BB-Andreas myynyt useamman vuoden alkoholia alaikäisille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BB

Vieras
Jokos tämä on ollut täällä? Täytyy myöntää, että viikossa on oma mielipiteeni tuosta tyypistä muuttunut ihan täysin, oli suosikki jossain vaiheessa.

BB-Andreas: Myin kotiviiniä lapsille

Big Brother -talossa asuva Andreas vaikutti ohjelman ensimmäisinä viikkoina harmittomalta ja positiiviselta tyypiltä.

Viikkojen kuluessa Andreaksesta on alkanut paljastua aivan uudenlaisia piirteitä. Sunnuntai-iltana hän uhkasi muita asukkaita väkivallalla.

- Mulla on nyt hirveä halu lyödä tosi montaa. Olen nyt sellaisella päällä, että yksikin väärä sana, niin tämähtää, Andreas ilmoitti.

Vielä hurjemman paljastuksen Andreas kertoi myöhemmin samana iltana. Hän myönsi, että oli vuosikausia myynyt itse tekemäänsä kotiviiniä yläasteikäisille lapsille.

- Myin koko yläasteen ajan koko yläasteelle kotiviiniä. Hyvin kävi kauppa, Adreas ylpeili.

Toiminnallaan Andreas on rikkonut useita lakeja. Alkoholilain mukaan kotitaloudessa saa valmistaa alkoholijuomia vain yksityiseen käyttöön muussa kuin myyntitarkoituksessa. Lain mukaan myös alkoholijuoman välittäminen palkkiota vastaan on kielletty, eikä sitä saa antaa ilmaiseksikaan silloin, kun se on menossa alaikäiselle henkilölle.

Suomessa henkilön rikosoikeudellinen vastuu alkaa vasta 15-vuotiaana. Andreas ei kuitenkaan täsmentänyt sitä, minkä ikäisenä hän on viinikauppaa harjoittanut. Koska hän on itse ollut silloin yläasteella, on mahdollista että hän on itse koko ajan ollut alle 15-vuotias.
IS

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1591234

Kyllä minäkin olen juonut alaikäisenä ja ehkä tarjonnutkin, mutta ansaitseminen alaikäisille alkon välittämisellä on minusta himppasen liikaa. Vaikka olisikin itse alaikäinen. Mutta nuoruuteni on tainnut olla aika erilaista kuin suurimman osan teidän.

Mutta pointti jutussa ei ollut vain tämä myymisjuttu, vaan tuo maskijuttu josta joku mainitsikin. Andreas vaikutti ensin niin symppikselta ja jotenkin luotettavalta, ja sitten vielä isäksi tulo. Mutta jotenkin tuo jatkuva selän takana paskan puhuminen, muille naureskelu, väkivallalla uhitteleminen (eihän se kyllä uskottavaa ole :D) ja nämä muut uutiset, on vieny pointsit multa.

Yllättäen Johan on alkanut vaikuttaa porukan selväpäisimmältä tyypiltä, vaikka aluksi en voinut sietää sitä lainkaan.

Yhteistyössä