Avonin tuotteista, voitteko rehellisesti sanoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nika32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nika32

Uusi jäsen
04.11.2007
10
0
1
..että ne on hyviä?? Mä en ole kyllä alkuunkaan tyytyväinen! Mitä tahansa tilaan, niin on huono! Esim. ripsiväri, luvattiin ettei ripset mene paakkuun eikä yhteen.. Nyt kun laitoin, ripset on kyl ihan solmussa, taivutin, niin ripsivärin jälkeen on ihan suorat, mitä ei esim. stokkalta ostetun ripsivärin jälkeen ole. Sit luomivärit, useampaakin kokeillut, niin leviää pitkin ja poikin, ei pysy luomella kuin muutaman tunnin korkeintaan ja sit on vaan luomivaossa viiru.. Ja meikkivoiteet myös surkeita! Sit värit ei koskaan pidä paikkaansa, mitä lehdessä on, joka tilauksessa on joku tuote väärä.. ym. Mut niinhän se on, että halpa ei ole hyvää!!

HUOM! Olen kokeillut useita avonin tuotteita, en hauku yhden kokeilun perusteella!

Kertokaa muut mielipiteitä ko. tuotteista.

Mie oon ollu ihan tyytyväinen, samoin mun asiakkaatkin, en ole negaa kuullut omalta taholtani. Kaikillehan ne ei sovi sehän on selvä asia ja sen takia niissä on se 3 kk palautusoikeus.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Mie oon ollu ihan tyytyväinen, samoin mun asiakkaatkin, en ole negaa kuullut omalta taholtani. Kaikillehan ne ei sovi sehän on selvä asia ja sen takia niissä on se 3 kk palautusoikeus.

Sehän siinä viel onkin, kun se palauttaminenki on niin vaikeaa, kun en omista tulostinta, eli en tiä miten palautetaan..

Mie en tykänny, eikä miun asiakkaatkaan kun kokeilivat Avonia Oriflamen jälkeen, vaan monet palautti tuotteet ja kyselivät että saisiko taas oriflamea kiitos. Mullakin oli kokeilussa useita tuotteita, samoin kavereilla..eikä oikeastaan keneltäkään tullut hyvää kommenttia tuotteista. Onhan ne halpoja, mutta siinäpä sit olikin hyvät puolet.

Alkuperäinen kirjoittaja nika32:

Sehän siinä viel onkin, kun se palauttaminenki on niin vaikeaa, kun en omista tulostinta, eli en tiä miten palautetaan..

sie voit kirjottaa ne tiedot paperille

Oot siis konsultti. Pyydä vaikka tiiminvetäjääsi tekemään sen palautuspaperin ja lähettämään sinulle se sitten niin pääset lähettämään Avonille, tai jos sun kavereillasi on kone+tulostin niin pyydä että saat lainata, ja anna korvaukseks vaikka jokin tuote.

En ole minäkään tyytyväinen, kahdesti olen tilannut ja esim. shampoot ja hoitoaine mielestäni kuivattavat hiuksia ja naamavoidekin on huono, ei kosteuta tarpeeksi. Sit shampoo ja hoitoaine pullot on mielestäni huonoja kun pitäisi olla joku helkkarin puristin et sieltä saa sitä ainetta, jotenkin niin alipaineisia ne putelit. En tilaa enää.

Mä oon ollu tyytyväinen! Oon käyttänyt kasvovoiteita, kasvovesiä + suihkugeelejä, meikkejä en oo kokeillut enkä shamppoita. Ei noi mun mielestä nyt mitään sairaan halpoja kyllä ole! marketista halvemmalla löytää ja myös avonilla sellaisia 30-40? maksavia.

Niin, ei sovi kaikille. Mäkin kun olen tottunut paljon laadukkaampiin tuotteisiin, kosmetologilta ostetihin, omaan ihoon sopivat tuotteet, niin ei "kelpaa" enää huonommat, iho vaatii laatua.. Nöin se varmaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja peppi:
Mä oon ollu tyytyväinen! Oon käyttänyt kasvovoiteita, kasvovesiä + suihkugeelejä, meikkejä en oo kokeillut enkä shamppoita. Ei noi mun mielestä nyt mitään sairaan halpoja kyllä ole! marketista halvemmalla löytää ja myös avonilla sellaisia 30-40? maksavia.

Kuka nyt marketin kamoja käyttäiskään, sama kun laittas tummelia päästä jalkoihin..

Ostin sitä lift&tuck :a jonka pitäis muokata vartaloa (raskausarpia, sellua tms.) siis kiinteyttää. Mut eipä tehonnut. Ehkä alkuun pehmensi ihoa kosteusvoiteen tavoin.
Ostin sen kun täällä jossain ketjussa kehuttiin, joillakin oli ihan vyötärö sekä peppu kiinteytynyt ja hoikistunut useamman sentin.... EI MULLA. Lieköhän meikäläisen rasvat niin tiukassa ettei mikään pysty.

Kuka nyt marketin kamoja käyttäiskään, sama kun laittas tummelia päästä jalkoihin..

Jos nyt kuitenkin tummelia vaan jalkoihin
:D

Hajuvesistä tykkään, ja roll-on dödöistä...vaikkakin niistä tulee liikaa kerralla. Mutta juuri päätin että ostan ennemmin marketista, ei ole niin hyvää kamaa nuo Avonin tuotteet, että enää niitä viitsisin tilata.

mä tykkään niistä planet spa-tuotteista tosi paljon ja at-hustuotteista.

meikkejä en ole pahemmin kokeillut, paitsi niitä uusia glimmerstix (muistaakseni) luomivärejä, ja se luomiväripuikko oli jo alkuunsa poikki. Tippu vaan palasina pöydälle, kun puikon avasin. Pitäisi se palauttaa, muttei ole vielä saanut aiakseksi. Onhan tässä vielä 2kk aikaa =)

Mun mielestä marketin kama just on parempaa kuin Avonin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

peesi. "marketistahan" saa tosiaan muutakin kuin pirkka-rasvaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

Niissä marketin 15 euron purnukoissa ei ole juurikaan yhtään hoitavia ja kosteuttavia ainesosia, joita iho tarvitsee, vaikka luvataan, hintakin sen jo sanoo ja kosmetologina tiedän. Monessa tuotteessa on käytetty esim. vaseliinia, eli niistä ei ole minkään valtakunnan hyötyä!

Kahden ja puolen vuoden aikana olen löytänyt omalle iholle sopivat
Avon tuotteet ja olen tyytyväinen Avonin laatuun.
Itselläni Anew sarjan tuotteet joka päiväisessä käytössä ;)

Tuotteiden laaja valikoima antaa mahdollisuuden valita itselleen sopivat ihonhoitotuotteet sekä meikit.
Ripsiväri josta pidän on Daring Curves ja oikeastaan en sitten muihin ole tarkemmin tutustunut paitsi muutamia kertoja kokeilemalla jolloin ei saa kuitenkaan sitä oikeaa tulosta kun käyttämällä useasti :whistle:
Ja mihinkä sitä hyvää vaihtaisi ?
Tarvisi myös minun rohkeasti kokeilla enemmän mutta niin helposti "jämähtää" hyväksi koettuun tuotteeseen.

Monissa hoitavissa tuotteissa säännöllinen käyttö on avain tuloksiin ;)

Yhteistyössä