Hae Anna.fi-sivustolta

Beetakaroteeni

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä Laura, 20.01.2004.

1. herkkutäti Vierailija

Kuulehan räpätäti. Satutunnit pidetään päiväkodin puolella. Tämä on aikuisten palsta.

2. Dr No Vierailija

Vanuatun ammattikorkeakoulussa on asiaa tutkittu. Jos juo Bionova porkkanajuomaa puoli litraa päivässä ja terästää sitä kauhallisella sianvirtsaa, tuotteen teho kasvaa vielä 12,5%. Tämä on todettu täydellisessä kaksoissokkoselvityksessä. Plasebo vaikutus on otettu huomioon.

Tätä tukevat Tuvalun yliopiston seuranta ja evaluointiselvitykset. Porkkanaa ei kannata ostaa kaupasta, se on väärässä muodossa. Tolosen salaisen reseptin mukaiset juomat ovat ainoita jotka vaikuttaa. Näin on.

3. proffa Vierailija

Näköjään ovat hanuhaukat kyllästyneet rähjäämään liitutaululla keskenään. Täällä ei muuten ole ketään, joka uskoo Toloseen. Hänellä ja Bio-Vitalla on vain paras tarttuvuus robotihakuihin. Älkääkä nyt ainakaan nimimerkkeihin uskoko. En ole proffaa nähnytkään.

4. facta Vierailija

Kukaan ei sinua ole proffana pitänyt mutta täydelliseksi pelleksi paljastat itsesi kun et tajua että näistä ""kokemusta omaavista"" 99% on herra Tolosen opetuslapsia. Uskon voimalla säästyt ihon palamiselta - annettuasi Tolosen tilille muhkeat eurot.

5. Kenya Vierailija

Mistäs juttusi repäisit?? Teitääkseni Tolosen tuotevalikoimassa EI ole aurinkokapseleita, joten miksi hän kaupallisista syistä niitä niin kovasti mainostaisi??? Vai olenko väärässä?

6. Hohhoijaa, eiköhän se ole ihan joka ikisen oma asia mitä suuhunsa laitaa. Vaikka söisi hatullisen paskaa, niin ei luulisi sinua kinnostavan tai haittaavan ?!

7. Kokemusta on Vierailija

Aurinkokapseleita syön sanoo kuka mitä tahansa, Tolosesta en tiedä mitään, luontaistuotteihin en ole mitenkään hurahtanut kuten joku täällä epäilee.
    Jos täällä kysytään kokemuksia niin kirjoitetaan niistä eikä aloiteta lääketieteellistä keskustelua.
    Uskokoon ken tahtoo beetakaroteenin tehoon, ei niitä pakko ole syödä mutta ei tartte niitäkään tuomita jotka beetakaroteenia paremman rusketuksen toivossa syövät kuka kapseleina, kuka mehuna ja kuka ihka aitoina porkkanoina.
    Kunnon aurinkovoiteita ja järkeä auringonottoon kuitenkin aina tarvitaan.

8. koo Vierailija

Justiisa, asiaa sanoit. Antakaa meidän syödä mitä halutaan. Ja tosiaankin alkuperänenhän kyseli kokemuksia käytöstä eikä lääketieteellisiä vastauksia.

9. Proffa Vierailija

Sinuna minä hyvä facta lopettaisin jo tuon kakaramaisen räkätyksen. Tiedän ihan varmasti, että näistä beetakaroteenin nauttijoista varsin pieni osa on Tolosen tuotteiden käyttäjiä. Itse en niitä myöskään ole käyttänyt. Beetakaroteenia olen syönyt ja sitä on kaapissa vieläkin. On toistakin aurinkotablettia eikä mihinkään rusketustarkoitukseen. Tuollainen räkänokkamainen käkätys ei tunnu kovin mukavalta henkilöstä, joka syö beetakaroteenia välttääkseen säteilytysvammoja.

10. Käännynnäinen Vierailija

Itse en ole ""uskossa"" eli suhtaudun hyvin epäilevästi kaikkiin luontaistuotteisiin. Mutta lopulta kokeilin itsekin aurinkokapseleita, kun mikään ei tuntunut aurinkoihottumaani auttavan. Ja kas, vaikka suhtauduin hyvin epäilevästi ko. kapseleihin, ei aurinkoihottuma enää ilmestynyt yhtä vaikeana kuin ennen. Ja todellakin, tehon ymmärtää vasta kun kokeilee!!

11. Marita Vierailija

Itse alan syödä porkkanoita vuoden alusta alkaen runsaammin kuin muulloin ja myös beetakarotiinikapseleita maaliskuusta lähtien ajatellen yleensä tulevaa kesää ja kaunista rusketusta ilman palamista. Kesän aloitan aina Kreikan matkalla kuten tänäkin vuonna. Porkkanan + karoteenin syönnin olen huomannut auttavan ruskettumiseen enkä pala missään vaiheessa. Tämän idean sain jostain luontaistuotelehdestä muutama vuosi sitten. Tätä ennen paloin herkästi oltuani ensimmäisiä kertoja auringossa. suosittelen kaikille porkkanaa ja beetakarotiinikapseleita. Sanoi kuka mitä tahansa.

12. Syökää ja juokaa Vierailija

On ihan tieteellisesti tutkittu, että ryppyvoiteet vähentävät ryppyjä, ja estävät uusien syntyä.
    Tutkimustuloksia ei vain ole missään muualla, kuin voidepurkin kyljessä. Liekö näiden kapseleiden kanssa sama juttu.
    Suurin osa kapseleissa on hullun lehmän aivoista valmistettua liivatetta!

13. Kenya Vierailija

Itse käytän betakaroteenivalmisteita ja uskon niihin, ja sen lisäksi myös Tolosen ja Vogelin tuotteisiin. Silti yhä kysyn, onko mielestänne Tolosella betakaroteenikapseleita? EI OLE, on vastaus, ja sen takia kaikki jotka vauhkoavat Tolosen ""opetuslapsista"" voivat lopettaa vauhkoamisensa. Kukaan tässä keskustelussa EI vauhkoa Tolosen tai hänen tuotteensa puolesta, sillä hänen tuotteissan ei ole betakaroteenivalmistetta!

14. Mari Vierailija

Tää beetakarotiinin syönti on ihan ok samoin kuin porkkanoitten syönti ja porkkanamehun juonti. Sit olen lukenut vielä jostakin sellasen hyvän vinkin, että sekoittaisi aurinkorasvan sekaan porkkanaöljyä jota varmaankin saa myös luontaistuotekaupasta. Näin pitäisi saada kuulema kaunis tasainen rusketus. Meinaan kokeilla itse kesällä kun menen etelän aurinkoon.

15. Ria Vierailija

Minäkin kokeilin nyt eka kertaa beetakaroteenipillereitä Egyptin matkaa varten. Aloitin pillereiden popsimisen kolmisen viikkoa ennen lomaa ja jatkoin päivittäin lomalla.
    Rusketuin kauniisti ja en saanut sääriini aurinkoihottumanäppylöitä kuten viimeksi Thaimaassa. Tosin Egyptissä auringonsäteily ei ole niin voimakasta kuin Thaimaassa, ainakin auringossa voi huoletta olla pitempään.
    Ehkä beetakaroteeni toimii toisilla ja toisilla sitten taas ei. Ainakin voin itse suositella niitä.

16. utelias Vierailija

Haluaisin tietää kuinka monta mg beetakaroteenia saa yhden keskikokoisen porkkanan syömällä??FIKSUT VASTATKAA??? Apteekin eräs valmista 60 kapselia, a' 6 mg b-karoteenia hinta 7 e.Kannattaako tabut vai po

17. Tuija Vierailija

Huomenna kauppaan ostamaan porkkanoita.

18. inka Vierailija

aurinkoihottumaan, kokeilin sitä kalkilla vahvistettuna. Ainoa seuraus oli että kasvot paloivat ekana päivänä. Tosin en ollut huomannut käyttää aurinkorasvaa, yleensä en nimittäin pala herkästi. Loppuviikosta väri kyllä vaihtui ruskeaan, eli oma kokemukseni oli että beetakaroteeni auttoi rusketuksessa, mutta ei ihottumassa.

19. Tuija Vierailija

Kyllä beetakarotiini minusta auttaa. Myös porkkanoita kannattaa syödä päivittäin.

20. Pblo Vierailija

Olen vaalea ja palan jos en käytä aurinkosuojavoiteita mutta rusketun kyllä ainakin kahden viikon reissulla.Kokeilin Vivida Sun Omegaline Solaire aurinkokapseleita (www.vividasun.com ) noin kolmeaviikkoa ennen reissua Brasiliaan ja matkan jälkeen vielä kuukauden, hyvin toimi,käytin saman valmistajan noin 10 kertoimista voidetta niinkuin suositeltiin.En ollut etelänmatkoilla pariin kymmeneen vuoteen joten pohjiakaan ei paremmin auringosta ollut.Olin viimeksi lomalla Meksikossa (kymmenen kuukautta väliä Brasilian matkasta)ja otin saman kuurin mutta en rasvannut ollenkaan ja enpäs kärähtänytkään ja rusketuin jo viikossa kiitettävästi vaikka en pahemmin auringossa löhönnytkään.

21. Nina Vierailija

Kyllä niistä Vivida aurinkokapseleista hyötyä oli,itse nautin myös kuukauden matkan jälkeen ja rusketus säilyi pitempään.

22. Marita Vierailija

Kiitos hyvästä vinkistä ostaa juuri Vivida- aurinkokapseleista ja rasvoja. Olen lukenut kyseisestä tuotteesta, joka lehtijuttujen mukaan olisi tosi tehokasta. Ei muuta kuin jo huomenna kauppaan ostamaan kapseleita.

23. Ritu Vierailija

Katselin Vivida aurinkokapseleita apteekissa -ja myöhemmin luontaistuote kaupassa (LAHTI),yllätyin apteekissa oli HALVEMPAA.

24. Marita Vierailija

Kiitos Ritu vinkistä. Onneksi en vielä kerennyt ostaa kyseisiä kapseleita. Viikonloppuna teen itsekin hintavertailun ja ostan mistä halvemmalla saa.

25. Tiina Vierailija

Onko väliä mitä beetakarotiinikapseleita ostaa. Esimerkiksi nyt on lehdessä mainostettu sellasta kun super Caroten.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri