Baarivaatteita etsimässä, mites tämä mekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koko 50
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22283376:
Bolero mun mielestä vain korostaa rinnan aluetta entisestään...

Mutta oikeat leikkaukset ja värit, pituudet tms on kaikille naisille yhtä tärkeitä juttuja joilla saa korostettua ja huijattua paljon.

Riippuu vähän siitä boleron mallista..mä oon ite ainakin saanu sillä tasotettua semmosia vaatteita nätisti joissa miehusta korostaa rintoja.

http://www.halens.fi/Product/056542?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=173&oc=036

Entäs tämä? Housuja en oikein omista kuin yhden farkut ja mustat collegelökärit. Ne ei taida kaveriksi käydä, joten millaiset housut? Suorat lahkeet, tiukat lahkeet, leggingsit?

ihan hyvä malli mekon pyrytys peittää varmaan jonkunverran vatsaa. tosin tissit tulee sitäkin enemmän esiin. ja käsivarret, jos ne on kovin läskit. laittaisin poleron tohon saahan sen sit baarissa pois jos haluaa jos on kauheen iso perse niin tuossa mekossa se kyllä ainakin näyttää 2 kertaa isommalta. itelläni samantyyppisiä. olen kokoa 38 ja perse kellä näyttää aika isolta niissä. vaikka en edes omista kovin isoa persettä.

Ehkä alkuperäisen kannattaisi ekana miettiä missä asuissa hän "on kuin kotonaan". Tykkäätkö laittautua ja fiilistellä? Vai oletko rento ja mukava tunikassa ja legginseissä? Ja sitten sen mukaan oma asu koska kyllähän siellä baarissa pitää olla "kiva olo" -sellainen että voi keskittyä seurusteluun eikä tarvihe miettiä tyyliin "näkyyköhän pylly nyt isona"...
Tämän ajatuksen pohjalta alat sitten etsiä oman näköisesi baarikuteet. Jos ne tuntuvat liian arkisilta niin sitten isoilla korvakoruilla, huiveilla, kaulakoruilla, kampauksella ja meikillä saat asuun juhlan tuntua. Jos taas tykkäät olla laittautuneena pikkumustassa boleron kera, niin ihan ok. Sitten etsit sopivan mekon ja boleron.

[QUOTE="vieras";22283773]Ehkä alkuperäisen kannattaisi ekana miettiä missä asuissa hän "on kuin kotonaan". Tykkäätkö laittautua ja fiilistellä? Vai oletko rento ja mukava tunikassa ja legginseissä? Ja sitten sen mukaan oma asu koska kyllähän siellä baarissa pitää olla "kiva olo" -sellainen että voi keskittyä seurusteluun eikä tarvihe miettiä tyyliin "näkyyköhän pylly nyt isona"...
Tämän ajatuksen pohjalta alat sitten etsiä oman näköisesi baarikuteet. Jos ne tuntuvat liian arkisilta niin sitten isoilla korvakoruilla, huiveilla, kaulakoruilla, kampauksella ja meikillä saat asuun juhlan tuntua. Jos taas tykkäät olla laittautuneena pikkumustassa boleron kera, niin ihan ok. Sitten etsit sopivan mekon ja boleron.[/QUOTE]

Tykkään laittautua ja fiilistellä :) Tykkään myös olla tunikoissa ja leggingseissä :) Baariin tahtoisin vähän enemmän laittautua, sillä kotona olen paljon hameissa, leggareissa ja tunikoissa. Mutta oikeassa olet siinä, että pitää tuntua vaatteet hyvältä, ettei tule epämukavaa oloa ja sen takia mene ilta vähän pilalle. Joskun on näinkin käynyt, että on pitänyt esimerkiksi paitaa koko ajan nykiä alaspäin tms. vähemmän mukavaa. Tuo eka mekko vaan viehättää silmään tosi paljon, mutta istuvuudesta ja mukavuudesta en tosiaan vielä tiedä. Nettikaupoista tilatessa sitä vähän tilaa sikaa säkissä, mutta onneksi niitä saa palauttaa jos ei tosiaan istu päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja en lähtis;22283470:
Miten olisi joku hieman juhlavan oloinen tunika + mustat housut?

Ja tämäkö ei olisi tätimäinen asu?? :D

Ap:lle, mekko on kiva, eikä liian juhlava, jos yhdistät siihen legginsit ja kevyen neuleboleron. Musta on ihanaa että jotkut keksii muutakin päällepantavaa baariin kuin farkut ja topin... Siihen lähikuppilaan en tuota laittaisi, mutta jos menet johonkin Onnela-tyyppiseen mestaan, tai Apolloon, niin sinne käy kyllä.

Tykkään laittautua ja fiilistellä :) Tykkään myös olla tunikoissa ja leggingseissä :) Baariin tahtoisin vähän enemmän laittautua, sillä kotona olen paljon hameissa, leggareissa ja tunikoissa. Mutta oikeassa olet siinä, että pitää tuntua vaatteet hyvältä, ettei tule epämukavaa oloa ja sen takia mene ilta vähän pilalle. Joskun on näinkin käynyt, että on pitänyt esimerkiksi paitaa koko ajan nykiä alaspäin tms. vähemmän mukavaa. Tuo eka mekko vaan viehättää silmään tosi paljon, mutta istuvuudesta ja mukavuudesta en tosiaan vielä tiedä. Nettikaupoista tilatessa sitä vähän tilaa sikaa säkissä, mutta onneksi niitä saa palauttaa jos ei tosiaan istu päälle.

No hei, sitten tilaat sen ekan ja kokeilet sitä. Teet itsestäsi itsesi näköisen ;)

Yhteistyössä