bikini challenge -kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinteytystä kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinteytystä kaipaava

Vieras
Olen nyt kahden vaiheilla lähtisinkö Fitfarmin Bikini challenge valmennukseen mukaan..

Haluaisinkin kuulla kokemuksia teiltä, jotka ovat olleet mukana kyseisessä valmennuksessa? Ruokavalio? Treenit? Kokemuksia kotitreenaamisesta?

Itselläni ei ole salikokemusta eikä tarkoituksena ole lähteä nyt salikorttia hommaamaan, vaan treenit hoitaisin kotitreeneinä.

Kyllä mä ottaisin Fitfarmilta jonkun muun valmennuksen kuin Bc:n, jos et pääse salille. Esim. superdieetti voisi olla parempi. Bc:ssä julkaistaan 1 kotona tehtävä viikkotreeni /viikko niin, että valmennuksen lopussa sinulla on 10 kotitreeniä tiedossa. Mutta ekat viikot joudut siis tekemään samaa treeniä päivästä toiseen ja ne saattavat olla vielä esim. pelkkään pakaraan tai vatsaan kohdistuvia. Treenejä on 4-5 viikossa plus aerobiset päälle.

Kyllä mä ottaisin Fitfarmilta jonkun muun valmennuksen kuin Bc:n, jos et pääse salille. Esim. superdieetti voisi olla parempi. Bc:ssä julkaistaan 1 kotona tehtävä viikkotreeni /viikko niin, että valmennuksen lopussa sinulla on 10 kotitreeniä tiedossa. Mutta ekat viikot joudut siis tekemään samaa treeniä päivästä toiseen ja ne saattavat olla vielä esim. pelkkään pakaraan tai vatsaan kohdistuvia. Treenejä on 4-5 viikossa plus aerobiset päälle.

Voi pahus sentään. Siis kyllä mä periaatteessa salille pääsisin, mutta kun pitäisi tuntea laitteet ja tekniikka olla hallussa.
Sopiikohan tuo superdieetti, jos ei ole pudotettavaa paljoa?

Voi pahus sentään. Siis kyllä mä periaatteessa salille pääsisin, mutta kun pitäisi tuntea laitteet ja tekniikka olla hallussa.
Sopiikohan tuo superdieetti, jos ei ole pudotettavaa paljoa?
Näet videon muodossa miten kaikki liikkeet tehdään että en usko että tuo on ongelma.
Mullakaan ei ollut aiemmin kokemusta salilta mutta sain tuloksia tuolla valmennuksella.

Näet videon muodossa miten kaikki liikkeet tehdään että en usko että tuo on ongelma.
Mullakaan ei ollut aiemmin kokemusta salilta mutta sain tuloksia tuolla valmennuksella.

Siis teitkö videoiden perusteella salitreenin vai pelkästään kotitreenin? Sali tuntuu mulle niin vieraalta paikalta, ja on aika iso kynnys lähteä sinne kun ei tiedä mitään.

Tekis kuitenkin mieli niin aloittaa tämä valmennus, mutta kun on tosiaan suht hintava niin pelottaa se etten saa tuloksia aikaan kotitreenillä. Ja sit harmittaa. Kotoa löytyy kahvakuula, jumppamatot, -nauhat yms. sekä crosstrainer. Mutta lähinnä kotitreenit taitaa olla siis HIIT tyyppisiä.

Toki toisena vaihtoehtona mietin sitä, että jos vain treenailisin kotona omin päin (siis ilman valmennuksia), mutta valmennuksessa olisi hyvä puoli tuo valmentajan tuki, vertaistuki sekä ravinto-ohjeet.

Minä olen saavuttanut hyviä tuloksia ihan omin päin kotitreenillä (Jillian Michaelstin treenivideot) yhdistettynä aerobiseen treeniin (hölkkää ja pyöräilyä). Herkut myös pois.