainen. En käy töissä ja minulla on yksi lapsi edellisestä suhteesta.Kun lapsi on koulussa,hän odottaa että käyn hoitamassa kauppajutut yms. ja olen valmiina kotona,kun hän tulee. Hän sanoo,kun kysyn milloin minä voin harrastaa/tehdä jotain omia juttuja,että onhan minulla päivällä tämä muutama tunti.Siitäkin kysyy että kenen kanssa sen vietän yms yms. ja olinko yksin kaupassa tms.

Hän myös kuvittelee,että kirjoittelen facebookissa miesten kanssa.keksii ihmeellisiä juttuja,kuten eräs yö puhuin unissani " hotelliin kirjautumisesta",tottakai mies luulee että olen ollut jonkun toisen kanssa hotellissa ja näen siitä unia.
Itse hän ollut jo toisen kerran deittipalstoilla ja nyt muutama päivä sitten ilmestyi jopa facebookkiin uusi deitti. Suutuin ja heitin hänet ulos,onhan hänellä se oma kämppä.
Ja koska tämä ei ole eka kerta että paljastuu tälläisiä.On ollut eksän kanssa viestittelyjä ja niin edelleen..En usko kuitenkaan että peiton heiluttelua ja tästä se mies aina muistuttaa että kuinka on uskollinen.

En tiedä mitä ajatella.Tunteita on paljon,mutta tuntuu ettei asiat muutu ja kaikki on aina minun syytä,jopa nämä muut naiset tai valheet tai mikä nyt onkaan riidanaiheena.
Vinkkejä? jotain??

Mitä ihmettä te kaksi oimilla tahoillanne onnetonta roikutte yhdessä?

Suhteessanne ei ole mitään mitä hyvä, toimiva ja kestävä parisuhde edellyttää. Luottamusta, kunnioitusta, tilan antamista toiselle...seksistä en tiedä onko vai ei, mutta se ei yksinään riitä, joten sillä ei ole merkitystä.

Luepa kertomuksesi ikään kuin ulkopuolisena, ja mieti itse, minkä neuvon antaisit. Varmasti kaikille lukijoille asia on aika lailla päivän selvä, muttei näköjään sinulle... Eiköhän se mies hieman edes yrittäisi yhteiseloa, mikäli hän todella sinusta välittäisi... siis oikeasti.

Yhteistyössä