K
kyynel..
Vieras
Olemme seurustelleet avopuolison kanssa kohta 7 vuotta.
Olin 16 vuotias, kun aloimme seurustelleet.
avopuolisoni on minua vanhempi.
En pidä irtosuhteista olen siis "omistettu" vain yhdelle miehelle.
Muutama vuosi sitten mies jäi kiinni tektiviesteistä, tekstasi siis toiselle naiselle
oli tutustunut jossain chatissa ja tapasivatkin yhden kerran.
mies oli väittänyt olevansa vapaa vaikka seurusteli minun kanssa.
jäi kiinni kun luin hänen puh. tekstiviestit (niinhän ei saisi tehdä!)
hänen käytös oli jotenkin vain muuttunut niin jokin sai minut tutkimimaan hänen puh.
sillä aikaa kun hän oli suihkussa.
Olihan se järkyttävää ja shokki!!
annoin hänelle kuitenkin anteeksi ja sanoin et ei saa tehdä toiste.
No vuosi sitten jouduin olemaan pari päivää sairaalassa mies oli yksin kotona siis...
kun tulin kotiin huomasin tietokoneen sivuhistoriasta, että oli käyty chatissa ja kuvake sivulla.
ja annoin taas anteeksi!
rakastan häntä ja hän sanoo rakastavansa minua.
meillä on taoudellinen tilannekkin huono, koska molemmat ollaan työttömiä.
en tiedä vaivaako minua jokin eroahdistus en pysty lähtemään esim. sukulaisiin 300 km päähän lomalle, koska pelkään että hän taas on kotona tietokoneen ääressä...
en tiedä välillä tuntuu että saan paniikkokohtauksia... tärisyttää ja on kylmä, mutta menee ohi.
ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja en haluaisi menettää..vaikka välillä en jaksa...
olen miel. koti ihminen, kun kuljen baareissa ja minulla ei ole hirveästi ystäviäkään :/
Olin 16 vuotias, kun aloimme seurustelleet.
avopuolisoni on minua vanhempi.
En pidä irtosuhteista olen siis "omistettu" vain yhdelle miehelle.
Muutama vuosi sitten mies jäi kiinni tektiviesteistä, tekstasi siis toiselle naiselle
oli tutustunut jossain chatissa ja tapasivatkin yhden kerran.
mies oli väittänyt olevansa vapaa vaikka seurusteli minun kanssa.
jäi kiinni kun luin hänen puh. tekstiviestit (niinhän ei saisi tehdä!)
hänen käytös oli jotenkin vain muuttunut niin jokin sai minut tutkimimaan hänen puh.
sillä aikaa kun hän oli suihkussa.
Olihan se järkyttävää ja shokki!!
annoin hänelle kuitenkin anteeksi ja sanoin et ei saa tehdä toiste.
No vuosi sitten jouduin olemaan pari päivää sairaalassa mies oli yksin kotona siis...
kun tulin kotiin huomasin tietokoneen sivuhistoriasta, että oli käyty chatissa ja kuvake sivulla.
ja annoin taas anteeksi!
rakastan häntä ja hän sanoo rakastavansa minua.
meillä on taoudellinen tilannekkin huono, koska molemmat ollaan työttömiä.
en tiedä vaivaako minua jokin eroahdistus en pysty lähtemään esim. sukulaisiin 300 km päähän lomalle, koska pelkään että hän taas on kotona tietokoneen ääressä...
en tiedä välillä tuntuu että saan paniikkokohtauksia... tärisyttää ja on kylmä, mutta menee ohi.
ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja en haluaisi menettää..vaikka välillä en jaksa...
olen miel. koti ihminen, kun kuljen baareissa ja minulla ei ole hirveästi ystäviäkään :/