Battery Stripped ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Hei!
Olen raskaana kuudennella kuulla ja nyt tässä kaiken väsymyksen keskellä juonut muutamia kertoja max.yhden tölkin päivässä battery strippediä pysyäkseni hereillä. Siis yhteensä noita kertoja alle 10, ja olen juonut n. puoli tölkkiä - tölkillisen kerran-kaksi viikossa kun olen ollut rätti poikki väsynyt ja lapset pitäisi kuitenkin hoitaa. Kahvia en juo lainkaan.
Onko muita jotka juoneet, onko ollut haittavaikutuksia? En itse jaksa uskoa että noin vähäiset määrät aiheuttaa mitään pahaa? Mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
siinähän on aspartaamia, sehän ei ole hyväksi raskausaikana? juo mielummin tavallista batterya.

Aspartaamikin on kyllä sallittujen makeutusaineiden listalla odottajilla. Vaikka eiväthän makeutusaineet koskaan varsinaisesti hyväksi ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:
Mites ne tauriinit ja muut?

Tauriini on elimistön luontainen aine :) ja sitä mm. lisätään äidinmaidonkorvikkeisiin. Enkä oo löytänyt Battery strippedistä muutakaan mikä ei raskaana olevalle sopisi.
Kunhan niitä ei työkseen juo niin tuskin on mitään hätää. Juohan ihmiset limpparia, syövät sokerittomia jogurtteja joissa on makeutusainetta, kaikenlaista "epäpuhdasta".

Kiitos Åboriginaali vastauksista! Olen itsekin ajatellut ettei tuollainen alle yhden tölkin juominen pari kertaa viikossa voi kauheasti vaikuttaa. Huh, kivi putosi sydämeltä.

Yhteistyössä