Bb:n sala-asukkaat katsojille ennestään tuttuja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
Tänään tiistaina 31.8. kannattaa katsoa Big Brother
Extra -lähetys klo 19.00. Extrassa paljastetaan, mistä tulevat
sala-alueen asukkaat ovat meille kaikille tuttuja!

Big Brother -talon sala-alueelle muuttaa keskiviikkona
julkisuudesta tuttuja kasvoja. Katso illan BB Extra ja tiedät enemmän
näistä henkilöistä.

Luin BB-iidan blogia ja siellä oli kans tästä juttuu. Sinne tiistain Kick offiin ei oltu kutsuttu oikeen ketään vanhoja asukkaita,vaikka yleensä siel on kaikki. Mä uskon kans,et on vanhoja asukkaita.

Mikä tää Janin perusanaali juttu on? kaikki puhuu siitä,mul on menny jotain ohi! :kieh:

[QUOTE="kike";21933114]Luin BB-iidan blogia ja siellä oli kans tästä juttuu. Sinne tiistain Kick offiin ei oltu kutsuttu oikeen ketään vanhoja asukkaita,vaikka yleensä siel on kaikki. Mä uskon kans,et on vanhoja asukkaita.

Mikä tää Janin perusanaali juttu on? kaikki puhuu siitä,mul on menny jotain ohi! :kieh:[/QUOTE]

Joku siltä oli vissii kysyny, et mikä on sen lemppariasento ja se oli vastannu perusanaali.

Mä haluaisin sinne ainakin tietty Kakin, Nikon, Ninon ainakin. Ja ehkä se Perttukin vois olla ihan hauska. Kaikki mimmit näköjään onkin ollu ilmaa... Paitsi, et se pirpana (Sari?), vois kyllä olla kans kiva nähdä taas tolla.

viis vanhaa asukasta menee takaisin taloon, ei kerrottu vielä henkilöllisyyksiä... huomenna extran aikana menee kolme ja sen jälkeen loput kaks. tulipa ikävä noita vanhoja kausia kun näyttivät muistin virkistykseksi ketä kaikkia onkaan ollut :)

Yhteistyössä