Hae Anna.fi-sivustolta

Barbababa-dvd

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Minkä ikäiselle?, 18.12.2005.

1. Minkä ikäiselle? Vierailija

Hei,

minkä ikäiset lapset katsovat Pikku Kakkosestakin aikoinaan tuttua Barbababaa? Itse olen sitä pienenä katsonut, mutten yhtään muista, että minkä ikäisenä...

Onko 5,5-vuotiaalle liian lapsellista katsottavaa?

2. Vinkki Vierailija

3. Alkup Vierailija

4. ph Vierailija

Ostin kolmivuotiaalleni barbapapan synttärilahjaksi, ja oli kyllä hyvä ostos. Hän ja viisivuotias isosisko haluavat nähdä sen yhä uudelleen ja uudelleen, ja vaikka koitan ehdottaa etteikö joku muu välillä, niin ei kun se. Siinä babojen muuttumiskyvyssä täytyy olla jotain erityisen kiehtovaa.. Olen jo hankkinut joululahjapakettiin muitakin sarjan osia, että saavat vähän vaihtelua tarinaan..

5. p Vierailija

Kolme ja puolivuotias tykkää kovasti, kuusivuotiaskin katsoo mielellään, mutta koululaisen mielestä on jo liian lapsellinen. Menee kuitenkin telkkarin ääreen, jos nuoremmat sisarukset sitä katselevat. Ihana ohjelma äidinkin mielestä, voi rauhassa jättää lapset sen ääreen. Ei tarvitse pelätä väkivalta-kohtauksia tms.

6. mistä ootte Vierailija

hei,

Mistä ootte hankkineet barbababa dvd? olisi tosi hienoa hankkia sellainen..

7. Niina Vierailija

Eikös nykyään enää lueta lapsille ääneen? Siitä vaan töllön eteen? Kirja antaa enemmän tilaa mielikuvitukselle.

8. mami Vierailija

Kyllä, ehdottomasti on 5,5 vuotiaalle liian lapsellista katsottavaa. Nolo,kun kysyt tommost.

9. nonna Vierailija

Joo, luetaan joka päivä, mutta telkkaria katsotaan poikkeustapauksissa. Esim. kun lapsi on sairaana.

Barbababa ei ole todellakaan liian lapsellinen 5,5 vuotiaille, paitsi jos on totutettu salkkareihin yms. jo kolme vuotiaana.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri