Bathmate Hydromax X30 Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Mutorhed
  • Ensimmäinen viesti
Tuusula konkassa
Miksei täällä Pikku Tuhma ja Ihmeellinen Huone enää kirjoittele juttuja pumpuistaan ? Onko Konkka lähellä
tulossa ? Mainostakaa nyt jotain, jotta pääsen haukkumaan.
Yksi tähän ketjuun kirjoitelluista yrityksistä(yrittäjä) on nurin mennyt, mutta kyseessä ei kylläkään ole Pikku Tuhma eikä Ihmeellinen Huone, vaan tuo Tuusulan tuhertaja, joka ei kehdannut edes sivujaan linkittää.

Konkkahan vaanii aina yrittäjää. Konkka eli kondensaattori tuo viheliäinen pieni elektoniikka osanen.
Mitäs haluaisit haukkua? Kyllähän sä varmaan luovana ihmisenä jotakin keksit kuten tähänkin asti.
Ei me välitetä vaikkei se totta ole tälläkään kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
TeeMe
Mulla on nyt mittari täynnä bathmaten (hercules) kanssa. Oon koittanut laittaa juureen leveää penisrengastakin suojaksi mutta näin vaan tuppaa käymään:

rakkulat

Kuvassa rakkula, takana puhjennut rakkula ja oikeella näkyy muutekin haitarin vereslihalle vetämiä jälkiä tai hiertymiä. Noi on viikon kipeitä enkä oo enää aikoihin käyttänyt bathmatea. Olen pitkään taas pumppaillu pelkästään ilmapumpuilla, nyt kuitenkin tekis mieli lämpimällä vedellä. Se vaan jotenkin tuntui paremmalta.

Kattokaas muuten tän ketjun alusta keskustelut vauriosta muistin virkistämiseksi ennenkuin otatte taas jyrkkiä kantoja...

Mulla on jo kohtuupaksu värkki, pituuden puolesta riittäis X30 mutta paksuuden puolesta pitäis olla X40. Onko noissa Hydromaxeissa sisäputki Androbathin tapaan vai pitääkö ostaa X40 Xtreme? Goljathia en osta, en todellakaan halua tonne haitarin väliin enää yhtään mitään.

Onko haittaa jos X30 on juuresta riittämätön? Kommentteja!
 
Pumputtaja tietää
Eihän se nyt Bathmaten vika ole jos sinä käytät sitä väärin. Tuollaisia rakkuloita voi saada kun käyttää pumppua liian pitkän ajan kerrallaan. kyllähän jokaisen järki (lue tunto) sanoo jos jotakin peniksen osia jää johonkin väliin, sillon laite irroitetaan ja asennetaan paremmin.
Mikään haitarikumi ei noita rakkuloita aiheuta vaan ylipumppaus.
Eli käyttäjän oma moka.
 
TeeMe
Alkuperäinen kirjoittaja Pumputtaja tietää;11710588:
Mikään haitarikumi ei noita rakkuloita aiheuta vaan ylipumppaus.
Eli käyttäjän oma moka.
Olen nyt pumpannut X40:llä useita kertoja. Ei rakkuloita. Sä varmaan osaat selittää senkin miksi Herculeksella tulee rakkuloita mutta n. 35% voimakkaapi X40 ei niitä aiheuta.

Tai oot vaan pienimunainen paskanpuhuja.
 
pumputtaja tietää
Olen nyt pumpannut X40:llä useita kertoja. Ei rakkuloita. Sä varmaan osaat selittää senkin miksi Herculeksella tulee rakkuloita mutta n. 35% voimakkaapi X40 ei niitä aiheuta.

Tai oot vaan pienimunainen paskanpuhuja.
En minä osaa selittää sinun pumppailuistasi yhtään mitään muuta kun että X40 on isompi kun Hercules, joten kai sitä ny pili tulee kipeeks jos sen liian pieneen putkeen oot tunkenut. Mutta kiva kun pippelisi löysi toimivan laitteen.

Ei, mä olen isomunainen paskanjauhaja.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä