Biletys vaate kuvia pullukalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cycadeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cycadeen

Vieras
Ei siis minkäänlaista ideaa mitä laittasin päälle! Olen käynyt viimeks tyttöjen kaa ulkona ennen esikoisen syntymää ja vaatekaapista ei löydy, kuin arki vaatteita! Makukin bilevaatteiden suhteen on melkein 10v takaa. Auttakaas siskoa mäessä ja laittakaa jotain kivoja kuvia, mistä sais jotain ideaa :D Kiitos :flower:

ells_1027006.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:

Tää on hyvä "pullukalle. Ns vyötärö tulee rintojen alle niin vatsa näyttää pienemmältä. Laitaa jalkaan sellaiset sukkahousut jotka tukee mahaa tai korsetti. Älä laita Mitään suoralinjaista, tulee helposti pötkylä.

Tai tuo pinkki yläpuolella on myös hyvä.

Yksivärisät alas, ja kuviollista ylös.

Alkuperäinen kirjoittaja piikuliini:
Minä tykkään näistä :)

http://www.misura.fi/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Misura/Products/821/SubProducts/821-0003

Aivan ihana!!! Mutta nuo hihattomat kyllä vähän arveluttaa... Ei tarvi kovinkaan paljon ylimääräistä olla (tai kovinkaan paljon ikää...) niin käsivarret kyllä olisi hyvä pitää piilossa. Vai onko se vain minun neuroosini?!?!

näyttääpä olevan monenlaista mielipidettä mikä sopii pullukalle =) mä laitan aina päälle sitä mikä musta tuntuu ja näyttää kivalta, ajattelematta, että korostaako se jotain tai suurentaako vai pienentääkö =)

Yhteistyössä