[b]Auttakaahan!!!![/b]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elohiiri0608
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elohiiri0608

Jäsen
28.05.2008
284
0
16
Ongelma on kaks vee neiti ja sen nukkuminen... Illalla saa hirveen paniikki kohtauksen ku vie omaan sänkyyn, ennen nukahtanut ihan kiltisti sinne itsekseen. Yöllä jos herää saa samanlaisen huuto kohtauksen huutaa vaan ja tahtoo pois omasta sängystään...Saattaa pysyä hereillä sen neljäkin tuntia ja sama peli vaan jatkuu ei omaan sänkyyn...Viime yönä nukahti sohvalle... Sama homma jos yritän päikkäreille, muija saa kauheet herpakkeet jo siitä ku laitan sen istuu vaunuihi. Eilen sain päikkäreille nukahataan kyllä kun lähdin kärrytteleen, eikä ne päikkärit niinkään mutta ne yöt ja se yöunille nukahtaminen... Alkaa oleen itsellään tosi voimaton ja loppu olo kun ei saa enää otetta omasta lapsestaan! Joten auttakaa ja kertokaa jotain vinkkei et miten teil esim toimittu jos sama tilanne yms, kaikki vinkit otan ilomielin vastaan!!!!!!

Meillä nukkuman meno onnistuu hyvin, mutta usein yöllä herää järkyttävään huutoon eikä millään jatkaisi unia omassa huoneessa vaan huutaa pois,pois. Minä olen vähän jääräpäisempi antaan periksi ja nostaan pois omasta sängystään, mutta mies ei jaksa kuunnella huutoa yhtään vaan tuo tytön väliimme nukkuun. Olisko tohon ikään liittyvää esim. unet ja hylkäämisen pelko?

Sama meno täällä 2,5veen kanssa :wave: Tosin yöllä kun herää niin vien takasin omaan sänkyyn ja jätän sinne.Huutaa yleensä n.15min ja sitten nukahtaa uudestaan.Ei siis tule enää pois huoneestaan.Ja iltasin aina sanon että nukuppas nyt reippaasti AAMUUN ASTI omassa sängyssä niin aamulla tehdään sitä ja tätä(esim.katotaan Huvitutin uusin jakso,lähetään puistoon tms) ja se on useimmiten auttanut.Typy kyllä aina sanoo että ´mä tulen sitten äitin sänkyyn´ niin mä sanon että ´et voi tulla ku siellä on niin kuuma ja ahdasta,täällä on paljon parempi nukkua´ja sit tyttö myötäilee.Mutta onhan sitten olli niitäki että ei millään haluis omaan sänkyyn mutta olen pitänyt pintani enkä ottanut viereen paitsi aikasintaan seittemältä aamulla kun muutenkin ollaan viittä vaille hereillä.

Yhteistyössä