BB - Eiköhän tämä ole tässä!

PoolopaitainenBensaletku

Aktiivinen jäsen
06.07.2012
1 837
1
36
Kaakkois-Suomi
Sen verran sheißea koko Big Brother, että eiköhän tuo koko ohjelma kannattaisi lopettaa. Talosta on poistettu/poistunut jo kolme asukasta ilman äänestystä, kuinkahan tuotanto saa edes venytettyä ohjelmaa loppuun asti. Joo, ja tiedän, ettei sitä tarvitse katsoa jos ei halua ja joku mussuttaja tulee taas harmaana aukomaan päätään ja haukkumaan mua.... Mutta, sainpahan sanoa mielipiteeni:laugh:

On kyllä huono kausi. Tylsää, ja pelataan vaan röökillä, viinalla ja seksillä. Lemmenparit talossa on kai aiemmin olleet ihan siedettäviä, mutta nyt tuolla on vain naitu ja nysvätty. Asukasvaihto ois ollut mielenkiintoinen käänne, mutta sekään ei onnistu.
En osaa kyllä ajatella kuka ansaitsisi voiton. Ehkä Markus, mutta voi vittu sitä jööteriä kun se on joka paikassa. Jouko on toinen vaihtoehto.

Alan melkein toivoa, että seuraavaa kautta ei edes tule.

Viimeksi muokattu:
Jööteri pimpero sumpero tisuli pyllykkä eheeheehe. Markus on niinkuin kiimainen rakkikoira, joka nylkyttää sitä debiiliä 19v pissaliisaa kaikki päivät. Tosi reilu ja rehti "mies".

Jouko toinen kuvotus, naistenahdistelija ja selän takana läyhääjä. Hienoja miehiä molemmat, kertakaikkiaan.

Iida on ainoa normaalia muistuttava ihminen koko talossa nyt kun Jarnokin lähti.

Yksi kisaaja saa haukkua muita viikosta toiseen niin että kunnianloukkauksen puolelle menee, toinen melkein raiskata nukkumassa olleen/sammuneen, kolmas lentää pihalle kun sanoo rumasti tuotannolle.

[QUOTE="vieras";27468536]Jööteri pimpero sumpero tisuli pyllykkä eheeheehe. Markus on niinkuin kiimainen rakkikoira, joka nylkyttää sitä debiiliä 19v pissaliisaa kaikki päivät. Tosi reilu ja rehti "mies".

Jouko toinen kuvotus, naistenahdistelija ja selän takana läyhääjä. Hienoja miehiä molemmat, kertakaikkiaan.

Iida on ainoa normaalia muistuttava ihminen koko talossa nyt kun Jarnokin lähti.[/QUOTE]

en tiiä se kato peiliin! tiedän kuka voittaa tomi........Minä olen olemassa mutta kukaan ei muista että olen ees täällä!

lopetin katsomisen kun johanna tippus. lopuista en soisi voittoa kellekkään....

tuotantokin ihan p:stä.... " ei asukasvaihtoa, ei lisää asukkaita taloon koska se oli EPÄREILUA jäljelle oleville " siis mitä hittoa, onko toi peli muuten jotenkin REILU? :D

Yhteistyössä