BB-Niko inhoaa homoja !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HEH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
H

HEH

Vieras
BB-Niko inhoaa homoja
10.10.2008 13:25

Niko ilmoitti torstaina Big Brother -talon asukkaille, että hän inhoaa homoja. Ilmoitus oli yllättävä, sillä Niko on itse tunnustanut olevansa homo.

- Mä en tunne kauheasti homoja tai edes halua tuntea, koska ne on niin homoja, Niko perusteli mielipidettään.

Niko itse tuli kaapista lopullisesti vasta Big Brotherin alettua.

- Laitoin viimeisenä mahdollisena hetkenä äidilleni tekstiviestin, jossa kerroin asiasta.

Niko ei tiennyt, miten hänen äitinsä suhtautuu ilmoitukseen. Asia selvisi vasta seuraavana päivänä, kun Niko kohtasi äitinsä Big Brother -talolla Nikon astellessa taloon sisään.

- Äiti oli siellä ja tuli sanomaan, että hän rakastaa minua, Niko kertoi, mutta uskoi hänen isänsä asenteen olevan päinvastainen.

- Kun faija saa pienenkin vihin siitä, että tykkään pojista, ei mulla ole enää sen jälkeen isää.

Niko häädettiin Big Brother -talosta perjantaina väkivaltaisen käytöksensä vuoksi. Hän raivostui torstai-illan bileissä ja heitti Mariannea viinilasilla ja tölkillä.

Mua huvitti, kun se sanoi hetimiten uusien asukkaiden tultua taloon, että hän varmaan ottaa Kaisa-Reetan kanssa yhteen, kun ei tuu ollenkaan toimeen lesbojen kanssa.

Tuli jotenkin mieleen sketsisarja Pikku Britannia, jossa kylän ainut homo valittaa ihmisten ahdasmielistä suhtautumista ja kaipailee kohtalontovereita ja kun joskus niitä saa (jossain jaksossa lähes kaikki pubin asiakkaat), ei ota uskoakseen heitä homoiksi vaan julistaa edelleen olevansa kylän ainoa homo! Niin yks yhteen näiden Nikon kommenttien kanssa ;-)

Niko on jotenkin hukassa itsensä kanssa. Ehkä tuo "kaapista tulo" ja asian käsittelemättömyys ja vanhempien mahd. reaktiot aiheuttavat paineita, kun suljettuun tilaan laitettiin kaikkinen ajatuksineen. En tiedä..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä