bb Tiinan raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tuossa olisi kamala työ? Kun ajatellaan ihan alusta asti. Kuinka moni sinne haki ja kuinka vähän sinne sisään pääsi. Tuntuu vähän turhan kaukaa haetulta ajatella, että hän olisi ensiksi käynyt läpi hakuprosessin, hankkiutunut raskaaksi juuri BB:hen, jotta saisi siten julkisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Eikö tuossa olisi kamala työ? Kun ajatellaan ihan alusta asti. Kuinka moni sinne haki ja kuinka vähän sinne sisään pääsi. Tuntuu vähän turhan kaukaa haetulta ajatella, että hän olisi ensiksi käynyt läpi hakuprosessin, hankkiutunut raskaaksi juuri BB:hen, jotta saisi siten julkisuutta?

Niinpä. Ja kun raskautuminen ei tosiaankaan onnistu noin vain.

Mulle tuli sellanen kuva että ovat raskautta yrittäneet pitempään. Sanoi muistaakseni miehelleen että "tätähän me ollaan haluttu ja vihdoin se saatiin". Itse pitkään lasta yrittäneenä tiedän että elämään on pakko saada muutakin tapahtumaa kuin lapsen hankinta ja raskaus yllättää juuri silloin kun vähiten sitä osaa odottaa. Eli Tiinalle on tullut bb:n kautta muuta ajateltavaa ja on rentoutunut lapsen hankinnan suhteen ja saanut vihdoi sen kauan toivotun raskauden aikaiseksi. Olisin itsekin lähtenyt taloon, koska ei kaikkia tilaisuuksia elämässä voi sivuuttaa vain koska on jälleen kerran mahdollisuus tulla raskaaksi. Ehkä bb talo oli Tiinan elämän paras valinta ja toi elämään jotain mitä muuten ei välttämättä olisi saanut. Näin veikkaan minä, mutta tämä on vain yksi näkökulma...

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:
Ei kyllä liity ihan aiheeseen, mutta kysyn silti, jos vaikka joku kiltti viitteis vastata :whistle:

Eli mistä se Tiina on kotoisin? Entä se sen sulhanen?

Tiinasta en tiedä sen enempää mut Pasi on kotoisin Hämeenlinnasta. Olen ollut samalla luokalla hänen kanssaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:
Ei kyllä liity ihan aiheeseen, mutta kysyn silti, jos vaikka joku kiltti viitteis vastata :whistle:

Eli mistä se Tiina on kotoisin? Entä se sen sulhanen?

Tiinasta en tiedä sen enempää mut Pasi on kotoisin Hämeenlinnasta. Olen ollut samalla luokalla hänen kanssaan... :)

Ne puhuneet jossain vaiheessa Janakkalasta/Turengista?Ja mun käsityksen mukaan se Pasi on Ryttylästä....

mua hämäs vaan se että se odotteli menkkojen alkua ja sillon sinä iltana ku mariia lähti talosta,niin istu einarin kans siellä altaassa ja jutteli just siitä että pitäis niiden menkkojen nyt alkaa ja samalla kauhisteli että "eikai täällä paljun pohjassa oo kameraa ku mulla ei oo pikkareita?!"
eli kuljeskeli talossa ilman alushousuja ja odotteli menkkoja! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Maryo:
Niin, en tiedä kuinka kauan ovat sitä vauvaa yrittäneet, kun ovat tunteneet/tapailleet vasta vähän reilu vuoden...

Mäkin ymmärsin, ettei heidän suhteensa vielä kovin pitkä ole. Mutta eihän sitä muuta elämän osa-alueita tarvitse sulkea pois siinä vaiheessa kun alkaa lasta toivoa tai antaa mahdollisuuden raskauden alkamiselle. Eli minusta ei Tiina tehnyt mitään hassua siinä, että haki BB taloon samalla kuin toivoi vauvaa. Vaikutti sinänsä ihan kypsältä ihmiseltä, kun muutamankin kerran vauva-asioista haastatellessa sanoi, että eihän sitä tietä milloin tärppää ja voi mennä pitkäänkin raskaustoiveen kanssa.
Sitä vähän itse ihmettelin, että oli niin haikea hylkäämään talon raskauden varmituttua. Hänellähän oli kuitenkin vapaa ulospääsy talosta ja ihana uutinen saatuna tai miksei myös vaihtoehtona halutessaan jäädä taloonkin.

kuinkahan se tiina ties sillo muutama kuukaus sitte ku hakuaika oli että juuh, kyllä se ihan varmaan natsaa ja nyt on pantava 100% peliin että pääsen sisään ;)
ja jos ne menkat ei silloin vielä ollu myöhässä ku tieto tuli ja taloon astuttiin niin miksi se ei sinne olis menny? saattoihan se vaikka ajatella että se stressaaminen taloon menon vuoksi jättää ne tulematta

Sitä mie jäin ihmettelemään, että jos kerran Tiina on yrittänyt tulla raskaaksi niin mitä varten se joi ja poltti tupakkaa sitten?? Yhtäkkiä alkoi sitten raskaaksi tultuaan olla huolissaan vitamiiniesta yms. vaikka oli juonut ja polttanut ennen testin tekoa...jotenkin kaksinaismoralistista tai jotain....

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Sitä mie jäin ihmettelemään, että jos kerran Tiina on yrittänyt tulla raskaaksi niin mitä varten se joi ja poltti tupakkaa sitten?? Yhtäkkiä alkoi sitten raskaaksi tultuaan olla huolissaan vitamiiniesta yms. vaikka oli juonut ja polttanut ennen testin tekoa...jotenkin kaksinaismoralistista tai jotain....

Tätä mietin minäkin. Janne Katajan haastattelussa tuohon totesi vaan, että kun ei vielä ollut varmaa, niin siksi poltti ja joi. Itse ainakin, jos on pieni epäilyskin, että olisin raskaana, en tupakkaan tai viinaan koskisi! Ja jotenkin vähän liikaa ylisti tuota alkuraskautta, että se pitäisi olla kotona eikä tuolla talossa...että jos olisi jo vaikka 4 kk raskaana, niin sitten olisi talossa voinut olla. Itse ainakin just toisin päin. Eiköhän se keskenmeno tule, jos on tullakseen, oli sitten kotona tai tuolla talossa.

Ainakin kun itse yritin tulla raskaaksi ja tiesin että olemme "yrittämässä", jätin vinnan ja tupakan oman onnen nojaan. En olisi voinut elää itseni kanssa, jos olisin tiennyt juoneeni ja olleeni raskaana, joten tämän takia tämä "varmistus".

Siinä kyllä ymmärrän Tiinaa, että lähti pois tuolta kun oli raskaana, kun onhan se vähän olla raskaana julkisen eläimen rooli. Ja hittojako siellä sitten yrittää olla, kun muut bilettää, vetää viinaa jne.

joo,olen kuullut Tiinan sanovan;lapsen saaminen ei ole ollut haaveissa vielä ja toisaalla sanoi;tätähän me ollaan aina haluttu :whistle: mutta muuten en ota asiaan kantaa..kun seuraan niin vähän BB:tä..

Eikös Tiina ollut jossain haastattelussa hehkuttanut et oli tosi onnessaan päästessään bb-taloon. Ja kai jokainen mielellään sen voittopotin ottais, sillä kun ostaa aika monta pakettia vaippoja ym. Ehkä sit vaan alkuraskauden mielialan vaihtelut oli liikaa ja halus kotiin miehen kainaloon... tiedä häntä mut kaikkee hyvää toivon heille!

Yhteistyössä