Hae Anna.fi-sivustolta

Baariseuraa Jkl

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Seuraa vailla!, 14.07.2016.

1. Seuraa vailla! Vierailija

Hei! Mä tarvitsisin uusia kavereita viihteelle menon merkeissä. Monella kaverillani on sellainen elämäntilanne ettei heitä saa enää mihinkään lähtemään... joskus kuitenkin (varsinkin kesällä) itsellä menojalka vipattaa...
    Joten ilmoittaudu tähän jos sulla sama tilanne niin keksitään jotain :)
    Ikää minulla vajaa 30.

2. Baariseuraa Vierailija

Moi! Mä olisin myös innokas löytämään uusia kavereita ja seuraa baareihin. Olen 22-vuotias nainen. Onko sulla jotain sähköpostia mihin voisi laittaa viestiä? :)

3. ave_end Vierailija

Mä myös olisin vailla seuraa baareihin :) Sellaisia ystäviä, kun ei ole liikaa joiden kanssa mennä niihin.

4. Baariseuraa Vierailija

Moikka! Mulle saa ainakin laittaa viestiä osoitteeseen: cyon21@outlook.com :)

5. Aloittaja Vierailija

Mun sähköposti on straw@suomi24.fi laittakaa sinne viestiä voin lähtee jo vaikka tänään

6. Aloittaja Vierailija

En saa laitettua sulle viestiä cyon21, mut laita sä mulle tohon yllä olevaan osoitteeseen jos seuraa vielä kaipailet! :)

7. Baariin Vierailija

Moi! Mä oisin myös vailla uusia kavereita joiden kanssa vois lähtee viihteelle. Ikää on kohta 26v. :)

8. Ossu Vierailija

vähän myöhäinen vastaus, mutta juu täällä yks lisää! Muutan ens kuun alusta Jyväskylään ja siis en ketään sieltä tunne :/ ikää on kertynyt 30 tähän mennessä ^^

9. Baariin Vierailija

10. Aloittaja Vierailija

Laita mulle viestiä, osoite on straw@suomi24.fi :)

11. Helou Vierailija

Täällä kans yks just jkl muuttanut! Voisko tehdä jonkun oman ryhmän tyyliin fb tai johonkin Ikää 22!

12. Maija Vierailija

Moikka.

Minulle saa kanssa laittaa viestiä. Olen Vasta muuttanut Jyväskylään ja ikää on 28 :)

miramaija@gmail.com

13. Hannah Vierailija

14. Laura-90 Vierailija

Heij, täälläkin olisi 26-vuotias jyväskyläläinen nainen kaipais ystäviä. Shoppailuun.. baariin.. yms.. :) Viestiä saa laittaa laurajyvaskyla@gmail.com

15. nanen91 Vierailija

Hei! En tiedä onko tämä ketju enää elossa, mutta kovasti itsekin kaipailisin uusia tuttavuuksia ja ystäviä kaikenlaiseen toimintaan, myös baareiluun. iina.hakkinen@hotmail.com voi laittaa viestiä ^^

16. Haluankahdesta Vierailija

Hei, löytyykö halukkaita baarin, ollaan kahdestaan tanssitaan juodaan
    Tim.po@hotmail.com

17.  
  18. Tänään olen vapaa ja villi ja kaipaisin seuraa baarin tai jonnekin kun ei yksin viiti mennä jos sua kiinosta saat kuvia, olen 24 v mies ja sposti: tim.po@hotmail.com
    Vastaa plz lähdet tai et;:

19. Jas Vierailija

hei!

Etsiskelin ystävää pääkaupunkiseudulta. Olen 27 v nainen .
    Ystävää haluaisi baareihin tai vaikka leffailtoihin.
    Harrastan lukemista ja musiikin kuuntelua,

Mun email on jakawi90@gmail.com

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri