babyplussan herkkä r-testi: viivanpaikka/roskishaamu/haamujen haamu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salome
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salome

Jäsen
19.03.2008
310
0
16
kysynpä tätä arvon asiantuntevalta raadilta. :D eli tuleeko tuohon testiin aina joku viivanpaikka? minulla nyt kp 38/31-35 ja tämän aamun testi oli minusta eka nega. myöhemmin kun katsoin olin näkevinäni 'jotain', ja kun testistä oli puoli tuntia-tunti, havaitsen selvästi jonkinlaisen haalean viivan. en uskalla iloita, koska olen kuullut puhuttavan viivanpaikoista ja roskishaamuista. itse en ole tätä ennen testeihin saanut hyvällä tahdollakaan muuta kuin blankkoa. ja tosiaan ei tullut testiajan sisään.

jos teillä on kokemusta tästä testistä, arvostaisin kovasti kaikenlaisia kommentteja :)

babyplussaan ei tule viivanpaikkoja, kolme raskautta olen vuoden sisällä sillä testannut ja paikkansa on pitäneet aina, ensin on haalean haalea, siitä se tummuu! Varovaiset onnittelut sinulle! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 4+2, kp 25,/30 sain viivanpaikan haamujen haamun tällä kerralla babyplussaan;=))

voi rouva pikkumyy, kunpa se olisikin totta... en vain uskalla uskoa tuollaiseen 'viivaan'. pakko kai vaan odottaa ja testata uudestaan jos tätiä ei kuulu. ihmettelen vaan kun päivät on noin pitkällä, luulis että tulis parempi viiva jos raskaana olisin.

onnea sinulle raskaudesta! :heart:

niinpäs onkin, huomasin merkin vasta. luulin että kun babyplussalta tilasin, niin se on sitten se merkki... :laugh:

eipäs tässä googlettelemalla hullua hurskaammaksi tule: toisilla tuo ei ole merkannut mitään, toiset sanovat että tuolla se roskishaamu nyt leikkii. ei auta muuta kuin odottaa. olen kyllä täysin toivoni menettänyt, odotan vaan että täti löytää pian perille.

kiitos kommenteista! :heart:

Vastapainoksi: Olen saanut kolme viivanpaikkaa eri kierroista BabyPlussalta tilattuihin herkkiin testeihin. (One Step 10) En tiedä sitten, josko ne ovat olleet oikeasti haamuja ja raskaus on mennyt sitten heti alkuunsa kesken.

En tajunnut että one step on sama testi kuin dbest...eli miehän kanssa täällä kyselin kyseisestä testistä...http://kaksplus.fi/keskustelu/t1210563 jos jaksat vilkaista...noista roskishaamuista en kyllä osaa sanoa mitään. Mut mullahan tuli testiajan puitteissa haalee viiva, joka sit parinpäivän päästä varmistui +:ksi =) clearblue testillä...

Yhteistyössä