Bi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Bi-miehenä olen huomannut, että monet miehet haluavat imeä kullia ja saada kullia anukseen, olivat he sitten bi-miehiä tai homoja. Homoihin en tietääkseni ole vielä törmännyt, koska nämä tuntemani miehet tykkäävät naida naisia. Miehenä minä himoan suikkareita ja naida kullillani pillua ja anusta, oli seksipartnerina sitten nainen tai mies. Kullia imeviä ja anusta tarjoavia miehiä on helppo löytää, kun taas seksiä haluavia naisia ei tunnu löytyvän mistään, joten käyn tyydyttämässä himojani miesten luona, jotka himoitsevat kulliani. He ottavat suihin ja nielevät mielellään. Minä imen myös mielelläni.

Bi-henkisiä miehiä taitaa olla aika paljon, jo senkin vuoksi, että seksiä saa helposti ja mies tietää mistä toinen tykkää. Oletteko te muut miehet havainneet tämän asian? Entä mitä mieltä naiset ovat havainnostani?

En ole aina ollut bi-henkinen, vaan pitkään parisuhteessa oleva hetero. Vasta joskus viidenkympin jälkeen alkoi kullit kiinnostaa. Ehkä siksi, että pillu oli tullut jo niin tutuksi ja oma kullini kaipasi suikkareita ja anusta, jota naiseni ei halunnut antaa.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Olen varattu mies ja bi henkinen. Ryhmäseksissä jossa vaimoni ollut mukana ainoana naisena NMM ja nelistään NNMM olen ottanut miehen kalun suuhun ja minun kalu on otettu suuhun. Muutama kokemus pelkästään miehen kanssa jolloin ollaan ainoastaan runkattu omaa ja toisen kalua.

Bi kokemus. Tuntematta paremmin aluetta. Onko tutustumisessa bi -piirteeseen, suihinotto yleisempi kuin peppuun? Olen hiukan bicurious, mutta en tiedä yhtään mistä aloittaa.

Mikä siinä on, ettei sitten uskalleta aina myöntää naiselle, että joo, oman sukupuolen edustajakin kiinnostaa? Seurustelin joskus vähän aikaa melko varakkaan miehen kanssa ja hän ei voinut kysymykseeni myöntää tätä asiaa. Jäin siis käsitykseen, että hän ei ollut täysin hetero. Jätin miehen itse.

Bi-miehenä olen huomannut, että monet miehet haluavat imeä kullia ja saada kullia anukseen, olivat he sitten bi-miehiä tai homoja. Homoihin en tietääkseni ole vielä törmännyt, koska nämä tuntemani miehet tykkäävät naida naisia. Miehenä minä himoan suikkareita ja naida kullillani pillua ja anusta, oli seksipartnerina sitten nainen tai mies. Kullia imeviä ja anusta tarjoavia miehiä on helppo löytää, kun taas seksiä haluavia naisia ei tunnu löytyvän mistään, joten käyn tyydyttämässä himojani miesten luona, jotka himoitsevat kulliani. He ottavat suihin ja nielevät mielellään. Minä imen myös mielelläni.

Bi-henkisiä miehiä taitaa olla aika paljon, jo senkin vuoksi, että seksiä saa helposti ja mies tietää mistä toinen tykkää. Oletteko te muut miehet havainneet tämän asian? Entä mitä mieltä naiset ovat havainnostani?

En ole aina ollut bi-henkinen, vaan pitkään parisuhteessa oleva hetero. Vasta joskus viidenkympin jälkeen alkoi kullit kiinnostaa. Ehkä siksi, että pillu oli tullut jo niin tutuksi ja oma kullini kaipasi suikkareita ja anusta, jota naiseni ei halunnut antaa.

Ei yhden haluttoman naisen vuoksi olisi tarvinnut laajentaa repertuaaria miehiin. :D Liialliseen tuttuuteen ei kai kukaan muu sitten vaikuttaa kuin henkilö itse. Harmittaa, kun hyviä miehiä menee hukkaan tuollaiseen homosteluun. Sitä paitsi en henkilökohtaisesti itse usko, että te tietäisitte niin hyvin, että mistä toinen tykkää, koska jokainen on yksilö, jonka mieltymyksistä pitää ottaa selvää.
Olen itse heteronainen ja koskaan en ole kokenut seksuaalista kiinnostusta oman sukupuoleni edustajaan.

Yhteistyössä