Bikinit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niimi

Vieras
Mistä löytäis kunnon bikinit? Imetän vielä. Tissit on sellaiset "löllöt", ettei mikkä tahansa narubikinit sovi. Kuppikokoni on tällä hetkellä DD tai E/75 eli ei taida löytyä mistään henkkamaukausta. Ens viikonloppuna alkaa vauvauinti ja sinne pitäis saada=)

olisi kokouikkari? Olisi vauvauinnissa hyvä ja niitä löytyy helpommin. Enkä kyllä ole nähnyt kenenkään käytävän bikineitä vauvauinnissa... Eikö bikinit ole rantoja varten ja koko uikkarit uimahalleja?

Mulla on biksut, koska koko uikkari ahistaa niin. En ole koskaa uimapuvuista diggaillut, se vaan tuntuu ikävältä. Biksut on toimineet ihan hyvin sillä ei siellä niin paljon ole räpiköity. Itselläni on pienempi kuppikoko joten löysin biksut ihan marketista. Vanhat biksut meinaan soivat päällä pliing.

Juuri muuten viimeksi katselin millaisia uima-asuja ihmisillä on. Itse häpeän omaa asuani ja vartaloani ja ihailin muiden asuja. Hassua kyllä vain yhdellä oli kunnon uimapuku eikä rantakamppeita. Joten mitään pukeutumiskoodia ei näytä olevan.

Täältä löytyy yksi äiti, joka käyttää bikinejä vauvauinnissa!
En omista kokouikkaria, ja bikinit tukevat paremmin suurehkoja rintojani. Meidän vauvauinnissa kyllä löytyy muitakin bikini-äitejä...
Kyllä ne bikinit käyvät uimahalliin, on niitä muunkin mallisia, kuin narubikinejä...

Niin ja ap.lle, itselläni on melkein sama kuppikoko kuin sulla ja löysin biksut henkkamaukasta raskausaikanani... En halunnut sijoittaa yhden kauden biksuihin sen enempää.

en oo koko uikkaria käyttänyt sitten rippikoulun. Se ahistaa niiiiiiin paljon. Biksuja löytyy monen mallisia. Mulla on uimahalli/vauvaunti käyttöön sellaiset "sporttiset" joissa on niskalenkki yläosa (isot kolmiot ei mikään niru-naru) ja sit sellaiset shortsimallinen alaosa. Ei saa vauva kyllä tuolta niskantakaa kiskottua pois eikä kyllä noita kuppejakaan...

saas nähdä millaisessa varustuksessa sitä sitten kesällä rannalle voi mennä. Minäkin imetän vielä silloin ja muodot on muhkeat

Ihmeellistä miten joitakuita ahdistaa kokouimapuku. Musta taas bikinit ovat aina olleet tosi ahdistavat, koska niiden liikkumista pois paikoiltaan saa pelätä. Ruman mahanahkan saa myös uimapukuun kätevästi piiloon. Käytän aina kokouimapukua, myös jos käyn uimarannalla uimassa kesällä.

Kyllä minäkin olen bikineideiden kannalla ehdottomasti. Kyllä niitä on sellaisia, missä yläosa on napakasti päällä. Onko se nyt niin kamalaa, jos vaikka tissi vilahtaa. Imettäessäkin se saattaa vilahtaa ties missä. Koko uikkari ei musta sovi mulle, mutta monille kyllä.

Pakko kommentoida aihetta, itellä kuppikoko nyt imettäessä G75 ja ajatus kokouikkarista on mahdoton. Rinnat ei taatusti pysyis siinä aisoissa, siksi oon aina käyttänyt kaksosaista. Bikiniyläosa tukee paremmin. Kyse ei siis ole mistään itsensä esittelemishalusta, vaan siitä, että kokouikkarissa painavat rinnat roikkuis navan tasalla.:) itse löysin kesällä Triumphin kaarituettomat Prismasta, loistavat, rinnat jopa näyttää hieman pienemmiltä..;) hinta tosin oli 70e..:( Mut sama hommahan se on isojen ja tukevien rintsikoiden kanssa, niistä joutuu maksamaan..

Täällä myös yksi, joka käyttää aina bikineitä. Rinnat ovat tuota aloittajan kokoluokkaa ihan normaalistikin. Jotain kokouikkareitakin on kaapissa pyörinyt, mutta niitä on tosi epämiellyttävä käyttää, kun rinnoilta puuttuu tuki. Ja ne tuetummat uikkarit, mitä olen nähnyt, on niin madame-malleja, että ei kiitos.

Kannattaa mennä kunnon alusvaateliikkeeseen. Pääkaupunkiseudulla olen tykännyt Funky Ladysta.

Ei kiitos kokouikareita. Ei oo tarvinnu laittaa päälle sitten yläasteen. Eilen kävin kiertelees kaupoissa, mutta ainakin täälä (Vaasa) oli huonot valikoimat. Kunnon liikkeitä löytyy ja niis on hyviä bikineitä. Mutta niis ei myydä ala ja yläosia erikseen, sillä mulla ainaki on niis iso ero. Ala osa pitäis olla 36/38 ja yläosa 44/46... EI OO HELPPOO!!!

Joo, mä ostin alaosat h&m:stä, kun en tehnyt megasuurella alaosalla mitään edes raskausaikana..:) tosin siinähän sitä sit maksaa itsensä kipeäksi pelkistä yläosista, kun ostaa kalliit bikinit..miks muuten pienirintaiset "saa" ostaa "mix´n´match"- tyyppisesti bikineitä, ja vielä halvalla...?..

KOKOuikkarit iiihan ehdottomasti ;) Toki rannalla voin käyttää ehkä bikinin yläosia ja minishortsi ratkaisua. No itse olen ehkä kokoa 42-44, joten biksuissa tulee vähän tursuava olo. Vaikkei nyt kauheasti tursukkaan, kun on pituutta mutta niin kiinteää vatsaa+takamusta ei ole, että talvikalpeana lähtisin uimahallin loisteputkien alle, selluliittieni kanssa pikku bikineissä:)

halterneck yläosa ja hipster alaosa, peittää hyvin ja pysyy päällä. Ei tarvii pelätä vilauttelevansa. kokouikkarin ainoa hyväpuoli on että masu on piilossa. bikuissa mun mielestä parempi liikkua ja olla. eivät ahdista.

Täällä myös bikinien kannattaja. Ostin ihan liiviliikkeestä ja ovat todella tukevat ja hyvät. Eivät mitkään pikku pikku bikinit, vaan kauniin "asialliset". Kokouikkareita olen käyttänyt viimeksi ala-asteella ollessani. Vielä emme ole käyneet vauvauinnissa (poika vasta 1,5 kk), mutta tarkoituksena olisi mennä. Kokemukset suurimmalla osalla ovat ilmeisesti aika hyvät ?

Alkuperäinen kirjoittaja jemma29:
Joo, mä ostin alaosat h&m:stä, kun en tehnyt megasuurella alaosalla mitään edes raskausaikana..:) tosin siinähän sitä sit maksaa itsensä kipeäksi pelkistä yläosista, kun ostaa kalliit bikinit..miks muuten pienirintaiset "saa" ostaa "mix´n´match"- tyyppisesti bikineitä, ja vielä halvalla...?..

Kyllä noissa alusvaateliikkeissäkin usein myydään ylä- ja alaosat erikseen. Kokonumerointikin on erilainen: yläosissa rintsikkanumerointi ja alaosissa normaali. Toinen juttu sitten on, että hinta on usein sellainen, että voi olla houkuttelevampaa ostaa sarjaan kuuluvien housujen sijaan pino alaosia jostain h&m:ltä.