Baltic princess-risteily vai hotelliyö Tallinnassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniloma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniloma

Vieras
Ajateltiin tehdä pieni "ulkomaanmatka". =)

Nyt pähkäillään kumpi tehdään. Risteily vai ihan yöpyminen Tallinnassa? Lähinnä menemme siiderivarastoja täydentämään, eli siinä mielessä ei tarvitse edes maissa käydä. Toki risteilylläkin ajattelimme maissa piipahtaa. Hotellimatka on reilut puolet kalliimpi, mutta toisaalta siinä olisi se päivä enemmän aikaa. Toisaalta taas se päivä menisi varmaan kaljalla istumiseen (ainakin miehellä) enkä minä yksinäni halua shoppailla..

Onko tuo risteily ihan ok? Ei olla koskaan oltu pelkällä risteilyllä, eikä edes tuolla laivalla. Yleensä olemme vähintään yhden yön Tallinnassa. Onko ihan tyhmää ajaa 200km pelkän risteilyn takia?

Itse suosin aina hotelliyöpymistä Tallinnassa. Tulee edes vähän sellaista ulkomaan matka -fiilistä... Mun mielestä pelkkä risteily on älyttömän tylsä! Mutta se on tietty makuasia. Mä tykkään käydä maissa syömässä paikallisessa ravintolassa ja katsella vanhaakaupunkia yms. Jos reissu puolestaan on pelkkää kaljalla istumista niin enpä tiedä onko sillä sitten mitään väliä tekeekö sitä maissa vai laivassa..?

Yhteistyössä