avokkini ei keksinyt minusta enää mitään hyvää sanottavaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi voi

Vieras
ollaan oltu yhdessä 4 vuotta,alussa kovasti sanoi rakastavansa ja lähetti ihania viestejä,jätti lappuja pöydälle kun oli lähtenyt töihin,piirteli sydämiä jäätyneeseen autonikkunaan,kaikkea ihanaa.

nyt on viimeksi keväällä sanonut rakastavansa minua,kun sanon itse hälle rakastavani,vastaa aina "kuin myös". tänään kysyin olenko hänen mielestään viehettävä vielä,ja ettei ole pitkään aikaan sanonut mitään kivaa.ei vastannut mitään,monta kertaa sanoin että vastaa nyt jotain,ei vastannut.

en ole näiden vuosien aikana mielestäni muuttunut,olen edelleen laiha,pidän itsestäni huolta,hellittelen miestäni ja koitan olla hyvä tyttöystävä,tuntuu ettei se enää riitä.

jos ihmisen kanssa haluaa olla niin luulisi hänestä jotain hyvääkin löytyvän?olen vasta 24,vaihdan sitten ennemmin miestä kuin katselen kun kaikki intohimo häviää suhteesta tämän ikäisenä!

mä oon ollu avopuolisoni kans 8v ja onkohan max.10krt koko aikana sanonu rakastavansa mua....älkää kysykö miks mä tääl viel hengaan,mut varmaa lasten takii!

meillä myös 1 lapsi,mutta en kyllä ajatellut vain lapsen vuoksi olla tällaisessa suhteessa enää kovin kauaa.kaipaan romantiikkaa,intohimoa,silittelyä,halaamista,ihania viestejä ja pieniä rakkauden osoituksia,niinkuin ennen.mies kai meinaa että nyt sai minut niin mitäs tässä sitten enää mitään ylimääräistä lurittelemaan

Hankala paikka. Pitäisi keskustella vakavissaan asiasta, ei saisi lähteä suhteesta ennenkuin on yrittänyt kaikkensa että toinen ymmärtää miltä sinusta tuntuu. Mutta jos mies ei suostu kuuntelemaan saati keskustelemaan, on sinun vaikea häntä pakottaa. Hänellä voi olla myös jokin henkilökohtainen kriisi, johon sinä et välttämättä suoranaisesti liity tai ainakaan et pysty siihen vaikuttamaan. Mutta todella hyvä olisi jos puhuisitte, vaikka sitten ulkopuolisen avustuksella.
Nimim. kokemusta on...

No me on oltu yksissä jo yli 15 vuotta ja on ollut aikoja (juri nuo vuodet 4-7 erityisesti) että minulla ainakin olisi tullut pelkkää moitetta tai juputusta jos mies olisi äitynyt kehuja kerjäämään. Riippuu hetkestä toki. Jos sattui miestä juuri ärsyttämään joku piirteesi. Vaikka se kinuaminen ja tinkaaminen? Ei hellyydenosoituksia voi pakottaa!

Rakastuneena moni on ihan erilainen kuin sitten kuherteluvaiheen mentyä ohi 1500:ssa päivässä. Sitoutuminen ja halu rakentaa yhteistä tulevaisuutta on kaikista tärkein suhteen laadun ja keston mittari.

Jospa nyt jossain mukavassa hetkessä kertoisit miehelle, kuinka tärkeää sinusta on kuulla mukavia sanoja ja asioita itsestäsi. Sinuna haluaisin myös tietää, onko miehestä sellaisten lausuminen epäluontevaa, ja haluaako hän kuulla sellaisia itse. Itse olen niin suorasukainen että kysyisin myös, ärsyttääkö miestä hellien sanojen kalastelu.

En muista aikaa koska oma mies olisi sanonut rakastavansa mua tai kehunut ym. Mut hän oli se joka muisti meidän hääpäivän (antoi lahjan ja kortin). Eli ei siis ihan turha mies :D

Alkuperäinen kirjoittaja teepä niin;22756509:
Tai kokeile ensin järkätä jotain kivaa, ja heitä vasta sitten pihalle.

mitähän se kiva voisi olla? toissaviikonloppuna oltiin kaverin kolmekymppisillä,siellä ei huomannut minua mitenkään.muut parit silloin tällöin istuivat ja juttelivat yhdessä,koitin mennä mieheni viereen,mutta ei huomannut minun edes olevan siinä...kyllä ennen kovasti halattiin ja pussattiin jne. eipä näköjään enää

No torttujen mielestähän mies on sillon hyvä kun kehuu vaikkain rumaa akkaa pilvin pimein ja passaa sitä koko ajan, itse eivät puolukkahilloperseet viitsi edes maitoa ottaa jääkaapista ja kaikki pitäis olla valmiina.

[QUOTE="viiraska";22756532]No me on oltu yksissä jo yli 15 vuotta ja on ollut aikoja (juri nuo vuodet 4-7 erityisesti) että minulla ainakin olisi tullut pelkkää moitetta tai juputusta jos mies olisi äitynyt kehuja kerjäämään. Riippuu hetkestä toki. Jos sattui miestä juuri ärsyttämään joku piirteesi. Vaikka se kinuaminen ja tinkaaminen? Ei hellyydenosoituksia voi pakottaa!

Rakastuneena moni on ihan erilainen kuin sitten kuherteluvaiheen mentyä ohi 1500:ssa päivässä. Sitoutuminen ja halu rakentaa yhteistä tulevaisuutta on kaikista tärkein suhteen laadun ja keston mittari.

Jospa nyt jossain mukavassa hetkessä kertoisit miehelle, kuinka tärkeää sinusta on kuulla mukavia sanoja ja asioita itsestäsi. Sinuna haluaisin myös tietää, onko miehestä sellaisten lausuminen epäluontevaa, ja haluaako hän kuulla sellaisia itse. Itse olen niin suorasukainen että kysyisin myös, ärsyttääkö miestä hellien sanojen kalastelu.[/QUOTE]

miehetäni se on epäluontevaa,mutta kyllä hän joskus pysty tunteensa osoittamaan,vaikkei sanoilla niin teoilla.joskus oli kukkakimppu odottamassa kun oli joku riita ollut,joskus siivosi taloa,juuri järri niitä viestejä,lähetti töistä viestin että mitä kuuluu jne. nyt ei enää mitään,miten voi olla että kaikki loppuu kuin seinään.ennen pyysi sohvalle viereensä elokuvaa katsomaan,ei enää,jos itse pyydän että tuutko tänne ni sitten tulee.

miehen kanssa on vaikea keskustella tällaisista jutuista,ei halua puhua,kokee että hänet ajetaan ahtaalle.e

Alkuperäinen kirjoittaja hävetkää akat!!;22756550:
No torttujen mielestähän mies on sillon hyvä kun kehuu vaikkain rumaa akkaa pilvin pimein ja passaa sitä koko ajan, itse eivät puolukkahilloperseet viitsi edes maitoa ottaa jääkaapista ja kaikki pitäis olla valmiina.

okei,ilmeisesti jotain kränää rouvasen kanssa

En muista aikaa koska oma mies olisi sanonut rakastavansa mua tai kehunut ym. Mut hän oli se joka muisti meidän hääpäivän (antoi lahjan ja kortin). Eli ei siis ihan turha mies :D

Meillä taas toisin päin, eli lahjoja ja kukkia ei pahemmin näy mutta onneks rakkaus tulee selväks päivän aikana useasti <3 Mutta siinä vaiheessa kun mies ei sanoin kertaakaan päivän aikana rakastavansa mua niin joku ois kyllä pahasti pielessä.. Ja enpä jaksais sellaista suhdetta.. Kaikki olemme erilaisia, muistetaan se! =)

mies oli aamulla nähnyt tämän kirjoituksen,oli laittanut aamupalaa mulle ja kaikkia sydänjuttuja pöydälle, taitaa se sittenkin vielä tykätä =)
tulikin hyvä mieli

[QUOTE="heppuli";22756454]mä oon ollu avopuolisoni kans 8v ja onkohan max.10krt koko aikana sanonu rakastavansa mua....älkää kysykö miks mä tääl viel hengaan,mut varmaa lasten takii![/QUOTE]

Lähinnä mä sulta kysyisin et miks hitossa oot menny tekemään lapsia tuollaisen miehen kanssa...

Hmm, ollaan kyllä todella erilaisia.. Me ollaan oltu yhdessä miehen kanssa 16 vuotta, kerran mies on sanonut ääneen rakastavansa minua, samoin mä olen sanonut sen hänelle kerran. Mutta enpä ole kertaakaan epäillyt, etteikö rakastaisi mua. Teoillaan osoittaa sen joka päivä, samoin minä. Elämä on mukavaa ja intohimoakin löytyy välillä. En kyllä miestäni vaihtaisi toiseen, tuntisin oloni epämiellyttäväksi jos jatkuvasti olisi rakkauttaan tunnustamassa.

Yhteistyössä