[b]varh.km?[/b]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wissy

Uusi jäsen
30.06.2007
12
0
1
mulla oli nyt erilaiset menkat kun koskaan, mietin et olisko sitte ollu varhainen keskenmeno..

Koskaan ei ole menkkojen aikana kipua, nyt alko menkat päänsäryllä(kamala), ei tullu sellaista kamalaa monsuunia niiko aina, vaikka ihan tuli kuitenkin.
Alhaalta nippailee ja jomottaa ja sen sellaista, rinnoissa on kumma tunne, niinkuin pieni juilinta.

Veri loppuu aina rukeaan vuotoon, nyt loppui aivan kirkkaaseen..
Ja todella tää juiliminen, ajoittain tulee sellanen kamala juilasu nivusten mailla et oikee tekee kipeää.

onko kellään ollu vastaavaa, on vain niin erilaista ku koskaan ennen.. oviksen aikaa kyl on ollu joskus kipua, mut ei koskaan menkkojen aikaa ja jälkeen..

:/

Kyllähän se voi olla. Ei siitä taida oikein varmuutta saada millään. Itselläni kokemusta vain myöhemmässä vaiheessa olleesta km:sta, silloin vuoto jatkui todella runsaana pidempään kuin kuukautiset ja kivut olivat kovemmat kuin synnytyksissä. Kipu oli myös erilaista.
Olen kuullut, että varhaista keskenmenoa voi epäillä, jos vuoto on runsaampaa ja kivut kovempia kuin tav. menkoissa. :hug:

Mulla kans alko eilen kuukautiset viikon liian aikasessa ja niin runsaina ja kivuliaina että apua. Koko päivän kävelin selkä köyryssä. Ja isoja limaklönttejä tuli kans. Tänään vuotaa kans ihan kunnolla, ei ikinä ennen, mutta kipuja ei oo niin paljon ku eilen. Oon tosin aika pillereissä :p Pitäähän sitä töissä pystyä olemaan...

Epäilen kuitenkin että sielä joku yritti kiinnittyä ja päästi sitten irti ja siitä seuras tällanen... No parempaa onnea tällä kierrolla :)

Yhteistyössä