Avonista.. eikö tosiaan saa kaupanpäällisiä ellei tee uutta tilausta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä tilasin syksyllä pari tuotetta joihin ois tullut n. 50 euron kaupanpäälliset. No ne olivat loppuneet ja ajattelin, että lähettävät ne sit kun niitä tulee. Meni joitakin viikkoja ja tein taas tilauksen ja ihmettelin, että jutut eivät olleet vieläkään mukana. Otin sinne yhteyttä ja he sanoivat, että jos ei oo kolmeen jaksoon tilannut niin kaupanpäälliset "häviää" tiedoista ja sanoi, että tee ensi jaksossa tilaus niin tuotteet tulee samalla. No nyt on mennyt taas kolme tai neljä jaksoa enkä oo tilausta tehnyt kun en ole löytänyt tilattavaa. Saankohan mä niitä kaupanpäällisiä ikinä ellen sit itse tilaa jotain ja ne lähettää ne tuotteet mun postareilla? Ihan väärin kun pakotetaan tilaamaan, että saa jonkun tuotteen mikä piti tulla jo puoli vuotta sit ja se oli silloin heidän moka kun tuote oli loppunut. Miks ne ei oo laittaneet niitä mulle automaattisesti kun tuotteita on tullut varastoon?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No en tiedä, mutta kuulostaa vääryydelle selkeesti...

Niin minustakin ja monet kun tilaa asiakkailleen tuotteita niin en minäkään tuosta systeemistä tiennyt ennen kuin soitin sinne ennen joulua ja ihmettelin. Eli onneks tilasin tuotteet itselleni enkä asiakkaalle kun vähän huonon kuvan olisin antanut, että ei niitä kaupanpäällisiä nyt tullutkaan... Pitää varmaan pistää avonille sähköpostia ja kysyä, että eikö ne voi niitä lähettää ennen kuin mä teen tilauksen koska niin mulle ainakin viimeks sanottiin. Mut törkeetähän se on pakottaa ja vaatia tekemään tilaus jos haluaa tuotteet jotka mulle jo kuuluu..

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Niin minustakin ja monet kun tilaa asiakkailleen tuotteita niin en minäkään tuosta systeemistä tiennyt ennen kuin soitin sinne ennen joulua ja ihmettelin. Eli onneks tilasin tuotteet itselleni enkä asiakkaalle kun vähän huonon kuvan olisin antanut, että ei niitä kaupanpäällisiä nyt tullutkaan... Pitää varmaan pistää avonille sähköpostia ja kysyä, että eikö ne voi niitä lähettää ennen kuin mä teen tilauksen koska niin mulle ainakin viimeks sanottiin. Mut törkeetähän se on pakottaa ja vaatia tekemään tilaus jos haluaa tuotteet jotka mulle jo kuuluu..

No jos kaupanpäälliset on samat kuin olisi mennyt asiakkaallekin, niin kyllä se on nimenomaa avonin velvollisuus ne lähettää!!! Tuo tuohu menee kyllä muuten jo laittoman puoleiseksi. Laita sähköpostia ja ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen niin luulisi asioiden nopeutuvan. Kerro ihan suoraan Avonille, että otat kuluttaja-asiamieheen yhteyttä (on ilmainen). Toiminta menee hämärän rajamaille!

Mulla on kans ollut hiukan ongelmia avonin tilausten kanssa. nehän ei anna jälleenmyyjille alennuksia, jos tilaus on alle 80 euron. no kun sitten laskin väärin ja tilauksen loppusummaksi tuli 79 euroa, niin eihän siitä aleja tullut. ei myöskään tilaajalahjoja, jotka annettiin yli 80 tilauksiin. myöskään lisätilausta ei voinut tehdä, eli olisin jonkin suihkugeelin laittanut lisää, niin olisi ollut niiden tuotteiden myynnistä jotain hyötyäkin. asiakkaat sai sitten tuotteensa, joista mulle kate 0 prosenttia. ottiko päähän? no ei tietenkään...

mielestäni tuollaisessa firmassa pitäisi olla kuitenkin vähän joustavuutta, mutta eipäs ne periksi antaneet as. palvelussa...

No jos kaupanpäälliset on samat kuin olisi mennyt asiakkaallekin, niin kyllä se on nimenomaa avonin velvollisuus ne lähettää!!! Tuo tuohu menee kyllä muuten jo laittoman puoleiseksi. Laita sähköpostia ja ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen niin luulisi asioiden nopeutuvan. Kerro ihan suoraan Avonille, että otat kuluttaja-asiamieheen yhteyttä (on ilmainen). Toiminta menee hämärän rajamaille!
Ihan kuvastossa oli tarjous, että jos tilasin erään 25 euron tuotteen, sai kaupan päälle samanarvoisen tuotteen. Itse tilasin näitä pakettitarjouksia kaksi. Tilauksessa tuli vaan nämä maksulliset tuotteet, mut kaupanpäällisiä ei oo siis vieläkään näkynyt. Tais olla elokuuta kun tilasin... Pistän nätisti ensin avonille sähköpostia ja kysyn tuosta onko mun tosiaan pakko etsiä kuvastosta tilattavaa jota en tarvitse ja maksaa vielä postikulut, että saan mulle kuuluvat tuotteet.

Ihan kuvastossa oli tarjous, että jos tilasin erään 25 euron tuotteen, sai kaupan päälle samanarvoisen tuotteen. Itse tilasin näitä pakettitarjouksia kaksi. Tilauksessa tuli vaan nämä maksulliset tuotteet, mut kaupanpäällisiä ei oo siis vieläkään näkynyt. Tais olla elokuuta kun tilasin... Pistän nätisti ensin avonille sähköpostia ja kysyn tuosta onko mun tosiaan pakko etsiä kuvastosta tilattavaa jota en tarvitse ja maksaa vielä postikulut, että saan mulle kuuluvat tuotteet.

Ota suoraa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, jos olet asiaa jo aikaisemmin kysellyt ja vain tuollaista kommenttia olet saanut takaisin. Jos olisit myynyt tuotteet asiakkaille, olisit itse päävadilla!

Yhteistyössä