Hae Anna.fi-sivustolta

Bileisiin aktiviteettia?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Wannabe-hippie, 11.11.2008.

1. Wannabe-hippie Vierailija

En löytänyt äkkiseltään tällaista keskustelua, joten päätin tehdä sen itse.

Eli, olemme järjestämässä teemabileitä, teemana tällä kertaa 70-luvun bileet. Pukeutumis-/musiikkityylit siis laidasta laitaan 70-lukua; punk, hippi, groovy, ihan mitä vain.

Biletilaksi on vuokrattu suhteellisen iso tila ja vieraita tulossa reippaasti ~ 50 henkilöä.

Mutta asiaan: Olen yrittänyt etsiä bileisiin sopivia aktiviteetteja, toisin sanoen siis kisoja/pelejä, joilla saisi porukan viihtymään paremmin, ei mitään liian monimutkaisia.

Tähän mennessä olen kehitellyt:

-Muumiokisa, jossa 3-4 hengen ryhmälle rulla vessapaperia ja kahden minuutin sisään pitää yksi ryhmästä naamioida muumioksi, eniten muumiota muistuttava voittaa.

-Twister! ;)

-Musiikki/tuolikisa, ei varmaan tarvitse enempää selitellä.

-Ilmapallokisa, jossa reilun metrin mittaiseen naruun sidotaan ilmapallo, toinen narun pää nilkkaan. Oma pallo täytyy yrittää pitää ehjänä samalla, kun yrittää rikkoa muiden pallot.

Lisääkin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan, samaten kuin yksinkertaisia koristeluvinkkejä.
    Discovalot, peilipallot, sumukoneet ja dj-vehkeet löytyy jo, joten koristeluun tarvitaan vain pikkunippoja. Kirppareilta on jo etsitty vanhoja verhoja ja kankaita, joilla saa värimaailman sekoitettua. :)

Kiitän jo etukäteen, jos joku ehtii opastamaan minua hieman bileiden järkkäämisessä. :)

2. Oi kamala! Vierailija

Oi kamala ; ) Minä lähtisin ulos tuoksi aikaa, sillä jostakin syystä "pelkään" ilmapallojen paukahtelua, vapun aikaankin olen puolihysteerinen, jos - ja kun - lapset paukuttelevat ilmapalloja ; )

Olisiko joku leikkimielinen 70-lukuun liittyvä tietokisa mitään? Entäs ruokapuoli, olikohan 70-luvulla jotkut tietyt ruoan "in"?

3. Hiki iskee Vierailija

toi ilmapalloleikki on hauska, mutta siitä tulee osallistujille hiki, joten en suosittele sitä. Ei ole kivaa olla hikisenä juhlissa.

4. Wannabe-hippie Vierailija

Pieni hiki tekee täs porukas vain hyvää. ;) Hiki tulee kuitenkin tanssilattialla jossain vaiheessa.

Itellä on kyllä sama toi ilmapallo"pelko", mutta toivotaan musiikin peittävän alleen kovimmat pamaukset.

Tietokisa ei siinä mieles käy, että osa osallistujista on kohtuullisen nuorta (ikähaarukka on 20-35), joten saattaisi olla epäreilu kisa.

Ruokatarjoilua ollaan mietitty, mutta tultu porukalla siihen tulokseen, että pelkällä popcornlinjalla mennään. (Ellei nyt taas päähän pälkähdä jotain kuningasideoita) :)

Aktiviteettien tarkoituksena olisi vain saada edes pari kertaa illan aikana porukka yhdessä riehumaan, muuten ku nuo simpurat tuppaa vain istua omis kuppikunnis ja humaltua. :)

Ollaan mietitty myös ideaa, josko seinälle pystyisi heijastamaan videokuvaa, esim. vaikka pätkiä suosituista biiseistä ja tanssityyleistä sekä elokuvista. En vain omas aivolohkossani keksi, miten tuon voisi järjestää ilman videotykkiä tai vastaavaa.

Mutta kiitoksia jo teille palautteista. ;)

5. Tämä kuullostaa tosi kivalta, saisitko esim. töistäsi videotykkiä lainaksi, kannettavalla ja videotykillähän tämä on helppo toteuttaa! Youtubesta löytyy vaikka miten "hienoja" videoita.

Olisiko joku tanssi"kilpailu" näiden videoiden innoittamana mitään? (Noh, hiki sitä tulee siinäkin).

6. Wanaabe-hippie Vierailija

Kuuma taitaa tulla, vaikka mitä tekee. :)

Täytyy siis koittaa tutkia paikan ilmasotinti heti ensi töikseen.

Töistä ei ole mahdollista saada tykkiä, mutta nyt alan itseki kuitenki innostua tuosta ajatuksesta uudestaan, niin pakkohan sellainen on jostain saada. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri