Avomies polttaa kannabista päivittäin

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Perustelua piisaa
Taaskaan en lukenut kuin otsikon.

Jos et siedä kannabiksen käyttöä, et todennäköisesti siedä alkoholiakaan etkä tupakan käyttöä.
Kannabis on noista ihmiselle (ei parisuhteelle) vähiten vahingollinen.
Sitten vaan tekemään valintoja! Hop hop.

Ja taas yksi reppana perustelee omaa kyvyttömyyttään hallita omaa elämäänsä. Eihän reppanoiden kanssa ole mukava elää. Aina kumminkin löytyy ihmisiä joiden mielestä reppanan voi pelastaa. Ihmnen taitaa olla ainoita eläimiä jotka puolustavat vapauttaan käyttää päihteitä. Uskokoon ken haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
Köyhyys on mielentila
Onhan tuo todettu jo aikoja sitten lääketieteessä, että

pössyttelijät ovat skitsofreenisessä tilassa. Vähäinen tila pystytään lääkkeillä korjaamaan mikäli pössyttely loppuu. Mutta jatkuvampaa pössyttelyä ei pystytä edes lääkkeillä korjaamaan.
Että siitä vaan pönttö pimeäksi ;)

Ai? Eikö sitä kolikolla heitetty laittomaksi kun ei tiedetty mistään mitään?
Taitaa se skitsofreeninen tila ja muut masennukset johtua enemmän siitä että ympäristö leimaa eikä suvaitse. Siihen ei kuule mitään ruohoja tarvita että ihmisestä tulee aggressiivinen, passiivinen ja poissaoleva jos muut ihmiset kohtelee kuin roskaa sillä oletuksella että tuo polttaa se on hölmö. Vittuku pääsis vetämää ympäri korvia tollasta koulukiusaajaa. Montahan elämää säkin olet tuhonnut noilla lääketieteessä todistetuilla "faktoillas". Enemmän on näyttöä lääketieteen kartellisoitumisesta voiton tavoittelemiseksi, eikä kasveja voi vieläkään patentoida joten miksi ihmeessä tarjota ihmiselle jotain josta hän hyötyy kun voi tehdä avuttomasta ja viimeisenä luoton kohteena lääkäri; on aivan helvetin helppoa tehdä lääkeriippuvainen.
Eikä ne lääkkeet mitään masennuksia paranna jos ihminen ei itse halua parantua, eli kokea uutta.

Itse paranin 10 vuotta kestäneestä masennuksesta osittain kannabiksen avulla. Nyt olen tosin lopettanut koska siitä tuli jokapäiväistä. Tottakai se on haitallista jos sitä pitää koko ajan polttaa. Syyt ovat kyllä muualla. Sen takia tai ansiosta opin että ei se ole kenenkään tehtävä hyysätä sitä joka ei halua miltään mitään.

Voitte väittää sitä porttihuumeeksi tai vaikka aivojen tuhoajaksi. Hyvin on Iltasanomat aivopessyt näitä internetviisaita. Kannattais poistua neljän seinän sisältä ja käydä elämässä elämää. Mahtaa vituttaa kun joudutte kuitenkin vanhana istumaan yksin omassa kopissa. Voitte siellä sitten päteä miten oma elämä kukoisti ja olitte viisaita. Kukaan ei siitä hyödy vieläkään. Ette edes te itse.

Onnea sille pätevän tittelille. Muistakaa että hullu ei tiedä olevansa hullu ja kieltää sitä viimeiseen asti. Kunnes naksahtaa ja hartiat päästää varovasti sanottuna liikaa kiviä(tai sen oman egon hehe) kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
järkyttynyt
On ihan turhaa väitellä, kumpi on vahingollisempaa, viina vai muut huumeet. Molemmat vievät lopulta ennenaikaisen hautaan. Siinä ohessa he voivat viedä hautaan myös viattomia sivullisia pöllyissään. Kärsimyksiä, joita he lähimmäisilleen aiheuttavat, ei voi mitata.

Työkaverini tyttären hautaan vähän yli parikymppisenä vei huumeet. Hän aloitti noilla pössyttelyillä ja lopulta piikitti yliannoksen väkevämpää. Oli niin kivaa olla pönttö sekaisin viikonloppuna opiskelijabileissä ja vähän rentoutua. Oli tytär kympin oppilas ja tulevaisuus avoinna edessä. Perheen elämä pysähtyi kuin seinääntörmäykseen. Pari nuorempaa sisarusta putosi moneksi vuodeksi elämästä ja vanhemmat eivät pystyneet töihin. Se oli sen hauskanpidon hinta.

Omat kokemukseni ovat alkoholistien kanssa elämisestä. Puolisolle muuttui viina perhettä tärkeämmäksi ja kärsijöinä olimme minä ja pari lastamme. Kun siitä perhehelvetistä pääsimme pois, alkoi teini-ikäinen poikani törpötellä viikonloppuisin kaverien kanssa. Pari vuotta sitten se elämä tuli tiensä päähän, humalapäissään tapahtui paha onnettomuus. Oli toivotonta seurata elämän pilalle menemistä, ei siinä auttanut rakkaus eikä läheisten tuki, viinanhimo oli vahvempi. Tässä me sisaruksensa kanssa yritämme toipua vähitellen ja opetella elämään tuskan kanssa.

Minulta ei enää riitä ymmärrystä millekään pään sekoittavalle aineenkäyttäjälle. Pitää ymmärtää selvin päin ollessaan, mitä niistä aineista seuraa. Syyttömät kärsivät ilmeisesti kaikista eniten?
 
Viimeksi muokattu:
Minä
Milloin olette kuulleet, että höpöruohon polttaja olisi ollut narsisti, vaimonpieksäjä, tai sairaalloisen mustis? Ettepä koskaan.

Höpöruohomies on pilvessä omassa päässään, ei muiden.

Tunnettuja höpöruohomiehiä on ollut mm. Amerikassa presidentteinä mm. Obama, Bill C, JFK. Mukavia dudeja. Monet muut ovat olleet alkoholijuoppoja - sadisteja ja pettäjiä

Nim. Exälle: Parisuhde muuttaa mihen persoonaa liikaa. Parisuhde tyhmentää miehen ja vaikeuttaa selviämistä arjesta. Huonon parisuhteen jälkeen tuntuu paremmalle syrjäytyä. Kumpi oli teillä syynä: Huono hamppu vai huono lumppu?
Erityisesti kiinnitin huomiota sanoihin "Milloin olette kuulleet, että höpöruohon polttaja olisi ollut narsisti, vaimonpiäksäjä, tai sairaalloisen mustis? Ettepä koskaan.."

VÄÄRIN!

Tai no en minä muista tiedä, mutta tuohon kyseiseen kuvaukseen täydellisesti sopiva "mieheksi" itseään kutsuva luuseri löytyy minulta kotini nurkista.

Hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatianpuutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

Hän on käynyt minuun käsiksi.

Hän on sairaalloisen mustasukkainen, minulla ei saa olla mies puolisia ystäviä. Jos olen poistunut yhteisestä kodistamme viihteelle ilman häntä, olen huora ja kuvotan häntä.

Ikävä kyllä hän tuskin on ainoa laatuaan.

"Parisuhde tyhmentää miehen ja vaikeuttaa selviämistä arjesta. Huonon parisuhteen jälkeen tuntuu paremmalle syrjäytyä. Kumpi oli teillä syynä: Huono hamppu vai huono lumppu?"

Sieltä löytyy ilmeisesti tämän saman lajin edustajia lisää. Väittäisin että se on aivan joku muu asia joka sitä sinun arjesta selviytymistäsi vaikeuttaa, mutta on erittäin hienoa mikäli "huonosta lumpusta" on hankkiuduttu eroon. Toivon todella että löydät elämääsi ansaitsemasi sisällön "huonoa lumppua paremmasta hampusta" eli höpöheinästä.
 
Viimeksi muokattu:
Lahja
Ongelmani on siis avomieheni melkeinpä päivittäinen kannabiksen käyttö. Jos hän ei nyt aivan joka päivä polta, niin sitä tapahtuu noin 5-6 kertaa viikossa eli ihan hirveän usein.

Olen yrittänyt niin hyvällä sekä pahalla puuttua asiaan, mutta mikään ei tunnu auttavan. Välillä hän myöntää, ettei polttaminen melkein päivittäin varmastikaan ole hyvä idea, mutta muutosta ei tapahdu. Ihan oikeasti olen katsellut tätä tilannetta kohta useamman vuoden.

Mies alkaa poltella, kun menen nukkumaan ja valvoo melkein koko yön ja varmaan polttelee samalla. Hän herää sitten iltapäivällä ja lähtee töihin. Emme vietä kovin paljon aikaa ainakaan arkipäivisin yhdessä.

Jopa silloin, kun lähdemme yhdessä (tai erikseen) juhlimaan, niin miehellä on juomien lisäksi mukana salaa kannabista, jonka hän polttaa jossain vaiheessa. En ikinä edes tiedä, että hänellä olisi kannabista mukana, mutta kyllähän sen sitten haistaa, kun hän tulee ulkoa.

En tiedä, kuvittelenko vaan mutta vaikuttaa siltä, että mies ei olisi enää luonteeltaan sellainen kuin tavatessamme. Hän suuttuu helpommin. Hän myös mieluummin viettää aikaa tietokoneella kuin kanssani. Tai siltä useimmiten tuntuu.

En enää tiedä, mitä tehdä. Varmaan ihan hullua, kun olen näin kauan tätä katsonut, mutta olen koko ajan uskonut, että kyllä se polttaminen vähenee ja loppuu ajan kanssa. Tavallaan ehkä sisimmässäni ajattelen, että ei tässä muu auta kuin erota, mutta en haluaisi sitä. Niin ja olemme 24-vuotiaita molemmat.
 
Viimeksi muokattu:
Lahja
Ongelmani on siis avomieheni melkeinpä päivittäinen kannabiksen käyttö. Jos hän ei nyt aivan joka päivä polta, niin sitä tapahtuu noin 5-6 kertaa viikossa eli ihan hirveän usein.

Olen yrittänyt niin hyvällä sekä pahalla puuttua asiaan, mutta mikään ei tunnu auttavan. Välillä hän myöntää, ettei polttaminen melkein päivittäin varmastikaan ole hyvä idea, mutta muutosta ei tapahdu. Ihan oikeasti olen katsellut tätä tilannetta kohta useamman vuoden.

Mies alkaa poltella, kun menen nukkumaan ja valvoo melkein koko yön ja varmaan polttelee samalla. Hän herää sitten iltapäivällä ja lähtee töihin. Emme vietä kovin paljon aikaa ainakaan arkipäivisin yhdessä.

Jopa silloin, kun lähdemme yhdessä (tai erikseen) juhlimaan, niin miehellä on juomien lisäksi mukana salaa kannabista, jonka hän polttaa jossain vaiheessa. En ikinä edes tiedä, että hänellä olisi kannabista mukana, mutta kyllähän sen sitten haistaa, kun hän tulee ulkoa.

En tiedä, kuvittelenko vaan mutta vaikuttaa siltä, että mies ei olisi enää luonteeltaan sellainen kuin tavatessamme. Hän suuttuu helpommin. Hän myös mieluummin viettää aikaa tietokoneella kuin kanssani. Tai siltä useimmiten tuntuu.

En enää tiedä, mitä tehdä. Varmaan ihan hullua, kun olen näin kauan tätä katsonut, mutta olen koko ajan uskonut, että kyllä se polttaminen vähenee ja loppuu ajan kanssa. Tavallaan ehkä sisimmässäni ajattelen, että ei tässä muu auta kuin erota, mutta en haluaisi sitä. Niin ja olemme 24-vuotiaita molemmat.




Hei

Ei se vanha koira uusia temppuja opi ellei itse halua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä