bestis katkasi välit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla oli siis paras kaveri ja se katkasi yhtäkiä välit, meil oli ollu pientä riitaa, mut ei mitään niin isoa et ois ollu syytä panna välit poikki. Mietin et mikä sille tuli kun on menny vähän huonosti kotona mut se oli luottanu mulle sen salaisuudet ja kaiken, autoin sitä ja tuin kun sillä meni huonosti. Sit se sano et ei haluu olla mun kaa missään tekemisissä.. ei kertonu syytäkää, siinä sitte jäin surullisena miettii et mikä sille tuli.. voiko kukaan samaistua tai antaa ideoita miks kaveri teki näin?

antaisin hetken olla ja menisin sitten käymään ja sanoisin, että puhutaan asiat halki poikki ja pinoon. ja ellei puhumalla selviä, tai toinen kieltäytymällä kieltäyty puhumasta, niin ei kai asialle sitten mitään voi. mutta mun mielestä olis kyllä kohteliasta aina kertoa toiselle missä mättää. eikä vain kylmästi katkaista välejä. uskoisin, että sulla kuitenkin on jonkun lainen ajatus, mistä toinen on suuttunut.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Antaisin olla pari viikkoa nyt ainakin omissa oloissaan. On voinut olla jokin väärinkäsitys ja on hyvä antaa tilanteen rauhoittua. Sen jälkeen sitten olisi hyvä selvittää asia, mikä mättää.

Yhteistyössä