Avovaimo risteilyllä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Avovaimo tuli pikkujouluristeilyltä.Kotiin tultuaan tahtoi heti nusimaan jo eteisessä vaikka ainakaan kolmeen kuukauteen ei oltu nusittu kertaakaan. Ajattelin että oho.Myöhemmin kuulin töissä työkavereilta että oli ollu samala laivalla ja nusinnu just mun avovaimoa oikein kahteen mieheen,mutta eihän ne sitä tienny, ja muija oli kuulemma antannu todella hyvät kyydit.Kaverit kun kertoi tuntomerkit että helvetin hyvä perse ja isot rinnat,ja vielä vaalee kotkasta niin arvasin heti kenestä oli kyse.Nyt ajattelin pyytää työkaverit ensi lauantaina meille saunailtaan ,niin kiva nähdä niiden ilmeet ja tuleeko ryhmäseksiä.
 
vierailija
Tuotapa ei tullut ajatelleeksi. Toisaalta joskus ollu mielessä että ois kiva katsella kun avovaimoani naidaan kimpassa.Saas nähdä miten tulevana viikonloppuna käy.
No nyt on jo saunottu kaksi kertaa ja naitu kimpassa mun avovaimoa ja tavaksi tuli.ensikeralla ehkä kamera jalustalle.risteily varattu uudeksivuodeksi.kanattaa kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No niin risteilyllä oltiin ja avovaimoni sai taas naida kahden miehen kanssa .kokeiltiin ekaa kertaa mahtuuko kaksi kullia yhtäaikaan hänen pilluusa.kaveri kävi punkalle selälleen minä liukkarilla voitelin pillun,vaimoni istui pääle ja minä työnsin sisään edestä.panon jälkeen ainakin vaimoni että sanoi pitävänsä.ainut ongelma että multa lähti lastit liian nopeasti.ei olisi uskonut minkälaisen naisen kanssa aikoinaan alkoi seurustelemaan.kameraa ei kyllä vielä antanut käyttää.
 
puutteettomasti
Toi on vaan niin sairaan ihanaa, nussia varattua. Siinä on joku ihmeen kielletyn hedelmän houkutus. Mä tiristän aina viimeisetkin spermatipat syvälle sisään.
Toden totta kun kerron olevani naimisissa alkaa miesporukassa kilpajuoksu ja vonkaaminen. Jonkun onnekkaan päästessä aarteeni kimppuun hän kiimaisena touhuaa kuin ei olisi ikinä saanut naista maistaa itsevarmuutta uhkuen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä