K
Karvaturrin kaipuu
Vieras
Hei,
Koirakuume vaivaa
Perheessä on kolme lasta (1-vuotiaasta koululaiseen) ja asutaan rivitalossa eikä edes missään kovin isossa. Ja silti on tämä koirakuume. Lapsuudenkodissani oli beagle, mutta olin itse alle 10-vuotias, joten kovin luotettavia ei mielikuvani ole. Mielikuvasssani se oli ihana koira. Onko muilla kokemuksia miten toimii lapsiperheessä? Eniten mietityttää metsästysvietti, kun ei metsälle ole tarkoitusta lähteä.
Toinen mitä mietin on kultainennoutaja, mutta se tuntuu hieman turhan suurelta. Aikä vähän koirarotuja tunnenkaan, joten en todellakaan osaa sanoa olisiko parempia vaihtoehtoja.
Vai olenko vain itsekäs, kun edes koirasta haaveilen? Onko lapsiperhe rivitalossa koiralle kauhistus. Muita lemmikkejä minulla on ollut paljon, tosin ei tällä hetkellä. Nyt mielessä olisi nimenomaan koira...
Koirakuume vaivaa
Toinen mitä mietin on kultainennoutaja, mutta se tuntuu hieman turhan suurelta. Aikä vähän koirarotuja tunnenkaan, joten en todellakaan osaa sanoa olisiko parempia vaihtoehtoja.
Vai olenko vain itsekäs, kun edes koirasta haaveilen? Onko lapsiperhe rivitalossa koiralle kauhistus. Muita lemmikkejä minulla on ollut paljon, tosin ei tällä hetkellä. Nyt mielessä olisi nimenomaan koira...