BAMSE- farkut 51? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
No huhhuh!! Mut on toi joka on huutanu 50e ni tunnistautunu ja paljon palautteita... TOlla rahalla saa kahdet samanlaiset uutena!

nii siis se nina on tunnustautunut(sillä on muuten korotusautomaatti päällä )..
toi on uus toi hilkka

Mä muuten ostin tollaset samanlaiset farkut pojalle viime kesänä juhannuksen jälkeisestä alesta,hintaa oli 7,90?. Tai ainakin ton tapaset bamse-farkut jos ei nyt ihan identtiset ollukkaan

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
No huhhuh!! Mut on toi joka on huutanu 50e ni tunnistautunu ja paljon palautteita... TOlla rahalla saa kahdet samanlaiset uutena!

toi on uus toi hilkka

Niin niin, se nina on huutanu 50e niistä!..niinhän sanoin. hilkka on huutanu sit sen 51e.

Nuohan ovat rumat. :o Naurattaa tuo merkki-intoilu. Varmaan noiden kanssa laitetaan paita housujen alle, että kaikki varmasti näkevät, että siinä lukee BAMSE. ;)

Meillä tietääkseni vain yksi Bamse-vaate ja senkin ostin kirpparilta merkkiä katsomatta. Söötti kuubody, joka maksoi kai 20 snt. :)

Siis mä en ymmärrrä tuota Bamse-merkin intoilua!!!! Mulle ei tulisi mieleenkään ostaa mitään Bamsea 51 eurolla, sillä saa jo OIKEAN merkkivaatteen jos näitä haluaa. Eikös Bamse ole Lindexin vaate?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Siis mä en ymmärrrä tuota Bamse-merkin intoilua!!!! Mulle ei tulisi mieleenkään ostaa mitään Bamsea 51 eurolla, sillä saa jo OIKEAN merkkivaatteen jos näitä haluaa. Eikös Bamse ole Lindexin vaate?

No on :D siis järkyttävää, menis lindexistä ostaa kahdet uudet samalla hinnalla, halvemmallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

toi on uus toi hilkka

Tai myyjän kaksoistunnus....

Meilläkin olis bamse lappuhaalarit. poika konttaillu niillä hiekkalaatikolla, joten polvet niin kuluneet, etten edes kehtais myydä.. :)

Mites nuo lindexin pöllö vaatteet? joko ne on haluttua kamaa? :) Meillä jonkiverran niitä liian pieniä.

Yhteistyössä