Baby Jogger City Mini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werso1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

werso1

Vieras
Kyselisin kokemuksia, kuinka iso lapsi mahtuu vielä Baby Jogger City Mineihin? Harkitsen siis kyseisiä rattaita nyt 1,5v lapselle reissukäyttöön. Mietin vaan mahtuuko lapsi niihin vielä 4v kun varmasti reissussa vielä rattaita silloin tarvitsee (kaupunkilomilla).

lähemmäs 110 senttinen mahtuu vielä jotenkuten kuomun alle, vähän on ahdasta jos "tarjotin" on paikallaan edessä, ilman sitä niissä istuu nähdäkseni vielä isompikin. Mielellään tuo laiska vajaa 5vee välillä kiipeää kyytiin jos pienempi kävelee... Tosi hyvät ja tukevat kärryt mielestäni ja niin älyttömän kätevät koota! Meidän city mineissä on vaan kolme pyörää, nykyään on kai muuttunut nelipyöräiseksi...?

Kiitos vastauksesta. Se antoi uskoa, että oikeat matkarattaat olemme valitsemassa.

Kyllä City Mineissä nykyäänkin on kolme pyörää. Ainoa asia joka vähän mietityttää on kiinteä työntökahva, siis se ettei sen korkeutta voi säätää. Minä itse olen tykästynyt työntämään rattaita aika matalalta, joten näissä joudun totuttelemaan uuteen "työntötekniikaan". Tosin rattaat on tarkoitettu matkakäyttöön ja silloin mies 90% työntää. Minäkin olen kuitenkin kohtuullisen pitkä joten ei kahva liian korkealla ole minullekaan.

Mun mielestä ei missään nimessä kannata ostaa noita matkarattaiksi. Ovat aika leveät ja painavat. Kasausmekanismi on kyllä hyvä ja kuomu eritoten. Reissussa kevyemmät rattaat olisivat paremmat. Meillä siis olleet käytössä noin 8 kk ikäisestä alkaen ja lapsi nyt 1.5 v. Useammalla reissulla ovat kyseiset rattaat olleet siis mukana ja arkikäytössä tosiaan hyvät, mutta reissuun jotkut muut!

Kiitos Lidia kokemuksistasi, mutta päädyttiin kuitenkin City Mineihin. Meidän entisiin Gracoihin verrattuna City Minit on todella pienet ja kätevät. Gracoillakin pärjättiin monella matkalla, joten nyt reissaaminen on monin verroin helpompaa, vaikka koetkin Minit hankaliksi matkoilla. Minä en halua matkarattaiksi missään tapauksessa mitään "sateenvarjorattaita" tai rattaita joissa on "kuppimainen" istuin. Nämä olivat mielestäni parhaat tähän meidän käyttöön, siis pääasiassa reissuihin, mutta myös ostoskeskus yms.muihin kyläilyjuttuihin. Toivottavasti valinta ei kaduta kokemuksen myötä.

Yhteistyössä