Hae Anna.fi-sivustolta

Be2-palvelu

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä epätietoinen kysyy, 05.08.2008.

1. Pelastunut Vierailija

Näin ainakin minä sain irtisanottua jäsenyyteni.

1.) Kirjaudu Be2:n sivuille.
    2.) Valitse etusivun alalaidasta "FAQ".
    3.) Valitse "Premium-jäsenyys ja maksutavat".
    4.) Valitse "Maksaminen".
    5.) Valitse sivun lopusta löytyvä "Irtisano Premium-jäsenyytesi".
    6.) Valitse tästä eteenpäin "Jatka"-painike niin kauan, että ruudulla näkyy laatikko, johon tulisi laittaa peruutuskoodi.
    7.) Peruutuskoodi tulee sähköpostiisi tunnin sisällä.
    8.) Laita tuo peruutuskoodi ko. laatikkoon ja paina "Jatka".
    9.) Irtisanominen on nyt tehty.
    10.) Tuosta tulee vielä viesti sähköpostiisi.
    11.) Voit vielä käydä tarkistamassa "Asetuksista", että sinne on varmasti kirjautunut joku päättymispvm.
    12.) Muista ottaa varmuuden vuoksi tulosteet kaikista sähköposteista, joita olet Be2:een lähettänyt ja, joita olet sieltä saanut !!!

Tsemiä kaikille irtisanomisen kanssa :)

2. Lillukka- Vierailija

Eivät karhua, vaan veloittavat annetulta luottokorttinumerolta.

Tästä oli juttu iltapäivälehdessä tälläviikolla. Jutussa neuvottiin tulostamaan irtisanomissähköposti tai faxi, ottamaan se pankkiin mukaan ja estämään ko firman suoraveloitus omalta tililtä.
    Toinen vaihtoehto taisi olla, että kuollettaa korttinsa ja hankkii uuden.

Ylipäätänsä, miettikää hyvät ihmiset mihin niitä korttinne numeroita annatte!

3. Petalus Vierailija

4. ilmari ik Vierailija

Nyt oli taas juttua:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810138398219_uu.shtml

5. kellolöijoviisi Vierailija

6. kellolöijoviisi Vierailija

7. betoliitti Vierailija

Tulin huijatuksi [email protected] edestä. Irti ei pääse millään keinolla vaikka noudattaisi irtisanomisohjeita. Sainperuutuskoodin, mutta ei neuvottu osoitetta, mihin sen lähettäisi. Annettiin vain aika 48 h ja lähettämään koodi be2 sivuille?

8. eipä naurata ei Vierailija

melkein 300 eurolla olisko ollut muuta käyttöä

multa rahastivat 178 e tyhjästä

9. karrikarri8 Vierailija

kaikki todennäköisesti ollaan ns.juridisia henkilöitä... ryhmäkanteella on voimaa... koska ymmärtääkseni homman hoitaa julkinen sektori.....
    sitä kun löytäisi ryhmän, joka vääntää tekstiä sinne...aiemmin sovittua... todisteeksi...
    tai feikataan, että sattumalta kohdattiin muualla, ja sitten kaverin kaveri jne... sadaan porukka kasaan... tosin kevät tulossa ja hormoonit hyrrää...:) joten voi olla että kiirettä pitää... yhdellä jos toisellakin.....
    jos luette ja tahtoo tehdä vaikka linkin.. niin tästä alkaa....'
    [email moderoitu]

10. ei maksua turhasta Vierailija

Voisiko joku auttaa, tai kertoa omia kokemuksia Be2.sta irtautumiseen!?
    Olen onneton maksanut be2.een ja en varsinaisesti tajunnut irtisanoa ennen määräajan loppua. Mutta kun tiesin lafkasat irtipääsemis-ongelmista, kuoletin korttini ja niinpä he eivät maksuani voineet suoraveloittaa. Nyt ne tietenkin uhkaavat kaikella ja muistuttavat joka päivä, että maksua ei ole voitu veloittaa. Jos silti jätän maksun maksamatta, voiko minulle tulla seuraamuksia esim. merkintää luottotietoihin (niinuin he mm. uhkaavat)? Kiitos avusta jos sitä saan.
    t.ei maksua turhasta

11. mä8 Vierailija

tarvitsisin myös apua ollessani samassa tilassa???

12. Potuttaa Vierailija

Vastaavia kokemuksia on.
    Paras keino laittaa tälläiset huijarifirmat kuriin on painostaa korttiyhtiöitä. Tämähän ei olisi mahdollista mikäli Luottokunta ja muut eivät antaisi näiden toimia vapaasi.
    Kun ei olisi korttia ei tämmäisiin huijauksiin sortuisi.
    Kortti kahtia ja palautus luottokuntaan.

13. Nettityttö Vierailija

Itse yritin päästä Be2:sta irti reilut vuosi sitten, ei faxit vastannut eikä asiakaspalvelukaan... ei muuta kuin Luottokuntaan soitto ja kortti vaihtoon samointein. Heille oli tosiaan tuttu juttu jo silloin. Ei tullut uutta laskua uudelle kortille.

Silloin tapaamani mies taas kirjoitti nätin kirjeen asiakaspalevllun, jossa kertoi löytäneensä naisen ja haluavansa luopua jäsenyydestä, niin hän sai neuvot kuinka toimia ja pääsi nätisti irti BE2:sta.

Idea BE2:ssa on itseasiassa ok, että ensin tehdään testi - niin näkee jo heti alkuunsa "matsaako" jonkun miehen kanssa. Sillä, kyllä se kone aika hyvin kertoo monista asioita :) Jotka tulevat ilmi ajan kanssa toisesta ihmisestä, toki vaatii itseltä rehellisyyttä testiä tehtäessä.

14. Amatööri Vierailija

Juu, tein tilin tuonne. jossain näitä mainostetaan.
    Kuvankin lähetin ja tein persoonallisuustestin.
    Lähetin viestin profiiliin jota testin perusteella
    minulle suositeltiin. Nyt kun sit sain viestin takai-
    sin niin pitäisi pankkikortti esiin kaivaa että
    saisin sen luettua. Suututtaa, eipä tulis mieleen-
    kään maksella mitään. Niin kovin ilmaiseksi sitä
    mainostetaan...170 puoli vuotta hahaa.

Tämä vie verkkonsa muualle, tai alkaa vaikka
    pilkkiin ennemmin. Surkea "palvelu".

15. Raikku Vierailija

Sitä minä aloin ihmetellä kun samantyypisiä ,ihmisiä otti yhteyttä,,Kemi-Kuopio linjlta,vastasin ei mitään vastausta, kaikki ehdokaat onpuolesta välistä Suomea Ylöspäin ja hirveen iäkäitä,kyllä ne osasi markkinoida eritäin tehokaasti,mutta tahti muuttu heti kun olin sitounut itseni,puhutiin 500 naisen listasta mistä voi valta nyt sielä on 6 vanhaa ämmää????olen pettynyt täytyy seurata tilannetta.

16. Spirit Vierailija

Rupee pikkuhiljaa menemään hermo näihin maksullisiin "huijaus"-palveluihin! Kauheeta tyrkyttämistä eikä oikeen tiedä mikä maksaa ja mikä ei. Päädyin kuitenkin tuossa viime viikolla deitille.fi sivuille mainoksen kautta kun luvattiin, että on täysin ilmainen. Mitä nyt oon käyttänyt muutaman päivän niin näyttää olevan oikeasti ilmainen eikä mitään huijaushölynpölyä! Tykkään, että voi kirjoittaa omia blogeja ja pari ihan kivaa miekkostakin on lähestynyt eli katsotaan katsotaan miten käy...Muilla kokemuksia tästä Tervetuloa Suomen Iloisimpaan Deittipalveluun - Deitille.fi Onko jotain muita ilmaisia suomi24:n lisäksi?

17. Mara Vierailija

Koittakaa ihmeessä tota Deitille.fi sivustoa. Oli ennen maksullinen, mutta on muuttunut täysin ilmaiseksi.

Tervetuloa Suomen Iloisimpaan Deittipalveluun - Deitille.fi

18. vierailija Vierailija

Hei!
    Olen kokeillut , en löytyy missä FAG etusivulle Premiumin jäsenyys, on siellä ohjeet ja kysymykset, mutta ei ollenkaan paikka Maksutavat ! Help!! miten tästä pääsen pois!!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri