Avoin suhde - mistä löytää seuraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja barbie76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

barbie76

Vieras
Olemme sopineet mieheni kanssa että olemme avoimessa suhteessa. Olemme lapsiperhe, aviossa, mutta yhteiselon pysymiseksi asia on nyt näin sovittu. Mistä ihmeestä te löydätte sitä "seuraa"? Baarista kai, mutta ei oikein voi mennä juttelemaan jollekin sopivalle miehelle että alkaisitko olla mun kans silleen välillä..? Miehille tuo on kai helpompaa kuin naisille.

Ja senssipalstat ei kiinnosta, pitäähän sen seuralaiasen olla mieluisa.

"Ja senssipalstat ei kiinnosta, pitäähän sen seuralaiasen olla mieluisa." Jeesus sentään teitä naisia!

Että mulla ottaa nämä "vapaassa avioliitossa" olevat ämmät päästä. Ilmankos näitä puuteessa olevia ukkomiehiä juoksee tuolla raitilla. Miksi että ota eroa? Siksi että on mukavampi taloudellinen tilanne, nyhveröukot maksavat menonne, vaikka eivät saa mitään vastinetta rahoilleen.

Näin sikkuna voi kertoa, että kapakoista, laivoilta, ulkomaanmatkoilta, työpaikalta ja netistä löydät seuraa, UKKOMIEHET ovat siellä muna tanassa oottamassa, naista.
Siitä vaan baanalle saatat löytää miehesi uudelleen jostain nettipalstalta :D

Vapaita miehiä taas ei löydä kirveelläkkään, siksipä en käy kapakoissa, laivoilla ja työpaikalla sanon suorat sanat kun ukkomies hakee päivälleen pirstystä.

Netissä olen pari miestä käräyttänyt akalleen, kun olivat niin tolloja että kertoivat kaikki tietonsa. Meinasin mennä muuten toisen miehen oven taakse kolkuttelemaan, sen verran otti päästä mutta meis alkoi itkemään.
Ulkomailla saa olla suht rauhassa, ikä ja kilotkin suojaavat tänä päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tähhäh?:
Alkuperäinen kirjoittaja barbie76:
Miksi kuvittelet, että (netin )senssipalstoilta ei muka löytyisi mieleistä seuraa?

Aika hakuammuntaa hakea nettipalstoilta seuraa "siihen" tarkoitukseen. Siis todellakin; mieleistä. Seuraa varmasti saisi mutta millaista, mitkään hikiset urvelot EVVK.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Miksi kuvittelet, että (netin )senssipalstoilta ei muka löytyisi mieleistä seuraa?

Aika hakuammuntaa hakea nettipalstoilta seuraa "siihen" tarkoitukseen. Siis todellakin; mieleistä. Seuraa varmasti saisi mutta millaista, mitkään hikiset urvelot EVVK.

No, entäs on Koolla väliä ?

"Aika hakuammuntaa hakea nettipalstoilta seuraa "siihen" tarkoitukseen. Siis todellakin; mieleistä. Seuraa varmasti saisi mutta millaista, mitkään hikiset urvelot EVVK."
Hih toivottavasti tulee pian netti josta saa hajun ja maunkin irti, siis kuvatuksen mukana tulisi löyhkä ja voisi kielellä maistaa.

Ilmeisesti et kuitenkaan ole kokeillut, vaan kommentoit ennakkoluulojesi äänellä. Minä olen kokeillut, eikä seura todellakaan ollut hikisiä urveloita. Mutta toki voit mennä etsimään seuraa vaikka päivätansseistakin, siellähän tunnetusti on vain ihania miehiä ;).

Oon kaunis 25v nainen ja jos en olisi naimisissa komean miehen kanssa, laittaisin nettiin kuvani niinkuin se ennen oli. Joka päivä kun avasin sivun, oli n. 15 ihan hyvännäköistä nuorta miestä ilmoittamassa haluistaan viedä mua ulos... suosittelen.

ja btw, et ilmeisesti itse haluaisi vapaaseen suhteeseen, vaan olet suostunut siihen pitääksesi miehesi??

Alkuperäinen kirjoittaja kukkikikuu:
Oon kaunis 25v nainen ja jos en olisi naimisissa komean miehen kanssa, laittaisin nettiin kuvani niinkuin se ennen oli. Joka päivä kun avasin sivun, oli n. 15 ihan hyvännäköistä nuorta miestä ilmoittamassa haluistaan viedä mua ulos... suosittelen.

ja btw, et ilmeisesti itse haluaisi vapaaseen suhteeseen, vaan olet suostunut siihen pitääksesi miehesi??

Taidat olla sama "kaunotar", jolla on naimisissa oleva rakastaja (tai rakastajia), joka/jotka ostelee sulle bemareita ja ulkomaanmatkoja :DD. Ja muitakin saman tyyppisiä tekstejä olet kirjoitellut :DDDDD

Alkuperäinen kirjoittaja kukkikikuu:

Hei sinähän oletkin huora.

Kandee kokeilla. Älykäs ihminen erottaa aika pian urvelot muista.

Sama pätee naisiinkin, on mukavia ja sitten sotanorsuja. Vain kokeilemalla oppii.

Mutta rehellisesti: kuulostaa aika epätoivoiselta, miksi niitä miehiä pitää hakea jos kotonakin on???

Olemme sopineet mieheni kanssa että olemme avoimessa suhteessa. Olemme lapsiperhe, aviossa, mutta yhteiselon pysymiseksi asia on nyt näin sovittu. Mistä ihmeestä te löydätte sitä "seuraa"? Baarista kai, mutta ei oikein voi mennä juttelemaan jollekin sopivalle miehelle että alkaisitko olla mun kans silleen välillä..? Miehille tuo on kai helpompaa kuin naisille.

Käsittämätön kysymys. Jos olet minkään näköinen, kyllä ne miehet lähestyvät baarissa (ja muualla) ihan itse. Sitten vain itse valitset hetken, jolloin selvität miehelle tilanteen. Tai mikä estää ottamasta aina uutta miestä, kun sinulla kerran on siihen lupa. Itselläni olisi tuttavapiirissäkin muutamia komeita sinkku-uroita heti valmiina, jos tuollainen tilanne tulisi. Tosin minun mieheni ei koskaan suostusi vapaaseen suhteeseen.

Minäkin ihmettelen kovasti AP:n kysymystä. Olisko vähän uusavuttomuutta ilmassa? Jos haluat miestä seksiä varten riippumatta siitä, missä päin Suomea asut ja oletko sinkku vai varattu, niin onhan herranjessus niitä miehiä kaikkialla. Voit katsoa työpaikaltasi miehiä sillä silmällä, voit käydä baarissa/yökerhossa/karaokepaikassa/ravintolassa jne. Voihan sitä vaikka naapurin miestä katsoa "sillain". Voit käydä risteilyillä tai vaikka kylpylöissä/laskettelukeskuksissa, niin niissä kaikissa on miehiä vaikka kuinka paljon. Jos pelkäät mainettasi tai tunnet paikkakunnalta liikaa porukkaa, niin ota auto allesi ja käy vähän kauempana toisella paikkakunnalla "tuulettamassa" alapäätäsi.

Kerroit, että et halua kokeilla nettipalstoja, joten sehän tarkoittaa sitä, että sinun on miestä saadaksesi pakko kokeilla jotakin edellämainittuja keinoja. Niiden edellämainittujen keinojen huonoja puolia ovat ne, että ne vievät aikaa (esim. baariin valmistautuminen, baarissa istuskelu, juomat, sisäänpääsymaksut jne) ja kaiken lisäksi yleensä noissa paikoissa miehet ehtivät juoda itsensä humalaan ennen kuin uskaltavat tulla juttelemaan. Minun henkilökohtaisen kokemukseni mukaan KAIKKI baaripanot ovat olleet huonoja minun kannaltani, koska niissä mies ajattelee kännissä ainoastaan omaa orgasmin saamistaan. Jos kuitenkin löydät hyvän panon, vaihdatte numeroita ja soittelet hänelle jatkossakin, jolloin saat vierasta melaa. Jos hän ei voi nähdä riittävän usein sinua, niin hommaa toinen vakipano samalla systeemillä. Eiköhän silloin sinut saa tyydytetyksi, kun olisi kaksi vierasta ja vielä oma äijä.

Olen itse kokeillut nettideittejä puhtaasti seksimielessä ja kokemukset ovat erittäin hyviä. Täytyy vain pitää ehkäisyasiat kunnossa ja pysyä anonyyminä (prepaid-liittymä, ei kerrota oikeita nimiä). Chattailemällä voi kertoa, mitä seksistä haluaa, voi vaihtaa kuvia ja voit sillä tavalla etsiä juuri sellaisen miehen, jonka haluat (esim. innokas antamaan suuseksiä, tietynkokoinen varustus, innokas kokeilemaan uutta). Kun olette chattailleet, vaihdatte numeroita, juttelet hänen kanssaan ja voitte sopia tapaamisesta (pelkkä tapaaminen, ei seksiä). Jos juttu luistaa, voi edetä sänkyyn asti. Kannattaa huomata, että kumpikin osapuoli voi vetäytyä tästä hommasta milloin haluaa. Homma sujuu, kun siihen suhtautuu riittävän tunteettomasti. Miehestä ei tarvitse pitää, koska kyse on pelkästä fyysisestä tyydytyksestä. Tosin jos mies ei muuten ole kovin kiva, tuskin hänen kanssaan jaksaa seksiä kovin kauaa, mutta toisaalta käsitykseni mukaan vakipanosuhteet muutenkaan harvemmin kestävät muutamia kuukausia pidempään. Netin kautta sovituissa seksitreffeissä on se hyvä puoli, että mies on selvinpäin ja koska iso osa on perheellisiä, niin tapaamisia voi sopia jopa ruokatunneille tai "ylityöaikaan". Pääkaupunkiseudulla tai isoissa kaupungeissa treffejä saa naisihminen sovittua ihan helposti. Maaseudulla tietysti asia on toinen, koska anonyyminä pysyttely vaatii sitä, että miestä etsii isomman välimatkan päästä. Luulenpa, että maaseudulla pettäminen tapahtuukin enemmän tuttavien kesken kuin ihan ventovieraitten.

Kun olet aikasi "höyläyttänyt" itseäsi, niin huomaat kyllä, että uutuuden viehätys katoaa siitäkin touhusta.

Muakin kiinnostaa tässä aiheessa nimenomaan se, että ap:n kirjoituksesta tuli rivien välistä sellainen fiilis, että hän ei avointa suhdetta halua, vaan kenties mies (jotta ei ota eroa tmv).

Eli itseäni kiinnostaa, että jos asia on näin, että ap suostuu järjestelyyn vastentahtoisesti, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi löytää jotain uutta seuraa?

Jos taas tämä on ap:n oma idea, niin seuraa varmaan löytää jo aiemmin kirjoittaneiden vinkeistä.

En itse ymmärrä mikä on sellainen parisuhde, jossa ollaan naimisissa, on lapsia, ja silti ollaan AVOIMESSA suhteessa?! Tämä ei ole mikään tuomitseva toteamus, vaan en rehellisesti sanottuna ymmärrä. Minulle avioliitto ja perhe on juuri se juttu, että ollaan -yhdessä-, ei muiden kanssa. Ja jos haluaa olla muiden kanssa, niin sitten ottaa eron.

Alkuperäinen kirjoittaja vapaana ollut:
Miehestä ei tarvitse pitää, koska kyse on pelkästä fyysisestä tyydytyksestä. . Netin kautta sovituissa seksitreffeissä on se hyvä puoli, että mies on selvinpäin ja koska iso osa on perheellisiä, niin tapaamisia voi sopia jopa ruokatunneille tai "ylityöaikaan". .

En ole samaa mieltä. Jos mies näyttää Uuno turhapurolja haisee p****lta niin evvk... Mun mielipide toki vain.

Mikäs tae nettimiehille että ne olisi selvinpäin. Muutakin kokemusta on :(

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi avoin?:
Muakin kiinnostaa tässä aiheessa nimenomaan se, että ap:n kirjoituksesta tuli rivien välistä sellainen fiilis, että hän ei avointa suhdetta halua, vaan kenties mies (jotta ei ota eroa tmv).

Eli itseäni kiinnostaa, että jos asia on näin, että ap suostuu järjestelyyn vastentahtoisesti, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi löytää jotain uutta seuraa?

Jos taas tämä on ap:n oma idea, niin seuraa varmaan löytää jo aiemmin kirjoittaneiden vinkeistä.

En itse ymmärrä mikä on sellainen parisuhde, jossa ollaan naimisissa, on lapsia, ja silti ollaan AVOIMESSA suhteessa?! Tämä ei ole mikään tuomitseva toteamus, vaan en rehellisesti sanottuna ymmärrä. Minulle avioliitto ja perhe on juuri se juttu, että ollaan -yhdessä-, ei muiden kanssa. Ja jos haluaa olla muiden kanssa, niin sitten ottaa eron.

Jos on lapsia, kannattaa pidää liitto kasassa ja tämä voi olla yksi helpotus sietää arkea.

Alkuperäinen kirjoittaja ano nyy mi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi avoin?:

Jos on lapsia, kannattaa pidää liitto kasassa ja tämä voi olla yksi helpotus sietää arkea.

Kunhan ei käytä kolmatta osapuolta hyväkseen ja "tyhjennä" itseään sinne ja sitten turpaan, jos jotenkin muuten häiritsee avoimen perheen onnea ja toimintaa.

No tähän tarkoitukseen on aivan oma nettipalstansa. Siellä voidaan sitten arvioita puolin ja toisin kiinnostaako. Sehän voi olla ettei teidä seura kiinnosta edes niitä hikisiä urveloita ... :-)

Alkuperäinen kirjoittaja muijainen:
Miehestä ei tarvitse pitää, koska kyse on pelkästä fyysisestä tyydytyksestä. . Netin kautta sovituissa seksitreffeissä on se hyvä puoli, että mies on selvinpäin ja koska iso osa on perheellisiä, niin tapaamisia voi sopia jopa ruokatunneille tai "ylityöaikaan". .
En ole samaa mieltä. Jos mies näyttää Uuno turhapurolja haisee p****lta niin evvk... Mun mielipide toki vain.

Eiköhän tuo "pitäminen" tarkoittanut tässä henkistä yhteyttä. Kun ollaan hakemassa vain seksiä, niin riittää että on fyysisesti puoleensavetävä ja osaa hommat, silloin ei ole väliä puoluekannalla tai älykkyydellä. Itse en ole ikinä joutunut kännisen kanssa nettitreffeille - toki tässäkin pätee se, että pitää olla itse sen verran fiksu, että tunnistaa jo kirjoituksista ne urvelot.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:

No tähän tarkoitukseen on aivan oma nettipalstansa. Siellä voidaan sitten arvioita puolin ja toisin kiinnostaako. Sehän voi olla ettei teidä seura kiinnosta edes niitä hikisiä urveloita ... :-)

Onko ne palstat sellaisia missä on miesten valokuvat?

ota kuule ihan itse selvää. Käsittääkseni siellä on valokuvia, mutta ei välttämättä sellaisia kuin odotat...

Sivuston käyttä vaatii jäseneksirekisteröitymisen ja jäsenmaksun, joten pelkille tirkistelijöille se ei ole suunnattu.

http://web.finswingers.com/

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
ota kuule ihan itse selvää. Käsittääkseni siellä on valokuvia, mutta ei välttämättä sellaisia kuin odotat...

Sivuston käyttä vaatii jäseneksirekisteröitymisen ja jäsenmaksun, joten pelkille tirkistelijöille se ei ole suunnattu.

http://web.finswingers.com/

Onko tuolla ollenkaan normaaleita, kunnon miehiä, joilla ei olisi mitään tauteja? Vai pelkästään jotain Einari Epätoivoisia...

Alkuperäinen kirjoittaja muijainen:

Eiköhän tuo "pitäminen" tarkoittanut tässä henkistä yhteyttä. Kun ollaan hakemassa vain seksiä, niin riittää että on fyysisesti puoleensavetävä ja osaa hommat, silloin ei ole väliä puoluekannalla tai älykkyydellä. Itse en ole ikinä joutunut kännisen kanssa nettitreffeille - toki tässäkin pätee se, että pitää olla itse sen verran fiksu, että tunnistaa jo kirjoituksista ne urvelot.

Kyllä fyysisesti puoleensa vetävä nainen/mies löytää seuraa livenäkin, ei tarvi palstoilla roikkua.