Hae Anna.fi-sivustolta

Avoin yliopisto

Viestiketju osiossa 'Opinnot ja kurssit' , käynnistäjänä keski-ikäinennnnn, 02.02.2016.

1. keski-ikäinennnnn Vierailija

Onko kukaan opiskellut ainekokonaisuuksia avoimessa yliopistossa verkkokurssina.
    Opinnoistani on jo yli vuosikymmen aikaa, ja olen aikuinen ihminen, en työelämässä. Lukaisin noita opiskelijakertomuksia mutta nämä oli ihmisiä jotka opiskelee jatkuvasti eli en oikein löydä ketään johon verrata tilannettani.
    Toisaalta tuo opiskelutekniikkakin on vähän hakusessa ja sen omaksuminen hieman epäilyttää.

2. Myös keski-iässä Vierailija

Siitä vaan kokeilemaan. Voihan sitä valita ensin helpohkon kurssin 2-10op! En suosittele maksamaan jotain 25op kokonaisuutta heti, jos ei sitt luonnistukaan..
    Aloitin itse töissäollessa ja silloin oli perhettäkin, lapsia kotona. Nyt olen työtön ja ollaan isännän kanssa kahdestaan.
    Opiskeluiloa!

3. Ettie Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on nuorehkoksi ihmiseksi melko moninainen työ- ja opiskeluhistoria takana ja yhden 5 op:n kokonaisuuden olen suorittanut myös avoimessa yliopistossa

http://liisalutakko.com/tietoa-minusta/

Tuo ei kyllä ollut kuitenkaan mitään parhaita kokemuksiani. Mutta tuo riippuu niin valtavasti paikasta. Jos on innostusta niin kannattaa tuota varmaan kokeilööa

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri