Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
tero
jep, kyl mä jaksan, siitä ei oo kiinni, täähän on kivaa hommaa ja en kyllä muista että teinivuosien jälkeen näin kovaa seisois!! Tosiaan on aika weird tunne ku oot koko elämäst uijottanu sitä ja yhtäkkiå se kasvaakin :) mitivoi perkkeleesti!!! Tero, muistatko vielä ekan vuoden tuloksia? Paljon sait gainii vuodessa? Oikeestaan eka selvä muutos tapahtu terskassa, se vaan isoni ja aika paljon vielä!! Et kyl mä tätå jatkan niin kauan ku nään tuloksia. Paitsi että jos joskus 20cm pääsen ni sit enää huviks ja kalun kunnon takia!! En olis itse uskonu että tää todella toimii, alun kipujen yms jälkeen! Tosiaan tää homma vaatii pitkää pinnaa, eli jos sul on ens vkl treffit ni et viikossa kyrpääs isommaks saa!! No chance! Paitsi hetkellisesti paksuutta! Oma ohjelma tällä hetkellä on , aamulla 5-10min slow jelking + bm 1 kerta noin 15min ja illalla vielä 5-10min jelking, pyrin pitää viikossa yhen välipäivän, tietty riippuu ja,roikkuu menosta. Ensin bm ohjelma oli 8-10min x2. Mutta käy ehkä liikaa kalun päälle noi 2 kertaa peräkkäin, joten jelking ja bm tuntuu paremmalta. Mut saas nähä. Pum pum pum pumpatkaa :) ps. Tero kiitti neuvoista yms.
Joo... En kyllä muista ihan alusta mutta sama juttu, Terska oli eka joka paksuni, ja esaristarin tuli löysempi kun se "pakkovetäytyi", mutta tavallaan kasvoi??? Kyllä sitä gainii tais n. 2 cm tulla/vuosi. Ehkä nopein tulos mulla oli paksuus. Mutta, jos oot lukenut jonkun mun ex viestin, niin pumppaamisen jälkeen oon usein käyttäänyt ihan saatxxxx tiukkaa kyrpärengasta ja pakottanut suonet pullistumaan runkussa. Se on se, joka jeesaa paisuvaiskudoksiin, joka on koko sladdin sielu. Se ohjaa vehjettä. Paisuvaiskudos on tavallaan koko "peruskyrpä" t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
saas nähä
Moi Saas nähä.

Miten on homma edennyt.

t.Tero
Tässähän tää ei mitään mainittavaa, kokeilen nyt 3 päivää ja 1 taukoo, bm 1x15min ja jelking 1-2 kertaa 10min. Katotaan miten tää toimii seuraavat kk. Jelkingis vaan se että aina pakko runkkaa sen jälkeen ku tekee super kiimaseks. Mut tosiaan jos pidän bm esim 2x 10min ni liikaa mun vehkeelle, tulee liikaa näkyvää damagee, vaikkakin ne on seuraavana päivänä aina poissa! Haluun vaan kokeilla tota jelking tässä suvussa. Tero kerros tarkemmin tästä kyrvän sydämmestä, siis paisuvaiskudoksista jne? Tosiaan mun reilun 4kk tulos on noin 0.5-1cm pituutta, ympärysmittaa muutama milli, mutta terska isonutunu että sen oikein näkee, tietty essari löystyny, sekä vehkeessä muutamia ns raskausraitoja (vissiin venymisestä?? Kulli tummempi, pieni rusketusraja löytyy, suonikkaampi ja todellakin kovempi ku aikoihin. Luulen ite et seuraavat näkyvät tulokset olis tulossa 6-8kk välillä!! Se vaan tulee yhtäkkiä ei sitä ees oikein tajuu :) tero kerro toki tosta anatomiasta et mikä kannattaa ja mikä ei, siis että saa kullin isonee!! Ja yks kyssäri kun paljon eriäviä mielipiteitä, eli vehje täydessä stondiksessa pumppuun vai ei??? Ja se pitää myös todeta että siihen mihin kulli venyy putkessa, ni se ei tarkota vehkeen pituutta, koska häpykumpu myös venyy laitten sisään ja tuo noin 2cm lisää.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Tässähän tää ei mitään mainittavaa, kokeilen nyt 3 päivää ja 1 taukoo, bm 1x15min ja jelking 1-2 kertaa 10min. Katotaan miten tää toimii seuraavat kk. Jelkingis vaan se että aina pakko runkkaa sen jälkeen ku tekee super kiimaseks. Mut tosiaan jos pidän bm esim 2x 10min ni liikaa mun vehkeelle, tulee liikaa näkyvää damagee, vaikkakin ne on seuraavana päivänä aina poissa! Haluun vaan kokeilla tota jelking tässä suvussa. Tero kerros tarkemmin tästä kyrvän sydämmestä, siis paisuvaiskudoksista jne? Tosiaan mun reilun 4kk tulos on noin 0.5-1cm pituutta, ympärysmittaa muutama milli, mutta terska isonutunu että sen oikein näkee, tietty essari löystyny, sekä vehkeessä muutamia ns raskausraitoja (vissiin venymisestä?? Kulli tummempi, pieni rusketusraja löytyy, suonikkaampi ja todellakin kovempi ku aikoihin. Luulen ite et seuraavat näkyvät tulokset olis tulossa 6-8kk välillä!! Se vaan tulee yhtäkkiä ei sitä ees oikein tajuu :) tero kerro toki tosta anatomiasta et mikä kannattaa ja mikä ei, siis että saa kullin isonee!! Ja yks kyssäri kun paljon eriäviä mielipiteitä, eli vehje täydessä stondiksessa pumppuun vai ei??? Ja se pitää myös todeta että siihen mihin kulli venyy putkessa, ni se ei tarkota vehkeen pituutta, koska häpykumpu myös venyy laitten sisään ja tuo noin 2cm lisää.
Moi,

Joo, siis kyrpä on ns. paisuvaiskudosta. Tarkoittaa sitä, että vehje on ontelokudosta ja stondis tulee siitä, että ontelot täyttyy verellä. Kun lentää, kudos "laukeaa" Se esarin löystyminen on vaan hyvä ja terve asia. Varsinkin, jos sulla on ollut tiukka. Samoin myönteistä, että terska on paksuntunut ja sehän on normaalia, kun esari antaa enemmän myöten.Raskausraidoista en tiedä. 6-8 kk on realistinen arvio. Kuten oon maininnut, ite runkkaan aina ennen treeniä ja treenin jälkeen. Ite laitan kyrvän stondiksessa pumppuun; mun mielestä on toiminut, mutta en oo lekuri. Sun kehitys vaikuttaa ihan ok. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Merdi
Hei!
Aloitin bathmate herculeksen käytön viikko sitten.
Olen huomannut, että treenien jälkeen 1 x (20min) terskan alle kertyt paljon nestettä ja turpoaa sieltä. Onko tämä ihan normaalia?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista
 
saas nähä
On ihan normaalia ja sehän katoaa tunneissa jo pois! Mutta jos vko vasta ollu laite ni älä turhaan pidä 20min totuttelee eka noin 10min. Hajotat vaan paikat ja muista taukopäivät sillon se kasvaa.. Ei liialla runnomisella!!! Itellä noin 6kk takana. Itse alotin 2x 5min.. Ja nytkin pidän max 15min x1. Usko mua sääsytyt pahimmilta kivuilt ja vauruoilta
 
saas nähä
Se 2x 5min ei lue siinä laatikossa turhaan! Toivon että otat onkeen koska en haluu että kukaan saa niitä huonoja kokemuksia siksi että alittaa aivan liian kovaa! Kiire ei oo koska tää on maraton ei pikajuoksussa... Jos mä olisin alottanu toimeen ni muna ois halvaantunut :) rauhallisesti ja 2-4kk ni varmasti huomaat muutoksia!! Ja vähintään 1 koko päivä vko taukoo!
 
iloinen roiskija
Pahus kun muiden kiireiden vuoksi ei tosiaan ole joka päivä ehtinyt käyttää.
Nyt ei tuota ongelmaa terskan takana enää ole oikeastaan yhtään, nyt 20 min pumppaus tekee niitä ohjeissa sanottuja "juovia" kalun juureen eli kun pumppu paksuntaa vehjettä.
Ittellä ei ole noiden pallien kanssa ollut mitään ongelmia. Vaikka pallit on suht suuret (muijan kokemuksien mukaan) niin ne kyllä saa hyvin siirrettyä edestä.

Noihin pillereihin en rahojani laittaisi. Tosin itse tilasin volume 500 2 kk kuurin, mutta se onkin vaan kokeillakseni lisääntyykö sperman määrä.
oliko volume 500 kuurista apua?
 
Viimeksi muokattu:
saas nähä
No niin nyt on 6kk käyttöä takana ja hitaasti hyvä tulee.. Se mitä tää laite on puolessa vuodessa antanut on paljon parempi itsetunto, kovempi seisokki, paksumpi, pidempi jne... Ihan millin tarkkoja alku mittoja ei ole, mutta noin 0.8-1cm pituutta, noin 0.4-0.6 ympärysmitta, terska kasvanu huomattavasti ja kalu kaikella tapaa paremmassa iskussa kun koskaan.. Harjoitukset jatkuu noin 15min 6 kertaa vko plus jelking 5-6 kertaa vko 10min. Itse uskousin että kun alkuun pääsee ni kasvu vasta aikakin.. Tätä laitetta ei missään nimessä pidä arvioida kk tai parin käytöllä! 3-6kk 5-6 kertaa vko oikein käytettynä, jos on kiire ni älä edes hanki kaitetta, pysyvät näkyvät tulokset tukevat varmasti 12kk käytön jälkeen, se että kuinka paljon on yksilöllistä. Itselleen tavoite 20cm ja reilu pari senttiin puuttuu vielä. Zemppiä kaikille ja neuvoo saa kysyy, neuvon sen minkä pystyn 6kk kokemuksella.
 
tero
No niin nyt on 6kk käyttöä takana ja hitaasti hyvä tulee.. Se mitä tää laite on puolessa vuodessa antanut on paljon parempi itsetunto, kovempi seisokki, paksumpi, pidempi jne... Ihan millin tarkkoja alku mittoja ei ole, mutta noin 0.8-1cm pituutta, noin 0.4-0.6 ympärysmitta, terska kasvanu huomattavasti ja kalu kaikella tapaa paremmassa iskussa kun koskaan.. Harjoitukset jatkuu noin 15min 6 kertaa vko plus jelking 5-6 kertaa vko 10min. Itse uskousin että kun alkuun pääsee ni kasvu vasta aikakin.. Tätä laitetta ei missään nimessä pidä arvioida kk tai parin käytöllä! 3-6kk 5-6 kertaa vko oikein käytettynä, jos on kiire ni älä edes hanki kaitetta, pysyvät näkyvät tulokset tukevat varmasti 12kk käytön jälkeen, se että kuinka paljon on yksilöllistä. Itselleen tavoite 20cm ja reilu pari senttiin puuttuu vielä. Zemppiä kaikille ja neuvoo saa kysyy, neuvon sen minkä pystyn 6kk kokemuksella.
Moi,

Hyvä raportti.
Mullahan ollut sama menestys.

t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
tero
Moi sääs nähä ja muut pitkään treenanneet.
Kinnostaisiko marillo Helsinkiläisiä joskus ihan nimettöminä lähtemään vaikka parille bisselle ja jutella kehityksestä ja kokemuksista? On the Rocks tai Amarillo vois olla yes?

t. Tero
 
Bammer
Terve Pumppusankarit,

tuli hankittua Bathmate x40 kun x30 oli kuulemma loppunut.

Tässä tuntoja kolmen käyttökerran jälkeen.

Itselläni tuottaa haasteita saada pumppu "toimimaan kunnolla/oikein" niin että se ei vuoda ilmaa sisään. Ehkä 2/5 onnistuu hyvin ja sitten tuntuu kyllä siltä että toimii. Olen näin ensi alkuu tehnyt noin 3-4x3min. En tosin ota kellolla aikaa.

Mitä käytätte suihkussa bm:n tukena ihan toista kättä vai jotain muuta ratkaisua?
 
jake
Terve Pumppusankarit,

tuli hankittua Bathmate x40 kun x30 oli kuulemma loppunut.

Tässä tuntoja kolmen käyttökerran jälkeen.

Itselläni tuottaa haasteita saada pumppu "toimimaan kunnolla/oikein" niin että se ei vuoda ilmaa sisään. Ehkä 2/5 onnistuu hyvin ja sitten tuntuu kyllä siltä että toimii. Olen näin ensi alkuu tehnyt noin 3-4x3min. En tosin ota kellolla aikaa.

Mitä käytätte suihkussa bm:n tukena ihan toista kättä vai jotain muuta ratkaisua?
Tilasin itse X30 bathmate hydromax täältä kaikkia malleja oli kuulemma varastossa. Kaupan päälle sai myös ilmaisen Bathmate liukuvoiteen ja se tuntuu auttavan tuohon tiivistymiseen. Hieman houkuttelisi ostaa tuo xtreme malli, kun siinnä olisi tuo käsipumppu mukana, ehkä sillä saisi paremmat paineet pumpattua kulliin?
 
Viimeksi muokattu:
saas nähä
Mulla on Hydromas 30 ja yx vanhempi malli. Hyvin ovat kehitystä tuottaneet. Tosin en koskaan tarvinnut mitään voidetta lisää, mutta sehän on yksilöllistä.

tero
Nyt olis 8kk täynnä ja seuraava tärkee pointti on taas todettu!! Elikkfcdä taukopäivät... Vedin tossa 2kk lähes 100 harjotetta ja sitten pakon sanelemana vko taukoo, noh kylläpä se kasvaa, vko tauon aikana pituus 0,4 cm. Eli tais mulla mennä harjoitukset uusiksi.. Eli nyt joka toinen vko 3 päivän täys tauko!! Nyt on saavutettu 18cm pituus... Ja lähinnä viime kk on tullut paksuutta, renkaan kanssa melkein 14cm ympärysmitta!! Eli 8kk tulos mulla on 1.5cm pituutta ja 1.6cm ympärysmitta... Mutta täytyy myös sanoa että mä oon kanssa treenannu, periaatteessa 2 treenii per päivä.. BM ja jelking... Vähän tilanteen mukaan... Mutta alku tilanteeseen nähden on tapahtunut suuri muutos ja se myös näkyy ja tuntuu!!! Zemppii kaikille!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Bammer
Viimeksi muokattu:
Goljahti
Morjens, oon viimeaikoina lueskellu tätä keskustelua ja kommenteista ja kokemuksista rohkaistuneena päätin tilata ton X30 Extremen kiihko comista. Meinasin eka hankkia normiversion mutta tuumasin että kun kerran sijoitan tähän niin otan koko paketin tarvikkeineen kaikkineen.
Kiitos ja kumarrus pumppaajille.
 
hohoo
Näissä lähes kaikissa kommenteissa kehutaan pumpun vaikutusta pituuteen, vaikka kaikki puolueettomat tutkimukset todistavat, ettei sitä kasvua saavuteta kuin ketkellisesti.
Onko kaikki vain muutaman kaverin mainospuheita. Itsellä on pumppu ja ensimmäisten päivien jälkeen pituus on lyhentynyt pikkuhiljaa sentillä. Ihan kiva.
 
saas nähä
Moi,

Onx kukaan jäbistä lämmennyt sille mun bisseiltaehdotukselle, vois vaihtaa mielipiteitä?

t.Tero
Kuules hoo hoo kato ku tää homma vaatii kärsivällisyyttä, jos pituuteen jotain haluut ni sanon suoraan et 6 treenii vko vähintään 6kk. Sitä ennen on turha odotella juuri nitään!! Plus et kaikki ollaan erilaisia ja kasvu on yksilöllistä.. Kuule ITE olin hyvin skeptinen mutta nyt 9kk takana ja kasvuun tullut ihan kivasti .. Tässä puhutaan milleistä jne.. Ei se muna viikossa kasva milluäkään saati edes 3kk.. En suosittele ostoa jos odotukset on liialliset!! Pitää olla uskoa ja hermoja tähän homman .. ITE en päivääkään vaihtaisi takas! Ja esim mun kasvu on täysin mun omaa ansiota koska 1kk vedän noin 40-60 harjotetta... Eli paljon!!! Jos jotain haluu saada sen eteen pitää tehdä työtä!!! Eikä kk parin päivittäinen treeni auta mitään!!! Kokoa alkaa tulee vasta puolen vuoden säännöllisen kovan treenin jälkeen!! Ennen sitä saa muita juttuja kuten kovemman stindiksen jne... Tätä laitetta ei edes kannata arvostella ennenkin 1v säännöllistä treeniä on takana!!! Oikein tehtynä!!!
 
Viimeksi muokattu:
saas nähä
Kuules hoo hoo kato ku tää homma vaatii kärsivällisyyttä, jos pituuteen jotain haluut ni sanon suoraan et 6 treenii vko vähintään 6kk. Sitä ennen on turha odotella juuri nitään!! Plus et kaikki ollaan erilaisia ja kasvu on yksilöllistä.. Kuule ITE olin hyvin skeptinen mutta nyt 9kk takana ja kasvuun tullut ihan kivasti .. Tässä puhutaan milleistä jne.. Ei se muna viikossa kasva milluäkään saati edes 3kk.. En suosittele ostoa jos odotukset on liialliset!! Pitää olla uskoa ja hermoja tähän homman .. ITE en päivääkään vaihtaisi takas! Ja esim mun kasvu on täysin mun omaa ansiota koska 1kk vedän noin 40-60 harjotetta... Eli paljon!!! Jos jotain haluu saada sen eteen pitää tehdä työtä!!! Eikä kk parin päivittäinen treeni auta mitään!!! Kokoa alkaa tulee vasta puolen vuoden säännöllisen kovan treenin jälkeen!! Ennen sitä saa muita juttuja kuten kovemman stindiksen jne... Tätä laitetta ei edes kannata arvostella ennenkin 1v säännöllistä treeniä on takana!!! Oikein tehtynä!!!
Hoo hoo mä luulen et sun kannattaa heittää laite pois sulla on aivan väärä käsitys tästä honmasta ja tod näk ihan eoärealistiset odotukset et jos sulla vko päästä treffit ni ei se sun muna siihen mennessä kasva mihinkään!!! Vastasin sulle vain siksi että tajuisit mitä tää vaatii.... Ja skeptinen saa olla ja pitääkin, niin olin minäkin!! Ja odotin tuloksia kk. Mutta nyt viisastuneena tajunnut mitä tää vaatii.. Sitoutumista kovaa työtä jne... Mut tulokset sit myös palkitsee.. Vaikka ne pieniä onkin ja hitaadi tulee!! Niinku aiemmin on puhuttu niin 1v aktiivisella oikein tehdyllä treenillä varmasti saavuttaa 1-2cm pituus kasvun!! Tietty hyvin yksilöllistä ja varmasti kaikilla ei edes toimi... Hommaa laite jos sulla ei oo kiirettä ja sulla on aikaa sitoutuu treenaa muuten voit heittää laitteen vuttuun... :) ja enempää en sano.. Mä naan omassa puntissa tuloksen ja sitä ei kukaan multa vie!!! En myös suosittele tätä lapsille.. Koska teinwillä ei oo kärsivällisyyttä ja odotukset on jotain ihan absurdeja. Jos olet mies ja tiedät mitä tuloksien saaminen vaatii ni go for it!! Jos oot teini tms ni unohda koko juttu ja keskity vaikka harjoittelee pillun nuolentaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Heijari
Laitatteko aluksi pienemmät paineet ja pikkuhiljaa lisäätte? Esim. Aina 2min välein 0,5cm paineen lisäys. Silti jos näin yhtäjaksoisesti pidän yli 10min niin kulli kärsineen näköinen.
 
tero
Laitatteko aluksi pienemmät paineet ja pikkuhiljaa lisäätte? Esim. Aina 2min välein 0,5cm paineen lisäys. Silti jos näin yhtäjaksoisesti pidän yli 10min niin kulli kärsineen näköinen.
Moi,

Mä oon vetänyt pienillä paineilla, mutta aika pitkiä sarjoja. Itselläni ei ole ollut kipuja eikä muitakaan ongelmia, mutta se alkurunkkaus kannataa muistaa, se jeesaa. Ja jos sulla on esari, ole varovainen sen kanssa. Se pinta voi tulla araksi, mutta rasvathan on keksitty.

tero
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä