Hae Anna.fi-sivustolta

Ballerinat haisevat

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Sanna, 08.06.2018.

1. Sanna Vierailija

Onko muilla samaa ongelmaa kuin minulla, että nyt toista kesää käytössä olevat ballerinat haisevat todella voimakkaasti. Siis sisäpuolelta. :) Käytän niitä ilman sukkia, koska sukat eivät minun mielestäni kuulu ballerinoihin. Nuo on H&M:n rusettiballerinat, mutta huomasin, että myös muut ballerinani tuoksahtavat jonkin verran.

2. vierailija Vierailija

Vinkkinä vaan, että on olemassa kenkädeodorantteja joilla kengät saa raikastettua ja pahan hajun pois :)

3. Kokeilu-ehdotus Vierailija

Voi kokeilla myös imurointipulveria (yleensä maksaa jotain 12€ ja on tosi hyvän tuoksuisia). Kuvittelisin että toimisi tehokkaammin kun haju on jo selvästi pinttynyt. Jatkossa kannattaa aina rutata sanomalehdesta pari sivua ja laittaa kengän sisään, kun tulet ulkoa, jotta ylimääräinen hiki päätyisi muualle kuin kengän sisäpintaan.

4. pohjalliset Vierailija

Minä käytän joko sellaisia minisukkia jotka eivät näy kesäkengissä, tai sitten vähintäänkin kesäpohjallisia. Sellaisia todella ohuita ja hieman hajustettuja. Kun ne alkavat tuoksahtaa pahalle niin ei kun pohjalliset roskiin ja uutta tilalle. Kengät pysyvät paljon kauemmin freeseinä. Jostain kenkäkaupasta aikoinaan löysin näitä, toimivat minulla todella hyvin. Tosin en hikoile mitenkään erityisen paljon jaloista.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri