Avomies polttaa kannabista päivittäin

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
En tee verilettuja
Alkuperäinen kirjoittaja Älä avaa ketjua!;11427665:
Onko teillä parisuhde, kun hän niin kiinnostaa sinua? Miksi olet niin kiinnostunut, että mietit jopa kelpaisiko hän miehellesi? Musta toi on epänormaalia. Onko sulla huono itsetunto, kun vertailet itseäsi palstan muihin (mukaviin) kirjoittajiin?
Naulankantaan!
 
nimimerkeistä
Naulankantaan!
Tässä ketjussa viitattiin minuun. En ole osallistunut yhdelläkään viestillä tähän ketjuun.
Lukiessani ketjua muistin vanhan tapauksen. Kävin noin 10 vuotta sitten Kallion kirkossa, jossa
pukeuduimme rippiasuihin ja pidimme ristiä kädessä. Jokaiseen ristiin oli kirjoitettu Kuopiossa huumeisiin kuolleen nuoren nimi. En edes tiennyt kirkkoon mennessä, että joudun ko. tilaisuuteen.
Nythän tuo sama kirkko on tapetilla demonijupakan takia. Kävin aikoinaan myös Jalovaaran tilaisuuksissa.

Minua on aina sanottu vahvaksi ihmiseksi. Yllätyin, kun Wiltsu on saanut minusta heikon ihmisen käsityksen. Ihan mielelläni minä olisin heikko ihminen.

Kirjoitan enimmäkseen elleissä 50+ palstalla. Hieno asia, että sairauslomalla oleva terveydenhoitoalan elli kirjoittaa tällä palstalla. Viestit säilyvät vuosia ja ovat google-haun takana.
Monta kertaa hävettää, kun törmään vanhoihin kirjoituksiini. Mutta usein ihmettelen, että olen kirjoittanut niinkin täyspäistä tekstiä.

Exäni voi nykyään hyvin. Hän ei taatusti ole enää viinakoukussa.
 
Viimeksi muokattu:
samppas
Alkuperäinen kirjoittaja nimimerkeistä;11428362:
Tässä ketjussa viitattiin minuun. En ole osallistunut yhdelläkään viestillä tähän ketjuun.
Lukiessani ketjua muistin vanhan tapauksen. Kävin noin 10 vuotta sitten Kallion kirkossa, jossa
pukeuduimme rippiasuihin ja pidimme ristiä kädessä. Jokaiseen ristiin oli kirjoitettu Kuopiossa huumeisiin kuolleen nuoren nimi. En edes tiennyt kirkkoon mennessä, että joudun ko. tilaisuuteen.
Nythän tuo sama kirkko on tapetilla demonijupakan takia. Kävin aikoinaan myös Jalovaaran tilaisuuksissa.

Minua on aina sanottu vahvaksi ihmiseksi. Yllätyin, kun Wiltsu on saanut minusta heikon ihmisen käsityksen. Ihan mielelläni minä olisin heikko ihminen.

Kirjoitan enimmäkseen elleissä 50+ palstalla. Hieno asia, että sairauslomalla oleva terveydenhoitoalan elli kirjoittaa tällä palstalla. Viestit säilyvät vuosia ja ovat google-haun takana.
Monta kertaa hävettää, kun törmään vanhoihin kirjoituksiini. Mutta usein ihmettelen, että olen kirjoittanut niinkin täyspäistä tekstiä.

Exäni voi nykyään hyvin. Hän ei taatusti ole enää viinakoukussa.
Mikä on siis "heikko" ihminen, se joka on hiljaa ja kuuntelee, tai heti ärhentelemässä jostakin. Ettei kukaan pääse nokittamaan ja tulee samalla kuitattua oma pahaolo.

Piristääksemme päivää otamme muutaman naukun, tai tupruttelemme haikeuden savuna ilmaan.
Mikä on tarpeeksi ja rajana hyvänolotunne muuttuu pahaksi oloksi.
Viinakoukku on todellinen "kipukoukku".
 
Wiltsu
Mikä on siis "heikko" ihminen, se joka on hiljaa ja kuuntelee, tai heti ärhentelemässä jostakin. Ettei kukaan pääse nokittamaan ja tulee samalla kuitattua oma pahaolo.

Piristääksemme päivää otamme muutaman naukun, tai tupruttelemme haikeuden savuna ilmaan.
Mikä on tarpeeksi ja rajana hyvänolotunne muuttuu pahaksi oloksi.
Viinakoukku on todellinen "kipukoukku".
Millaista tekstinkäsittelyohjelmaa käytät, samppas?
 
Viimeksi muokattu:
samppas
Käytän ilmaista tekstinkäsittelyohjelmaa. Halvalla ei hyvää saa, joten pilkut, pisteet, yhdyssanat ..menevät vääriin paikkoihin.
Tästä kyllä on varoitettu useaan otteeseen.

P.s onneksi en itse huomaa niitä..
 
pilkuista viis
Käytän ilmaista tekstinkäsittelyohjelmaa. Halvalla ei hyvää saa, joten pilkut, pisteet, yhdyssanat ..menevät vääriin paikkoihin.
Tästä kyllä on varoitettu useaan otteeseen.

P.s onneksi en itse huomaa niitä..
Naisia ahdingossa — Kirkko & kaupunki

Tässä päivällä lehdestä lukemani juttu. En muistanutkaan, että Rosa Liksom sai vuonna 2011
Finlandia-palkinnon.

Ei tulisi mieleenikään käyttää tekstinkäsittelyohjelmaa ellit-viesteissä.
Viilaan kynsiäni, mutta pilkut saavat olla viilaamatta.
 
Viimeksi muokattu:
puhelimen käyttäjä
kommentti pilkun piippijälle.

Esim. minä käytän tänne kirjoittaessani kosketuspuhelinta. Kirjoitusvirheitä tulee, mitä niistä. Jos ne sinua häiritsee, jätä lukematta tai mene pois.
 
Käyttäjä
Älä nyt sen takia miestäs hylkää. Ei pilven polttelussa ole mitään pahaa, jos sitä säännöllisesti käyttää. Itse olin ennen alkoholisti, se vasta tuhosikin parisuhdetta. Mutta kun lopetin juomisen ja siirryin kannabikseen, asiat muuttuivat. Parempaan suuntaan. Olen itse aktiivikäyttäjä, joitain kertoja aina viikkoon nassuttelen menemään, eikä siitä ole minulle haittaakaan ollut. Olen selvinnyt arjesta yksin, eikä pääni ole pehmentynyt yhtään. Käyttö pitää vain osata hallita. Joka päivä polttelu ei tee yhtään hyvää, sen tiedän itsekkin. Pöhnä tulee, mutta sekin menee ajan kanssa, eli kannabis ei tuhoa aivoja lopullisesti. Tietysti kannabis vaikuttaa eri ihmisissä eri tavalla, tuo oli vain minun elämääni, teidän elämästänne en tiedä paljoa mitään. Yritä saada ukkoos vähentämään. Kohtuukäytöllä kannabis voi jopa edistää parisuhdettanne. Uskokaa täi älkää. Enkä ole "pilvinarkki höpöheinää polttava rikollinen", vaan ihan normaali työssäkäyvä ihminen.

Älkää tuomitko kannabiksen polttajia noin vähästä. He (me) eivät ole rikollisia.
 
Vielä että
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä;11489636:
Älä nyt sen takia miestäs hylkää. Ei pilven polttelussa ole mitään pahaa, jos sitä säännöllisesti käyttää. Itse olin ennen alkoholisti, se vasta tuhosikin parisuhdetta. Mutta kun lopetin juomisen ja siirryin kannabikseen, asiat muuttuivat. Parempaan suuntaan. Olen itse aktiivikäyttäjä, joitain kertoja aina viikkoon nassuttelen menemään, eikä siitä ole minulle haittaakaan ollut. Olen selvinnyt arjesta yksin, eikä pääni ole pehmentynyt yhtään. Käyttö pitää vain osata hallita. Joka päivä polttelu ei tee yhtään hyvää, sen tiedän itsekkin. Pöhnä tulee, mutta sekin menee ajan kanssa, eli kannabis ei tuhoa aivoja lopullisesti. Tietysti kannabis vaikuttaa eri ihmisissä eri tavalla, tuo oli vain minun elämääni, teidän elämästänne en tiedä paljoa mitään. Yritä saada ukkoos vähentämään. Kohtuukäytöllä kannabis voi jopa edistää parisuhdettanne. Uskokaa täi älkää. Enkä ole "pilvinarkki höpöheinää polttava rikollinen", vaan ihan normaali työssäkäyvä ihminen.

Älkää tuomitko kannabiksen polttajia noin vähästä. He (me) eivät ole rikollisia.
Ps. Ne teidän jutut "meni ostamaan kadulta pilveä ja sai puukosta, ai ei pilvi tee agressiiviseks" jutut, tiedättehän että diilereiltä saa melkein aina muutakin kuin pajaa? En tunne KETÄÄN joka menisi pilvessä agressiiviseksi.
 
LOL
siis koska vastasi?
Minä olen nähnyt täällä vaan pelkkää riitelemistä siitä paniko vai eikö pannut karvakättä!

Katselin Alaskan poliiseja tässä eräänä iltana.
Siinä konstaapeli sanoi erittäin painokkaasti, että huumeet ovat iso ongelma siellä ja jokaikinen, toisti vielä pariin otteeseen, jokaikinen marihuanan käyttäjä on aloittanut kannabiksella.

Huumeongelma on ainakin siellä todellinen ja jos ammatti-ihminen sanoo, että jokainen huumeongelmainen aloittaa kannabiksella ja siirtyy pikkuhijaa kovempiin, niin uskottava se on, että kyllä se kannabiskin koukuttaa!
Kannabis ja marijuana on sama asia uuno xD
 
Viimeksi muokattu:
onnex
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä;11489636:
Älä nyt sen takia miestäs hylkää. Ei pilven polttelussa ole mitään pahaa, jos sitä säännöllisesti käyttää. Itse olin ennen alkoholisti, se vasta tuhosikin parisuhdetta. Mutta kun lopetin juomisen ja siirryin kannabikseen, asiat muuttuivat. Parempaan suuntaan. Olen itse aktiivikäyttäjä, joitain kertoja aina viikkoon nassuttelen menemään, eikä siitä ole minulle haittaakaan ollut. Olen selvinnyt arjesta yksin, eikä pääni ole pehmentynyt yhtään. Käyttö pitää vain osata hallita. Joka päivä polttelu ei tee yhtään hyvää, sen tiedän itsekkin. Pöhnä tulee, mutta sekin menee ajan kanssa, eli kannabis ei tuhoa aivoja lopullisesti. Tietysti kannabis vaikuttaa eri ihmisissä eri tavalla, tuo oli vain minun elämääni, teidän elämästänne en tiedä paljoa mitään. Yritä saada ukkoos vähentämään. Kohtuukäytöllä kannabis voi jopa edistää parisuhdettanne. Uskokaa täi älkää. Enkä ole "pilvinarkki höpöheinää polttava rikollinen", vaan ihan normaali työssäkäyvä ihminen.

Älkää tuomitko kannabiksen polttajia noin vähästä. He (me) eivät ole rikollisia.
ei tavi tehdä töitä narkkareiden kanssa. Meidän työpaikalla jäävät helposti kiinni.... eikä tänne epäsosiaalinen aines edes uskalla hakeutua.
Vain raukka ja epäonnistunut ihminen tarvitsee huumeista tukea itselleen.
 
Vaarallinen
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä että;11489638:
Ps. Ne teidän jutut "meni ostamaan kadulta pilveä ja sai puukosta, ai ei pilvi tee agressiiviseks" jutut, tiedättehän että diilereiltä saa melkein aina muutakin kuin pajaa? En tunne KETÄÄN joka menisi pilvessä agressiiviseksi.

Pössyttely tekee tosiaan laiskaksi, se nimittäin vaikuttaa juuri siihen aivojen osaan taantuvasti, joka on ihmisen motivaatiokeskus. samaan tapaan kuin khat. Agressiivisia pössyttelijöitäkin on, jossain tapauksissa se voi aiheuttaa skitsofreniaa. Skitsot saa sekavuuskohtauksia.Pössyttelijä söi usassa pultsarin naaman ja nenän.
 
ainokainen
Kannabiksen puolustajien ajatusmaailma kuulostaa samalta, kuin kiihkouskovaisten. Faktoista viis, tiedekin voidaan väännellä pulustamaan sitä omaa elämäntapaa.

Hyvänä esimerkkinä tyyppi, joka tässä ketjussa väitti kannabiksen parantavan syöpää ja skitsofreniaa (sic).

On totta, että kannabista käytetään turruttavien ominaisuuksiensa vuoksi kipulääkkeenä /estämään pahoinvointia joissain erityisen vaikeissa syöpähoidoissa, jos muut keinot eivät enää riitä. Kyse on siis hoitojen aiheuttaman pahoinvoinnin hoidosta. Mutta syöpää kannabis ei kyllä paranna sentin vertaa.

Ja mitä skitsofreniaan tulee, siitä on paljon tutkimusta että kannabiksen käyttö nostaa huomattavasti riskiä sairastua skitsofreniaan ja psykoosiin.

On aivan turha argumentoida kannabiksen olevan haitattomampi päihde kuin alkoholi -vahingollisia päihteitä ne ovat kumpikin eikä kukaan takuulla tarvitse kumpaakaan.

Olen tuntenut lukuisia tyyppejä, jotka alkoivat käyttää kannabista jo teininä, ja parilla heistä on nykyään skitsofrenia, pari on tappanut itsensä, jokunen siirtynyt vahvempiin huumeisiin jne. Yhtään "normaalia", työelämässä olevaa itsensä elättävää kannabiksen käyttäjää en tunne. Pari sellaista tyyppiä kylläkin, jotka käyttävät satunnaisesti, mutta hekin ovat masentuneita... en siis suosittelisi kenellekään!
 
yxvaan
Onko tämä Wiltsu sama henkilö Kuopiosta, joka kirjoitteli nimimerkillä Paulatar Sihteeriopisto-nimiselle seksisivustolle? Ihan samalta kuulostaa tyyli ja riidanhaastaminen viinin litkimisineen ..
 
noita on nähty
Jätä mies, jos haluat vakavaa parisuhdetta:

Mies ei ole läsnä kun on pöllyssä, hän ei huomaa sinua eikä lapsia, eikä jälkeenpäin muista esim. lasten elämään liittyneitä asioita.

Miehen elämä ja ajatukset pyörivät huumeen ympärillä ja kaveripiiri rajautuu samoin ajatteleviin. Normaalia tuo elämä ei ole, vaikka aluksi jaksaisikin opiskella ja käydä töissä.

Kannabiksen käyttö voi laukaista psykoosin ja skitsofrenian.

Kannabiksen käyttö voi johtaa geneettisiin muutoksiin mahdollisilla jälkeläisillä.

Jos henkilö on vakavasti kiinnostunut sinusta, niin hän lopettaa kannabiksen käytön. Tosin mitään takuita ei ole siitä, ettei salakäyttö jatku, jos henkilö jo on riippuvainen. Erilaisia puolusteluja hän voi keksiä, mutta niihin satuihin ei kannata uskoa - jätä mies.
 
tietäjä
Onko tämä Wiltsu sama henkilö Kuopiosta, joka kirjoitteli nimimerkillä Paulatar Sihteeriopisto-nimiselle seksisivustolle? Ihan samalta kuulostaa tyyli ja riidanhaastaminen viinin litkimisineen ..

Ei ole. Paulatar on osapäivähuora Savosta, Viltsu on "puoli"-aatelinen osapäiväkiinteistövälittäjä Varsinais-Suomesta. Henkilö on eri, mutta hommat samanlaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Abc
Minun avomies polttaa myös, veikkaisin, että enemmän kuin aloittajan mies. Jos aloittaja ei pysty asian kanssa elämään, suosittelen eroamista. Toista ei voi kuitenkaan muuttaa. Meillä kannabis kuuluu miehen arkeen, eli myös minun arkeen. Tiesin sen jo kun tavattiin, ei haitannut silloin ehkä haittaa nytkään. Mies ei ole muuttunut. On huomaavainen, viettää aikaa kanssani, tulee viereen nukkumaan, tekee kanssani juttuja, käy töissä. Joskus aihe aiheuttaa pientä riitaa, jos mies vaikka simahtaa sohvalle juuri silloin kun kaipaa kainaloa. Muuten ok. Aloittajan miehellä on kannabiksen sijaan varmaan jokin muu ongelma, jos pelit kiinnosttaa enemmän kuin nainen. Pakenee ongelmiaan? Pelit ja kukka, helppo unohtaa ongelmat.
 
Vanha alkkis
Minun avomies polttaa myös, veikkaisin, että enemmän kuin aloittajan mies. Jos aloittaja ei pysty asian kanssa elämään, suosittelen eroamista. Toista ei voi kuitenkaan muuttaa. Meillä kannabis kuuluu miehen arkeen, eli myös minun arkeen. Tiesin sen jo kun tavattiin, ei haitannut silloin ehkä haittaa nytkään. Mies ei ole muuttunut. On huomaavainen, viettää aikaa kanssani, tulee viereen nukkumaan, tekee kanssani juttuja, käy töissä. Joskus aihe aiheuttaa pientä riitaa, jos mies vaikka simahtaa sohvalle juuri silloin kun kaipaa kainaloa. Muuten ok. Aloittajan miehellä on kannabiksen sijaan varmaan jokin muu ongelma, jos pelit kiinnosttaa enemmän kuin nainen. Pakenee ongelmiaan? Pelit ja kukka, helppo unohtaa ongelmat.

Olen jo pitkään miettinyt viinan juonnin lopettamista. Maksaa kirvelee ja masentaa sekä lisko-öitäkin on joskus. Ymmärrän, että viinasta menee lopulta järki. Olisiko kannabis ratkaisu?
 
Viimeksi muokattu:
Hohhoh
Olen jo pitkään miettinyt viinan juonnin lopettamista. Maksaa kirvelee ja masentaa sekä lisko-öitäkin on joskus. Ymmärrän, että viinasta menee lopulta järki. Olisiko kannabis ratkaisu?
Pössyttely tuskin on ratkaisu vaan a-kerho. Pössytely vaikuttaa libidoon ja tylsistyttää, miksi siis vaihtaisit vahingollisen aineen toiseen. Pohjoisessa raiskattiin ja tapettiin väkivaltaisesti yli 80-vuotias yksin asunut mummo. Nuori mies oli mielenvikainen, mennyt pössyttelystä skitsofreeniseen tilaan?
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Pössyttely tuskin on ratkaisu vaan a-kerho. Pössytely vaikuttaa libidoon ja tylsistyttää, miksi siis vaihtaisit vahingollisen aineen toiseen. Pohjoisessa raiskattiin ja tapettiin väkivaltaisesti yli 80-vuotias yksin asunut mummo. Nuori mies oli mielenvikainen, mennyt pössyttelystä skitsofreeniseen tilaan?

Onhan tuo todettu jo aikoja sitten lääketieteessä, että pössyttelijät ovat skitsofreenisessä tilassa. Vähäinen tila pystytään lääkkeillä korjaamaan mikäli pössyttely loppuu. Mutta jatkuvampaa pössyttelyä ei pystytä edes lääkkeillä korjaamaan.
Että siitä vaan pönttö pimeäksi ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä