Hae Anna.fi-sivustolta

Avomies polttaa kannabista päivittäin

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä aloittaja, 20.02.2013.

1. Perustelua piisaa Vierailija

Ja taas yksi reppana perustelee omaa kyvyttömyyttään hallita omaa elämäänsä. Eihän reppanoiden kanssa ole mukava elää. Aina kumminkin löytyy ihmisiä joiden mielestä reppanan voi pelastaa. Ihmnen taitaa olla ainoita eläimiä jotka puolustavat vapauttaan käyttää päihteitä. Uskokoon ken haluaa.

2. Ai? Eikö sitä kolikolla heitetty laittomaksi kun ei tiedetty mistään mitään?
    Taitaa se skitsofreeninen tila ja muut masennukset johtua enemmän siitä että ympäristö leimaa eikä suvaitse. Siihen ei kuule mitään ruohoja tarvita että ihmisestä tulee aggressiivinen, passiivinen ja poissaoleva jos muut ihmiset kohtelee kuin roskaa sillä oletuksella että tuo polttaa se on hölmö. Vittuku pääsis vetämää ympäri korvia tollasta koulukiusaajaa. Montahan elämää säkin olet tuhonnut noilla lääketieteessä todistetuilla "faktoillas". Enemmän on näyttöä lääketieteen kartellisoitumisesta voiton tavoittelemiseksi, eikä kasveja voi vieläkään patentoida joten miksi ihmeessä tarjota ihmiselle jotain josta hän hyötyy kun voi tehdä avuttomasta ja viimeisenä luoton kohteena lääkäri; on aivan helvetin helppoa tehdä lääkeriippuvainen.
    Eikä ne lääkkeet mitään masennuksia paranna jos ihminen ei itse halua parantua, eli kokea uutta.

Itse paranin 10 vuotta kestäneestä masennuksesta osittain kannabiksen avulla. Nyt olen tosin lopettanut koska siitä tuli jokapäiväistä. Tottakai se on haitallista jos sitä pitää koko ajan polttaa. Syyt ovat kyllä muualla. Sen takia tai ansiosta opin että ei se ole kenenkään tehtävä hyysätä sitä joka ei halua miltään mitään.

Voitte väittää sitä porttihuumeeksi tai vaikka aivojen tuhoajaksi. Hyvin on Iltasanomat aivopessyt näitä internetviisaita. Kannattais poistua neljän seinän sisältä ja käydä elämässä elämää. Mahtaa vituttaa kun joudutte kuitenkin vanhana istumaan yksin omassa kopissa. Voitte siellä sitten päteä miten oma elämä kukoisti ja olitte viisaita. Kukaan ei siitä hyödy vieläkään. Ette edes te itse.

Onnea sille pätevän tittelille. Muistakaa että hullu ei tiedä olevansa hullu ja kieltää sitä viimeiseen asti. Kunnes naksahtaa ja hartiat päästää varovasti sanottuna liikaa kiviä(tai sen oman egon hehe) kerralla.

3. järkyttynyt Vierailija

4. järkyttynyt Vierailija

Päihteet yhtäkuin" lääkkeet,huumeet,alkoholi".Ei koskaan ei kukaan tervejäkinen mieti näitä asioita saati tuo esille käyttäjien,joille on vähiten sattunutAineet jotka pääasiassa ovat tuhoavia mielletään mietittäväksi vain ja ainoastaan www.käypä.fi-suosituksen mukaan.

5. Minä Vierailija

Erityisesti kiinnitin huomiota sanoihin "Milloin olette kuulleet, että höpöruohon polttaja olisi ollut narsisti, vaimonpiäksäjä, tai sairaalloisen mustis? Ettepä koskaan.."

VÄÄRIN!

Tai no en minä muista tiedä, mutta tuohon kyseiseen kuvaukseen täydellisesti sopiva "mieheksi" itseään kutsuva luuseri löytyy minulta kotini nurkista.

Hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatianpuutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

Hän on käynyt minuun käsiksi.

Hän on sairaalloisen mustasukkainen, minulla ei saa olla mies puolisia ystäviä. Jos olen poistunut yhteisestä kodistamme viihteelle ilman häntä, olen huora ja kuvotan häntä.

Ikävä kyllä hän tuskin on ainoa laatuaan.

"Parisuhde tyhmentää miehen ja vaikeuttaa selviämistä arjesta. Huonon parisuhteen jälkeen tuntuu paremmalle syrjäytyä. Kumpi oli teillä syynä: Huono hamppu vai huono lumppu?"

Sieltä löytyy ilmeisesti tämän saman lajin edustajia lisää. Väittäisin että se on aivan joku muu asia joka sitä sinun arjesta selviytymistäsi vaikeuttaa, mutta on erittäin hienoa mikäli "huonosta lumpusta" on hankkiuduttu eroon. Toivon todella että löydät elämääsi ansaitsemasi sisällön "huonoa lumppua paremmasta hampusta" eli höpöheinästä.

6. Lahja Vierailija

7. Lahja Vierailija

Hei

Ei se vanha koira uusia temppuja opi ellei itse halua.

8. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari