Hae Anna.fi-sivustolta

Big Brother 2008

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Perttu-fani, 26.08.2008.

1. Perttu-fani Vierailija

Nyt se sitten alkoi. Nuorta porukkaa taas, parikymppisiä. Yksi 28-vuotias heppu ja pakollisena lisänä jälleen 33-vuotias äitihahmo. Saas nähdä, minkälaista dramatiikkaa saadaan tähän vuoteen ja löytyykö Pertun, Sarin ja Saulin veroisia persoonia.

2. Daphne83 Vierailija

Pitää sanoa, että olen kyllä pettynyt siihen minkälainen porukka tuonne nyt on mennyt, ainakin kun lehtien kautta olen asiaan perehtynyt. Toki hakuprosessi Onneloiden kautta on vaikuttanut siihen, millaista ja minkä ikäistä porukkaa taloon on ollut tunkemassa, mutta silti..

Samaa tasaista tylsää-trendi-massaa. Parikymppisiä trendimisuja ja metroseksuaalipoikia. Yksi mammahahmo.. Ei siis mitään uutta. Missä on vaihtelu? Missä on vanhempaa porukkaa? Olisi edes pari kolmekymppistä. Missä on sellaiset ihan perus Suomi-miehet??

Toinen mikä jälleen kerran räikeästi nousee esiin on kilpailijoiden olematon koulutustaso! Onko se niin kamalan vaikeaa löytää korkeammin koulutettuja ihmisiä? Suurin osa noista on peruskoulu/lukio-pohjalla. Ammattikorkeakoulu/yliopistotutkinto ei löydy kuin parilta.

Ja sitten nämä mallit ja promoottorit. 12 joukossa tällä tittelillä tituleeraa itseään neljä kilpailijaa! Hohhoijaa.. Please shoot me now..

Ja jälleen kerran porukka on kotoisin etelästä, jossa ei ole mitään uutta siinäkään.. Tylsää.

Sekin ärsyttää, että joukossa ei ole kuin yksi seurusteleva ja yksi kihloissa oleva.

Se on selvää, mihin tuotantoyhtiö tällä kaikella tähtää; Paljon seksiä ja viinaa, koska se myy.. Toivottavasti porukka tulee vaihtumaan ja monipuolistumaan pian, sillä ainakaan itse en tuollaista kokoonpanoa varmaankaan kauaa jaksa telkkarista katsella..

T: 25-vuotias, kihloissa oleva, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä, kansainvälisen konsernin vientikoordinaattori, nörtihtävä ja Pohjois-Suomessa asuva nainen.

3. BeeBee08 Vierailija

Välitön ensivaikutelma oli: voi ei miten tylsää ja tasapaksua porukkaa! Lähes samasta muotista valettuja 2-kymppisiä trendityyppejä, plaah...ei oikein innosta. No, ehkä asukit muuttuvat kiinnostavammiksi kun heihin "tutustuu" jatkossa paremmin.

4. hittolainen Vierailija

juu ja hei haloo!!! elämää löytyy todellakin hesan ulkopuolelta...

5. Pimpalo Vierailija

Iltsi: venäläistaustainen Minna: " Jokaisella on kilometrejä ajettavana, kaikille kyllä heruu. Ihan sama, antaako sitä vai ei."

Huh, huh.

6. niin.. Vierailija

Niin se vaan on, että korkeasti koulutettu kolmikymppinen on kiinni elämässään sen verran paljon ettei pysty taloon menemään, monestakaan syystä. Liian paljon menetettävää.

7. Hapa222 Vierailija

21-vuotias vasta ja jo ehtinyt syömään itsensä tuohon kuntoon...

8. painija voittaa Vierailija

Kyllä painija-Marko näillä uhkauksilla lööppien tekemisistä voittaa kisan
    http://www.keskipohjanmaa.net/gen/515370.asp

9. Daphne83 Vierailija

Totta, itseäni haluttaisi tosiaan mennä ehkä taloon, mutta muuan asia haraa vastaan:
    -Työt. En tosiaan voisi irrottautua töistä. Työni on mielekästä ja liksakin on varsin mieluinen (ei järjettömän hyvä, mutta olen vielä urani alussa), että en tekisi moista ilmaiseksi..
    - Muut asukkaat poikkeavat esimerkiksi nykyisessä kokoonpanossa niin valtavasti niistä ihmisistä, joiden kanssa normaalisti liikun, että en uskoisi pääni kestävän. Esimerkiksi alkoholin ääliö-käyttö ei minulta oikein luonnistu.. Toki tykkään ottaa ja pitää hauskaa, mutta rajansa kaikella..
    - Parisuhteellisena ja kihlattuna ihmisenä olisin tuskin ensimmäisenä siellä toisia nuolemassa tai peiton alla kourimassa. Olisin varmaan niin tappotylsä, että lentäisin ulos alta aikayksikön.
    - Koska olen pohjoisesta kotoisin ja täällä ikäni asunut, niin en usko, että sulautuisin kovin hyvin noin etelä-keskeiseen ryhmään..
    - En haluaisi, että koko Suomi Seiskan kautta saisi herkutella kaapissani olevilla luurangoilla (aiemmin sairastamani syömishäiriöt, läheisten ihmisten menetykset ja pikkuveljeni varsin värikäs vankilatausta jne..).

Oletteko muut ikinä miettineet sitä, pystyisittekö moiseen talossa asumiseen? Siinä kun pitää mielestäni olla kipinä julkkikseksi haluamiseen ja muutenkin mielestäni hieman oikealla lailla huomionkipeä..

10. koulutettu Vierailija

Eikä taida olla ihan pystymisestäkään kiinni, vaan kiinnostuksesta. Kukaan täyspäinen, fiksu, koulutettu, työelämässä kiinni oleva ihminen ei uhraisi lomaa/virkavapaataan idioottimaiseen sohvalla löhöilyyn. Onneksi meillä on ihan oikeat elämät!

11. * * * * * * Vierailija

Miksei särmää voida hakea asukkaiden erilaisuudella? Voitaisiin laittaa taloon mm. elämäntapahörhö, kiihkouskovainen, oikea alkoholisti... Lisäksi laajempi ikähaarukka eläkeläiseen saakka.

12. Jaa vai Vierailija

Että trenidporukkaa? Tekeekö se trendikkään että on kaksivärinen revitty, geelillä pystyyn sojottamaan suittu hius? Mun mielestä ei.

13. Icie Vierailija

Koko Big Brother on sietämätöntä niille ihmisille, joita se ei kiinnosta pätkääkään. Lehdissä ja nettisivuilla on satoja sivuja juttuja ihmisistä, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa.

14. marko voittoon Vierailija

täytyy myöntää että on mun suosikki. vaikutti fiksulta kun vähän aikaa seurasin. ihmeellistä teinimeininkiä kaikilla muilla, miksi tosiaan valittiin noin samanlaisia ihmisiä?!

15. ei kiinnosta enää Vierailija

Ei taida vetää porukkaa ruudun ääreen uskovainen ja alkoholisti.

Viime kaudella minulla oli jopa 24/h joka koukutti jopa liilaa, mutta nyt kun vilkaisin porukkaa ei todellakaan kiinnosta alkaa aikaa tuhlaamaan ja tuon porukan tissejä vahtaamaan.

Huomaa kyllä ettei taloon lähde kukaan jolla on järkeä päässä, opiskelut meneillään, työ tai ammatti. Porukka on sivuraiteelle heilahtanutta joka paikan tyrkkyä, joille tuon kaltainen julkisuus on parasta elämässä.

7-päivää kaivelee jokaisen taustoista sontaa, jota näyttää riittävän.

Taitaa muuten katsojaluvut romahtaa, lehtien mukaan homma on viimevuoden toistoa. BB yllättää saunalla ja viinalla ja sitä rataa sekoiluilla. Ei kiitos enää.

Viime vuoden voittajakolmikko jatkaa kokpäivä ryyppäämistä, aika säälittävää sentään nuoria ihmisiä.

16. ala-arvoista juu Vierailija

Eikö siellä kaksi miesmaisteria ole: liikunta- ja saksankielen? Mutta huh huh eka jaksoa. Mitä näyttää kun kaikki on jo näytetty: tissit ja r-nkkaus. Itse asiako vielä edessä?

17. boooooooring Vierailija

18. hutsu on jo Vierailija

19. RouvaS Vierailija

Voi kun voisi tähän ohjelmaan suhtautua siten, että jos ei kiinnosta niin ei katso. Mutta sitten kun menet kauppaan, niin nämä tyypit sitten hyppivät lööpeistä ja lehtien kansista silmille joka ikinen päivä. Siinä sitten ihmettelet että kuka perttu ja kuka minna... Ohjelman tapahtumia seurataan lehdissä pääuutisena jos maailmalla ei ole muuta tapahtunyt ja se on ärsyttävää!

20. Totta. Vierailija

Totta.

Onko se venakoilla verissä?

Anu Saagimia dissaavat saivat taannoin niskoilleen läski ja kateellinen, mene katsomaan virolaisia tai venäläisiä-jutut, nythän se venäläisten taso ainakin on nähty. Kaunista katsottavaa.

Terveysviikko menossa. Toivottavasti norsu joutuu ainakin punnertamaan tai edes polkemaan kuntopyörää. Kun ei herkkuja ole, tulee varmasti ylensyöneelle kova nälkä - ja pian.

21. Daphne83 Vierailija

Kaksi maisteriahan siellä tosiaan taitaa olla, mutta sitten on näitä, joilla ei ole mitään koulutusta taikka vain lukio.. Miten tämä voi olla mahdollista?

Olen itse Lapin peräkylistä kotoisin ja lukion jälkeen kotipaikkani ei kykene tarjoamaan mitään kouluttautumismahdollisuuksia.. Ammattikoulukin löytyy sadan kilometrin päästä naapuripitäjästä. On siis aina ollut itsestään selvää, että viimeistään lukion jälkeen jos jotain meinaa elämälleen tehdä on muutettava vähintään 300 kilometrin päähän ja hankittava itselleen ammatti.. Eri asia lienee suurissa kaupungeissa, kun kaikenlaisia hanttihommia kouluttamattomillekin ihmisille riittää, mutta olen onnellinen että itselläni ei tuollaista vaihtoehtoa ollut. Toki on monia tyyppejä minunkin kotipaikkakunnallani, jotka eivät yläasteen jälkeen ole elämällään oikeastaan mitään tehneet, muutama muksu on hommattuna ja elämä etenee kuukauden jaksoissa sossunluukulla käyden.. Kai se on sitten vain jotenkin hienompaa kun tämän tekee helsinkiläinen...?

Ja mielestäni tuon Minnan haukkuminen norsuksi ei ole asiallista.. Eihän hän tikkulaiha ole, mutta tarvitseeko sitä ollakkaan?? Sellainen naisellisen pyöreä ja ihan söpökin.. Itse olen tikkulaihan mallinen (170/52). Olen ollut aina, eli oma pullukka lehmä ei ole ojassa pyöreämpiä naisia puolustellessa.. Mielestäni tämän naisen suuremmat puutteet ilmenevät ihan muualla (mm. käytös), kuin ulkonäön saralla..

22. Suffelis Vierailija

Ja yks muikki jo ehti ilmottamaan, että hän on mukana vaan saadakseen mallintöitä... : O hohhoijaa...

23. 18v- Vierailija

Aika hauskaa, miehet siis kulkee isojen tissien (läskin) perässä.

24. Pintaliito-ohjelma Vierailija

Minun mielestäni BB:n aloitus oli vauhdikas ja hauska! Paljon tylsempi alku on ollut menneinä vuosina. Mitä oikein odotitte? Eihän BB:n kaltaiselta ohjelmalta voi odottaa syvällisiä keskusteluja ajankohtaisista aiheista. Onhan se vuodesta toiseen ollut ryyppäämistä ja sohvalla makaamista. Sama linja jatkuu, mutta ensimmäisestä jaksosta päätellen vähän vauhdikkaammin kuin aiemmin.

25. Joubadi Vierailija

Valitettavasti Suomen versio on ryyppäämistä ja rälläämistä. Australian ja Englannin versioissa on ollut mukana myös vähän iäkkäämpää ja fiksumpaa porukkaa, joten siellä oli kyllä ihan henkevääkin juttua välillä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri