Barbababa kakku 3veelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elikkäs kuopus täyttää pian 3v ja on toivonut barbababa kakkua. Nämä tein tänä iltana. Ensi sunnuntaina on sitten vasta kemut.

Mies otti piruuttaan kuvan niin, että salama tulee lautasen alapuolelta jos joku sitä ihmettelee.

Barbapörrö on hieman muita matalampi, koska hänet on tarkoitus laittaa uimaan valmiissa kakussa. :)

[QUOTE="vieras";23350849]Oi miten ihania! Olet kyllä jaksanut värkätä nuo. Lapsi on varmasti riemuissaan. Taitava olet.[/QUOTE]

Kiitos! Oli siinä puuhaa. Ja ylimääräistä puuhaa oli tuossa, että musta sokerimassa oli loppu ja valkoista massa kestää hetken värjätä mustaksi asti. Mutta netistä taas kun katseli muutamien tekeleitä niin tuntuu, että nuo on aivan surkeat. En alkant edes kukkasia tekemään noihin hiusnutturoihin vaan päätin, että nuo pampulat saa kelvata. Mutta hausnnäköiset tuli ja uskoisin, että tyttö on enemmän kuin tyytyväinen. :)

[QUOTE="alkup";23350857]Kiitos! Oli siinä puuhaa. Ja ylimääräistä puuhaa oli tuossa, että musta sokerimassa oli loppu ja valkoista massa kestää hetken värjätä mustaksi asti. Mutta netistä taas kun katseli muutamien tekeleitä niin tuntuu, että nuo on aivan surkeat. En alkant edes kukkasia tekemään noihin hiusnutturoihin vaan päätin, että nuo pampulat saa kelvata. Mutta hausnnäköiset tuli ja uskoisin, että tyttö on enemmän kuin tyytyväinen. :)[/QUOTE]

Jep. Oikein tyypillistä ainakin mulle, että keskellä yötä väsään jotain ylläriä niska jymissa ja joku loppuu tai puuttuu tai kaatuu tai tai tai. Sitte tehdään kompromisseja ja pikkasen lasketaan rimaa ja tekeleistä tulee kuitenki tosi hienot, täydelliset ja rakkaat, kun niihin on nähnyt vaivaa.

Ihania synttäreitä! Minusta on aina kiva kattoa tämmöisiä rakkaudella tehtyjä ihanuuksia.

[QUOTE="vieras";23350886]Jep. Oikein tyypillistä ainakin mulle, että keskellä yötä väsään jotain ylläriä niska jymissa ja joku loppuu tai puuttuu tai kaatuu tai tai tai. Sitte tehdään kompromisseja ja pikkasen lasketaan rimaa ja tekeleistä tulee kuitenki tosi hienot, täydelliset ja rakkaat, kun niihin on nähnyt vaivaa.

Ihania synttäreitä! Minusta on aina kiva kattoa tämmöisiä rakkaudella tehtyjä ihanuuksia.[/QUOTE]

Tuttu tunne toi, että rima on tullut asetettua itselle turhan korkealle ja sitten ei millään malttaisi laskea sitä. :D

Ihania!

Meilläkin on kaksi Barbapapa-fania ja kohta synttäreiden aika. Tosin, oon niin laiska, etten jaksa/osaa tommosia alkaa värkätä, mutta ehkä jonkinlaisen Barba-kakun mäkin pojan 3v-synttäreille väännän ;)

Ihania!

Meilläkin on kaksi Barbapapa-fania ja kohta synttäreiden aika. Tosin, oon niin laiska, etten jaksa/osaa tommosia alkaa värkätä, mutta ehkä jonkinlaisen Barba-kakun mäkin pojan 3v-synttäreille väännän ;)

Siinä on ainakin monta erilaista toteutustapaa. Itse halusin tehdä noin, kun tuli sellainen tietynlainen fisio kakusta, mutta sehän on tosi helppo toteuttaa monella muullakin tapaa.