[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
T-T
Vai on Ninni saanu olla kauan ilman :-D Voi Ninniä. Juu, mut ymmärretty.
Haaveillaanko sinne lisälapsia?

Katzulaan kans sitten toivotaan pikkusisaruksenteko-onnea!

Voi nyt kökäle Omppu, jos taas tautia puskee.
Meilläkin hoo eilen vähän ripuloi, mutta johtui varmaan edellispäivän piikistä, kun oli pikkuisen lämpöäkin. Siis toivottavasti oli vain sitä! Ei ole tänään ollut enää mitään.

Viikonloppuja kaikille!

Tyttärelleentaassingstarissahävinnyt-Tehis
 
Omppu75.
Joo kiitti, mäkin tosiaan toivon, että olis vaan väärä hälytys.

Ninnille piti suljetulla kommentoida, että sulla näyttäis olevan suht sama tukkamalli kuin mulla (silloin, kun jaksan sitä laittaa..) Ihania kuvia olit laittanut, kuten kaikki muutkin. Mä aina suljetulla käydessäni unohdan puolet, ja muistan siinä vaiheessa, kun kirjaudun ulos, enkä viitti sitte heti palata.

Pääsisköhän tästä jo irti ja sänkyyn..
 
gia
Ninnille piti tulla vastailemaan, että A:n allergia tuntuisi olevan sen tyyppistä, että vaikuttaa vain, jos A itse syö jotain. Ihottuma siis tuli Piltti kaurapuurovalmisteesta, joka sisältää maitojauhetta. Aikaisemmin ei ole ollut minkäänlaista oireilua lapsella.. Ensi viikolla se sitten selviää kumpi on allergeeni, maito ja kaura. Neuvolasta ehdottivat, että tekisin kotona ihan tavallista kaurapuuroa. Ensin sitä sivellään suun ympärille, ja sitten suuhun, jos mitään kummempaa ei tapahdu. Siitäpä se sitten selviää.. Muuten meillä on nukuttu todella hyvin, mitä nyt toissa- ja viimeyö oli aikamoista hulinaa.

Ninnille jaksuja ja tsempitykset imetyksen lopettamiseen!

Toivottavasti siellä Omppulassa ei nyt sairastuttaisi taas :( Teillä on jo aikamoinen putki takana.. Myötätunnot..

Kävin lisäämässä A:n 5kk kuvan suljetulle.. Ihana kuvia olitte taas laittaneet! Pikkuset kasvaneet kaikki hujahtamalla:)

gia
 

Yhteistyössä