Bahia Feliz, Blue Village: Hotel Orquidea vai Playa Feliz?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyselijä"

Vieras
Hei!

Olemme lähdössä joulukuun alussa perheen (lapset 1v ja 4v) kanssa viikon lomalle Bahia Feliziin. Olen lukenut suht paljon tietoa kyseisestä kohteesta, enkä nyt kaipaa tietoja paikan rauhallisuudesta, tuulisuudesta tai muusta yleisestä vaan ihan näistä majoitusvaihtoehdoista. Onko jollain tuoreita kokemuksia kyseisestä Blue Villagesta? Kohteessahan on 4 hotellia/hostellityyppistä paikkaa ja vähän vielä pähkäilemme niiden välillä. Lähinnä tuon hotelli Orquidean ja Playa Felizin välillä.

Playa Feliz vaikuttaa hieman rauhallisemmalta ja huoneistot mukavammilta kuin hotellissa, mutta onko sitten niin, että PF:sta on jatkuva ramppaaminen tuonne hotellin altaille ja ruokailemaan, jos siellä syö? Kuvat PF:n allasalueesta ovat aika kolkot ja siksi mietin, että tuleeko oleskeltua enemmän kuitenkin hotellin alueella. Aiomme varata myös All Inclusiven, joten siitäkin kuulemme mielellämme. Gourmet-pöperöä emme etsikään vaan ihan helpotusta päivittäiseen ruokailuun ja miettimiseen missä tänään syötäisiin. Aika paljon netissä onkin kirjoiteltu tuosta AIsta, mutta tuoreet tiedot tervetulleita.

Jos Playa Felizin valitsee niin millainen huoneisto olisi hyvä? Kaksio tulisi kyseeseen meidän kohdalla. Siellähän on merinäköalaa, rajoitettua merinäköalaa ja näkymää uima-altaalle valittavissa... Ja myös sekä rajoitettu merinäköala + uima-allasnäkymä. Olisi kiva kuulla, jos joku olisi tuolla majoittunut, että minkälaista oli. Kuinka huoneistot sijoittuvat rakennuksessa?

Noh, kaikki tiedonmuruset otetaan kiitollisina vastaan kun päätöstä vielä pohditaan!

Moi. Olen joitakin vuosia sitten ollut siinä huoneistohotellissa Playa Felizissä. See toinen hotelli on siinä ihan vieressä ja muistan koko matkan miettineeni et kunpa olisimme valinneet sen Orkidean. Meijä hotelli oli tosi surkea.Uima-allasalue oli ihan ok mut muuten huono. Torakoita oli aivan hirveesti ja sellasia tosi isoja viel. En voinut nukkua ku valot päällä. Eikä ollut ilmastointia ja siitä johtuen oli huoneet tosi kuumia varsinki yöllä. En muista ikinä olleeni niin huonossa hotellissa kuin tuo. Ehdottomasti kannattaa valita tuo Orkidea , sen uima-altaat ja kaikki muukin oli paljon parempaa.

Playa Felizin alue on iso, joten välimatkoissa on iso ero siinäkin, onko huoneisto respan vieressä vai peremmällä. Toki peremmällä on sitten plussana rauhallisuus.

Itse olen ollut siellä lapsena, jolloin huoneistot oli ihan uusia, joten en taida olla paras kommentoimaan nykytilaa :)

[QUOTE="Minä";26895531]Moi. Olen joitakin vuosia sitten ollut siinä huoneistohotellissa Playa Felizissä. See toinen hotelli on siinä ihan vieressä ja muistan koko matkan miettineeni et kunpa olisimme valinneet sen Orkidean. Meijä hotelli oli tosi surkea.Uima-allasalue oli ihan ok mut muuten huono. Torakoita oli aivan hirveesti ja sellasia tosi isoja viel. En voinut nukkua ku valot päällä. Eikä ollut ilmastointia ja siitä johtuen oli huoneet tosi kuumia varsinki yöllä. En muista ikinä olleeni niin huonossa hotellissa kuin tuo. Ehdottomasti kannattaa valita tuo Orkidea , sen uima-altaat ja kaikki muukin oli paljon parempaa.[/QUOTE]

Olitko ennen vai jälkeen 2008? Tuolloin hotellia on rempattu ja mietin, että voiko se olla noinkin surkea uudstuksen jälkeenkin...

Oltiin vuonna 05 siellähotelli orquideassa ja oltiin kyllä todella tyytyväisiä, aamupalalla käytiin joka aamu ja oli kyllä runsaasti valikoimaa :) huoneisto oli kanssa kiva ehkä jokseenkin pieni 2 aikuiselle ja 3 lapselle. Allas alue tosi kiva :)

Me oltiin 2011 tuolla playa felizissä kolmen alle kouluikäisen lapsen kans, joista nuorin oli silloin 1,5 v. Tykättiin kyllä kovasti eikä näkynyt yhtään torakkaa. Orchidean altaalla käytiin muistaakseni kerran, ku meidän mielestä oman hotellin allas oli kans kiva, eikä ollut niin hirveästi ihmisiä. Ruuat syötiin myös playa felizissä ja maistu hyvin kaikille :). Ainut miinus oli kaksikerroksinen huoneisto, jonka portaissa ei ollut porttia.

samaan aikaan lähdössä saman ikäisten lasten kanssa. Meinattii mennä Bahia Felizeen mutta kuultiin,että ei niin kummoinen paikka ole.Taitaa koostua vaan tuosta hotelli rykelmästä joista Orguidea on se pääpaikka ja kaiken tapahtuman piste. mutta uskon silti,että ihan kiva paikka se on :)
Päädyttiin Maspalomakseen. Huvpuistokin lähellä jne.

Yhteistyössä