Hae Anna.fi-sivustolta

Balille asumaan talveksi, mutta minne!?!

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Nita, 10.04.2012.

1. Nita Vierailija

Olen siis lähdössä mieheni ja 6-vuotiaan tyttöni kanssa 2 kuukaudeksi Balille tammi-maaliskuussa. Aiomme vuokrata oman asunnon jostain päin Balia...?

Mutta mistä?

Olemme kolmenkympin molemmin puolin. Seuraamme liittyy myös myöhemmin toinen keski-ikäinen pariskunta noin kuukaudeksi.

Tarkotus olisi, ettei tylsyys tappaisi, mutte haluta varmaankaan Kutallakaan asua. Juhlivat surffarit on tosi jees, kun on itse kaljoissa, mutta lapsen kanssa ja 2kk niin no thanks.

Lisäks olisi hyvä, että yhteydet ja välimatkat muihin Balin paikkoihin olisi optimaaliset. Treenaamaan olisi myös pakko päästä, joten minkähänmoinen kuntosalipolitiikka Balilla on.

Tiivistettynä etsin siis pittoreskiä ja ylellistäkin mestaa, jossa ei nuoret rellestä räkä poskella, mutta jossa on mahis istua aamuun bändiä kuunnellen jos sikseen innostuu. Niin ja se salimahis on löydyttävä..ehkäpä jostain hotellista?! Auttakee viisaammat!!

2. Vinkki Vierailija

Balilla ainakin Ubud on rauhallinen paikka, en sitten tiedä, että onko liian rauhallinen makuunne.
    Seminyak on lähempänä sykettä, mutta rauhallisempi kuin Kuta. Sanurissa en ole itse käynyt, mutta siitä monet pitävät myös. Rauhallinen paikka kuulemma.

3. hborhpwih Vierailija

Sanur on kiva, olin siella juuri pari viikkoa. Siella on paikallista asutusta, eika aussinuoria rellestamassa, kuten Kutalla. Ubud on myos viehattava paikka, suosittelen!

4. sauna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vuokraa huvila pohjois Balilta. Sopii paremmin perheelliselle kuin Kutan nuorison menomestat. Meillä oli huvilassa oma uima allas, ja emäntä, joka hoiti siivouksen ja kaksi ateriaa päivässä (siis aamiaine ja lounas tai päivällinen) Ateriat meidän maksamista aineista. Kaikki muu on halpaa paitsia Australiasta tuodut maitotuotteet. Huvilamme oli lisäksi meren rannalla ja hinnat ovat 1/3 Kutan hinnoista.

5. www.westbalivillas.com Hieno ja rauhallinen paikka Länsi-Balilla. Viihdyimme 7 kk ja 3 v kanssa erinomaisesti. Huviloita, omat uima-altaat. Autonkuljettaja.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri