Ben & Jerry's -ongelma.

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mikä on parasta?

Mä en oo maistanu, ku kahta. cookie dough ja half baked.
Ostin isännälle eilen purkin ja sit menin ja söin sen tänään.. hyi mua. nyt pitää käydä ostamassa uus, ennen ku se tulee töistä, etten jää kiinni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Fairly nuts. Kinuskijätskiä, kinuskikastiketta ja mantelikrokantteja. Ihan oikeesti maailman parasta jätskiä. Ja mä olen syönyt toooosi monia jätskejä. :D

katkeeko niissä krokanteissa hampaat? :D

Ei, ne raksuu silleen ihanasti. :D Ainut jäätelö mitä oon ikinä vetänyt koko purkin kerrallaan. Oli vaan niin hyvää ettei pystynyt lopettamaan. Taidanpa ostaa tänäänkin purkin. :p

Fairly nuts. Kinuskijätskiä, kinuskikastiketta ja mantelikrokantteja. Ihan oikeesti maailman parasta jätskiä. Ja mä olen syönyt toooosi monia jätskejä. :D

On kyllä namia!

Toinen Chocolate Fudge Brownie (olikohan ton nimistä?). Suklaajätskiä ja brownie-paloja, namnamnam! Tosi kovaan suklaannälkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Onko niillä sellaisia laatuja, joissa ei olisi suklaata mukana? Himoitsen tuollaisia jätskejä, mutten voi syödä suklaata. :p

eiks oo ainakin se strawberry cheesecake tms?

Siis se strawberry cheesecake on maailman parasta jäätelöä ehdottomasti. Saa nykyään ainakin isommista K- ja S-ryhmän kaupoista.

Ei pysty sanomaan lemparia kun riippuu ihan siita mita tekee just silla hetkella mieli. Mutta se Cheesecake on ainakin ihanaa, samoin vanilja, jossa suklaakrokanttikokkareita.

Tää on kyllä ihan parasta! Ja toinen suosikki on Half Baked, ja Caramel ChewChew.

Asian vierestä, ootteko maistanut niitä Pirkka Parhaat -jätskejä, jotka on samanlaisessa puolen litran purkeissa kuin B&J:t? Se Pähkinäyllätys on ainakin ihan järjettömän hyvää, voisin väittää että yhtä hyvää kuin Ben&Jerryt. Siinä on kinuskikastiketta ja suklaakuorrutettuja pähkinöitä ja sokerihuurrettuja manteleita. Suosittelen! On jotenkin samalla tavalla tuhtia tavaraa kuin B&J:t, puoli litraa painaa 400 grammaa, kun taas esim se Carte D'Orin Daim-jäätelö on 0,75 litraa ja painaa 390 grammaa.

nyt juuri syön tätä ja on oikeesti ihan sikahyvää!! parempaa ku cookie dough :D

Yhteistyössä