M
määvaa
Vieras
Oisko kellän kokemuksia kyseisistä vaunuista?? En nyt kaipaa saarnaa halpavaunuista enkä juttuja kumminkaimankissan huonoista vaunuista, vaan oikeasti käyttökokemuksia ko. vaunuista
Mitä hyviä puolia ja mitä puutteita??