V
vierailija
Vieras
Bi-miehenä olen huomannut, että monet miehet haluavat imeä kullia ja saada kullia anukseen, olivat he sitten bi-miehiä tai homoja. Homoihin en tietääkseni ole vielä törmännyt, koska nämä tuntemani miehet tykkäävät naida naisia. Miehenä minä himoan suikkareita ja naida kullillani pillua ja anusta, oli seksipartnerina sitten nainen tai mies. Kullia imeviä ja anusta tarjoavia miehiä on helppo löytää, kun taas seksiä haluavia naisia ei tunnu löytyvän mistään, joten käyn tyydyttämässä himojani miesten luona, jotka himoitsevat kulliani. He ottavat suihin ja nielevät mielellään. Minä imen myös mielelläni.
Bi-henkisiä miehiä taitaa olla aika paljon, jo senkin vuoksi, että seksiä saa helposti ja mies tietää mistä toinen tykkää. Oletteko te muut miehet havainneet tämän asian? Entä mitä mieltä naiset ovat havainnostani?
En ole aina ollut bi-henkinen, vaan pitkään parisuhteessa oleva hetero. Vasta joskus viidenkympin jälkeen alkoi kullit kiinnostaa. Ehkä siksi, että pillu oli tullut jo niin tutuksi ja oma kullini kaipasi suikkareita ja anusta, jota naiseni ei halunnut antaa.
Bi-henkisiä miehiä taitaa olla aika paljon, jo senkin vuoksi, että seksiä saa helposti ja mies tietää mistä toinen tykkää. Oletteko te muut miehet havainneet tämän asian? Entä mitä mieltä naiset ovat havainnostani?
En ole aina ollut bi-henkinen, vaan pitkään parisuhteessa oleva hetero. Vasta joskus viidenkympin jälkeen alkoi kullit kiinnostaa. Ehkä siksi, että pillu oli tullut jo niin tutuksi ja oma kullini kaipasi suikkareita ja anusta, jota naiseni ei halunnut antaa.