Baltic PRINCESS-KERTOKAA KOKEMUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SIRE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SIRE

Vieras
KAIKKI KOKEMUKSET KEHIIN,KIITOS:)OLLAAN MENOSSA LASTEN KANSSA TOUKOKUUSSA VIIKONLOPPUNA..KERTOKAA BUFFETISTA,HYTEISTÄ YM..ENTÄ MILLAINEN OSTOSKESKUS ON MEREKESKUS?KIITOS:)

Merekeskus myy mielestäni ihan sitä samaa tavaraa, mitä moni muukin paikka tallinnassa. "Melkein" merkkivaatetta, jotain käsitöitä yms... Samaa tavaraa monessa eri "kojussa", hiukan "hyökkäävällä" myynnillä.

Täällä joak ramppaa siellä jatkuvasti. Tänä vuonna onkohan kohta taas 8 krt kun menen. Laiva on ihan ok. Vkl vaan on se et siellä on silloin "rymy" porukkaa paljon. Eli unet voi jäädä lyhyeen jos sattuu bilettäjiä vieressä. Buffettia en ole oikein käyttänyt mut kuullut olen et ihan ok. Hytit on suhtkoht ahtaita jos on isokin porukka. Mut sopu sijaa antaa. Itse nukuin sängyssä tytö 7v joka potkii unissaan. Mutta hyvin meni aina yhen yön jaksaa vaikka päällään olla.
Maissa käyn paljon rimissä. Siellä halpaa. Samassa siinä on apoteekki ym pieniä liikkeitä. Meretkeskus js sadatkeskus niissä väkisin kaupataan. Paljon ihania vaatteita, mutta kyllä niilläkin hintansa on. Se tuputus vaan käy hermoille.

Ihan ok laiva, buffetissa oli hyvät ruoat. Vaikka oltiin viikolla, niin kyllä sitä porukkaa sattui samaan aikaan ruokailemaan, josta kävi mielessä, ettei heillä varmaan muita muistoja reissusta jää kuin armoton krapula, mutta kaiken kaikkiaan rauhallisesti olivat. Nukkumassa oltiin jo hyvissä ajoin, joten iltariennoista ei ole havaintoa. Leikkipaikassa oli ihan mukavasti tekemistä alle kouluikäisille. Merekeskuksessa on kaikenlaista tavaraa, vaatetta paljolti ja myyntitapa todella hyökkäävä. Itse käveltiin välillä pihalle hengähtämään, kun tyrkytys kävi liialliseksi, silloin ei sattunut kovin montaa ihmistä olemaan liikkeellä, joten oltiin ainoat uhrit. Läheisessä Sadamarketissa meno ei ollut aivan niin villiä.