Baby Björn vs. Manduca

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Me hankittiin (saatiin tutuilta halvalla) Baby Björnin rintareppu, jossa vauva (2,5kk) on viihtynyt ihan ok, kuten kantoliinassakin. Nyt osui silmään netissä Manduca ja aloin himoita sitä.

Kertokaa hyviä ja huonoja kokemuksia! Onko joku kokeillut kumpaakin ja kumpi oli parempi? Kannattaako mun koittaa myydä toi BB ja ostaa Manduca vai ovatko käytännössä sama asia? Meillä on tosiaan omana myös kantoliina, josta tykkäsin kun vauva oli ihan pieni, vieläkin oon kyllä käyttänyt sitä välillä. Ulkona ja maalla sitten BB:ä kun on niin paljon nopeampi pukea. Meneekö ihan överiksi jos hommaan vielä Manducan? :)

Manducassa lapsi asettuu paremmin, joten kantaminen ei rasita lapsen lonkkia. Bb on ihan ok pienellä vauvalla, mutta vähän isommalla lonkat joutuvat koetukselle, kun lapsi ikäänkuin roikkuu siinä. Manducassa asettuu sellaiseen "sammakkoasentoon". Suosittelen manducaa.

Eihän Manducasta ja BB:stä voi puhua edes samana päivänä.

http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/manduca/

Lasta voi kantaa Manducassa vastasyntyneestä jopa viisivuotiaaksi. Viimeistä teknistä kehitystä edustavat integroitu vauvatuki, selkätuen korkeudensäätö ja alapuoleltaan topatut soljet. Manducassa lapsi on aina lähellä kantajan kehoa ja tuntienkin kantaminen on ihanan kevyttä. Anatomisesti muotoiltu säädettävä lantiovyö jakaa lapsen painon tasaisesti lantiolle ja selkä kiittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän Manducasta ja BB:stä voi puhua edes samana päivänä.

http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/manduca/

Lasta voi kantaa Manducassa vastasyntyneestä jopa viisivuotiaaksi. Viimeistä teknistä kehitystä edustavat integroitu vauvatuki, selkätuen korkeudensäätö ja alapuoleltaan topatut soljet. Manducassa lapsi on aina lähellä kantajan kehoa ja tuntienkin kantaminen on ihanan kevyttä. Anatomisesti muotoiltu säädettävä lantiovyö jakaa lapsen painon tasaisesti lantiolle ja selkä kiittää.

No kun noista myyntipuheista mä innostuinkin. Ja siksi halusin kuulla käyttäjien kommentteja, että onko OIKEASTI niin paljon parempi :)

Ilmeisesti sit on. Kyllä mä nyt koitan varmaan vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
manducasta haaveilen myös, on vaan melko hinnakas :o
Ja käytetyistä pyydetään lähes uuden hintaa :o :o

Mutta on tosi paljon parempi, hintansa väärti ehdottomasti! :) Ja saathan sitten itsekin myydessäsi hyvän hinnan, vrt. rintareppujen jälleenmyyntiarvo...

Huomasin eilen, että nyt saa joistakin nettikaupoista ainakin punaista Manducaa halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos Manduca tuntuu kalliilta, kantsii ostaa esim. käytetty Ergo tai Patapum. Ominaisuuksissa ei mitään älyttömiä eroja :)

Jonkun verran voi istuvuudessa muuten olla eroja, esim. tosi hoikalla ei välttämättä riitä Ergossa säädöt. :o Manducan puolesta liputan minäkin, siinä on paremmat säätömahdollisuudet, menee hoikalle naiselle ja isommalle miehellekin.

Yhteistyössä