Hae Anna.fi-sivustolta

Awalle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Ei oo totta, 15.05.2010.

1. Ei oo totta Vierailija

" "itsekin usein ihmettelen, miksi minua johdatetaan löytämään universaalia tietoa jaettavaksi muillekin täällä - ehkä se minun yksi tehtäväni on." "

Näin ihmettelit pallolla, Ootko ihan tosissasi?!!!

2. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tähän ihmettelyysi voivat parhaiten vastata ne, joille tietoa henkimaailman ilmenemistavoista olen monin eri tavoin välittänyt oman tietoisuuteni puitteissa. Se, mikä on minua inspiroinut, olen muillekin jakaa halunnut.

YouTube - Inspiration..

Valoa ja iloa elämääsi!

<3<3<3

3. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Kyllä vain, se on jokaisen ihmisen osa, kun ja jos itsessään ihminen ymmärtää sen suhteessaan muihin tasapainossaan. Työtä ja haasteita se on, onnistuen ja epäonnistuen mutta sitähän se Taito on kun jokainen siinä rajojansa luotaa, eli se meidän Todellinen Voima itsessämme.

4. 'wink' Vierailija

En jaksanut etsiä ketjua, jossa Awa* näin on sanonut enkä siksi tiedä, onko hän tuota tarkemmin selittänyt, mutta...

Mistä, Awa* , olet niin varma, että levität tietoa? Ettet levitä vain omaa maailmankuvaasi ja omia uskomuksiasi? Sinun tietoisuutesiko määrittelee, mikä on tietoa ja mikä ei -entäpä he, jotka "tietävät" eri tavoin kuin sinä ja joiden tietoisuus poikkeaa omastasi- ovatko he harhaisia?

5. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    'wink'... jokainen meistä kulkee vain ja ainoastaan omaa polkuaan. Etsijöitä me kaikki kokoaikaisesti olemme, tietoisuutemme laajentumista intohimoisesti odottaen. Kukaan täällä ei harhassa kulje, jos ei sitä itse tiedosta. Toisten tuomitseminen on henkisten lakien vastaista.

Laitan sinulle 'wink' vielä tämän; Beliefs - Uskomukset:

YouTube - Beliefs

<3<3<3

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä elämä saa voimansa, mikä elämää yllä pitää?

7. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Määrittelemme itsemme missä Voimassamme haluamme kulkea, valinta siis jokaisen meidän omakin, jos ja niin haluamme.

8. 'wink' Vierailija

Miksi siis sanot levittäväsi tietoa? Ethän sinä tee muuta kuin kerrot omia uskomuksiasi eteenpäin.

Mitä esim. minä levitän? Väärää tietoa? Se kuitenkin poikkeaa sinun tiedostasi monin tavoin.

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Samoin 'winkille' vastasin, toisin sanoin vain.:)

10. juomari Vierailija

Sanot, että toisten tuomitseminen on henkisten lakien vastaista. Kyllä ihan elävässäkin elämässä, tuomari lukee tuomion.

Miksi et elä, niin kuin neuvot?

11. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Milloin olen kertonut sinun 'wink' väärää tietoa levittäneen? Tietoisuutemme on erilainen eli meillä on erilainen uskomusjärjestelmä. Tämän olen ehkä julki jossain kirjoituksessani tuonut. Minun uskomukseni on aivan omani ja sinulla omasi. Sallittua molemmin puolin, eikö vain?

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eihän minulla ole oikeutta tuomita ketään. Yliopistossa opiskellut tuomari ammattinsa puolesta tuomitsee niiden lakien mukaan, mitä ihmiset ovat säätäneet.

Sitä, mikä minulle on ns pyhää, en salli herjattavan enkä väärää tietoa kenenkään toisista ihmisistä välittävän. Tiedosta, että henkiset lait poikkeavat ihmisten laatimista laeista hyvinkin paljon.

Last edited: 15.05.2010
  13. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  14. 'wink' Vierailija

Aivan. Mutta tieto on tietoa, uskomukset uskomuksia. Niillä on ero.

15. pelle Vierailija

Älä awa lannistu jos joku ei käsitä sinua, minä ainakin käsitän eikä tuota minkäänlaisia vaikeuksia, olet oikealla polulla ja minä ainakin olen saanut paljon sinun kirjoituksistasi joten kiitos awa:)

16. terveisiä Awalle Vierailija

Minullekin olet välittänyt tärkeitä viestejä ja kiitän siitä vielä nyt erikseen. Valolähetys sinnekin päin vaihteeksi! :)

17. terveisiä Winkille Vierailija

Universaalit voimat olkoot kanssasi.

18. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Valon puhtain, korkein Voima olkoon kanssanne, niin tässä hetkessänne kuin tulevassakin... kuin myös sinunkin kanssasi 'wink'! <3

Kiitos valolähetyksestä... tarpeeseen tuli.:)))

Lähettää teille nyt haluan tämän:

YouTube - Remembrance Towards The Light

Awa*:)

<3<3<3

Nyt puutarhani hoitajaansa kutsuu.:)))

Last edited: 16.05.2010
  19. Varmaan Vierailija

alkuun siitä, ettei Awa* tuo keskusteluun mitään omaa, vaan näitä linkkejä, joissa on "pumpulin" pehmeää tietoa.

Kirjoita Awa* jotain omaa, koska olet kiinostunut henkisyydestä. Se paistaa kaikessa kirjoittamassasi!

Mitä olivat nuo Valon lähetykset, jotka mainitset ja lisäksi Korkein voima ja Universaalit voimat, joka auttavat ihmiskuntaa. Haluat jotain hyvää, mutta kaikki kirjoitamasi tuntuu tyhältä, koska se kuulostaa kírjoista opitulta eikä koetulta.

Oletko kanava, henkimaailmaan yhteydessän oleva vai vain henkisestä tiesto kiinnostunut. Siltä viestisi kuulostavats. Tyhjältä, joka ei tällä hetkellä auta ihmiskuntaa mitenkään.

20. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Awa*-nikilläni olen kirjoittanut täällä Kristallipallolla vasta vähän aikaa, sitä ennen nikeillä Omenapuu, Kerah ja Kamiwaza - yhteensä noin viisi vuotta. Nikkini jouduin vaihtamaan koneeni kaaduttua. Täällä Yliluonnolliset-palstalla olen kirjoittanut todella vähän. Minulle kun mikään ei ole yliluonnollista.

Kristallipallon keskusteluosiossa aloin tehdä kanavointeja muille oltuani mediaalisessa koulutuksessa, jota johti meedio Harriet Piekkola Suomen Spiritualistisesta seurasta. Kanavoinneistani Kristallipallolla nousi erittäin suuri haloo, että se ei olisi oikea palsta toimilleni ja siksi Kanava-palsta perustettiin ylläpitäjän toimesta yleisön äänestyksen tuloksena. Jatkoin kanavointejani sitten jonkin aikaa siellä, kuten myös live-elämässäni ystävilleni ja puolitutuilleni.

Kaikkien kanavointieni alussa teen itselleni chakrojeni ja energiakehoni puhdistuksen ja vahvistuksen sekä pyydän samalla energiaa Valon lähteestä Äiti-maalle, sen kaikille olentomuodoille. Tähän saakka olen kanavoinut vain meditaatio-tilassa, jota olen muillekin omassa henkisessä yhteisössäni opettanut.

Unien sybolikaasta kiinnostuin jo 7-vuotiaana. Satoja unia olen tulkinnut Unien Tulkinta-palstalla, joskin viime aikoina vain muutamia. Unien tulkintaakin olen muille live-elämässäni opettanut.

Ihan tavallinen ihminen olen, joskin intuitiivinen... Spiritualisti olen. Aistin hyvin herkästi toisten energioita. Aistimisen avulla olen monien solmuja saanut avattua, löytämään merkityksiä elämän tapahtumille ja kertoen, kuinka meidän/heidän tulee itse tehdä jotain, kun elämän virta ei mieluinen ole.

Elämäni ei ole suinkaan täällä Kristallipallolla vaan elävässä elämässä. Leipätyössänikin olen saanut toteuttaa intuitiivisuuttani ja luovuuttani.

Viime vuosina olen kokenut paljon raskaita juttuja omassa elämässäni ja voimakasta kritiikkiä itseäni kohtaan täällä pallolla, joista syistä masennuin. 35%:n invalidikin selkäni ja käsivammani takia olen. Nyt elämäni on taas hallinnassani ja uskon taas uuteen... jotain jo olen aavistanutkin ja jotain on unieni kautta minulle näytettykin. Tylsistyn, jos mitään uutta ei tapahdu.:)

Kaikki on energiaa, eri laatuista vain. Mitä kehittyneempi ihminen on henkisesti, sitä korkeammat energiat ovat hänen saatavillaan universumin lähteestä, joka on kaikkialla.

Huoh... nyt menen takaisin puutarhaani, joka hoitaa minua omilla energioillaan kasvien ja kukkien välittämänä sekä maadoittaen minua eli muistuttaen minulle maaplaneetan olevan nyt kotini, joka minua monin tavoin ruokkii. Menenpä siis ottamaan maasta omani... runsain kiitoksin, joka tulee sydämestäni.:)))

Kaikkea hyvää sinulle... olkoon elämäsi siunattua universaalin valon ja rakkauden energioilla!

Awa*

<3<3<3

21. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen laittanut tänne Kristallipallon eri osioille minua inspiroivia linkkejä eli sellaisia, jotka oman sieluni kanssa samalla tasolla (tai korkeammalla) ovat värähdelleet eli resonoineet. Monet ovat minua paremmin osanneet ilmaista henkimaailman ilmiöitä, siksi niitä linkitän... muidenkin iloksi, inspiraatioksi ja näkemään muodon tuolle puolen, johon meillä kaikilla on mahdollisuus.:)

22. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ... että olen lukenut paljon henkistä kirjallisuutta elämäni aikana. Alice Bailey, Annie Besant, Leadbeater, Pekka Ervast, Kalevi Riikonen, Jung, Seppo Ilkka ja monet, monet muut ovat minua ajatuksillaan/tietoisuudellaan ohjanneet. Vain sellainen kirjallisuus, minkä olen omaksi totuudekseni ymmärtänyt, olen sisäistänyt oppaikseni. Minä Olen ja Ultra-lehtien monivuotinen kestotilaaja myös olen.

Luen toki paljon muutakin, uutisiakin tulee seurattua päivittäin. Monia runoja rakastan, kuin kaunista, harmonista musiikkiakin, jotka värähtelyäni nostavat. Meditaatiomusiikkia käytän myös kotini puhdistukseen, kuten kynttilöitäkin.:)

Monilta käymiltäni kursseiltakin olen saanut myös paljon tietoa. Kursseilla olen tavannut lukuisia samanhenkisiä ihmisiä, joista monet ovat myös henkiystävikseni päätyneet.:)

23. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    on suomeksi joko unelma tai uni. Unista kertoo tämä videolinkki:

YouTube - Dreams

Kohtalaisen hyvä unientulkintalinkki tässä:

Unikirja

Unemme koostuvat useista symboleista, joten yksi muistamamme symboli ei ole riittävä tulkitsemaan uniemme viestejä. Unen tunnelma taas kertoo hyvin paljon. Minulle unien viestit tulevat akuuteista tunteistamme, niiden käsittelystä, ali- tai kollektiivisesta tajunnastamme sekä henkimaailmasta.

24. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ... että viime yön unessani minua kehotettiin laittamaan tänne tämä linkki:

Vibrakeys.com Home

Harmi, vain ettei suomeksi ole.

25. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Elämä ylläpitää itse itsensä. En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit sanalla "voima".

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri