Baby Merc Junior- yhdistelmävaunut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määvaa

Vieras
Oisko kellän kokemuksia kyseisistä vaunuista?? En nyt kaipaa saarnaa halpavaunuista enkä juttuja kumminkaimankissan huonoista vaunuista, vaan oikeasti käyttökokemuksia ko. vaunuista :) Mitä hyviä puolia ja mitä puutteita??
 

Yhteistyössä